Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
lunatic

 postitati 10.05.10 17:12
ALH peaks olema oluliselt uuem kui 1Z. Internet näitab, et ~1997 kuni 2001 pandi seda A3 peale. Natuke lugemist samal teemal leiab ka siit.
jokerAudi

 postitati 27.04.10 11:08
Selle loogika järgi peaks ka C4 A6 1.9TDI-l olema muutuva geomeetriaga turbo juba? Mootorikood samuti 1Z.
equilibrium

 postitati 26.04.10 19:47
Tsitaat:
Tsitaat:
Algselt postitas: A4TQ
Tsitaat:
Algselt postitas: jan-kos
Ka 66kw mootoril on muutuva geomeetriaga turbo.


Ja millisele audile seda peale pandi?


Audi A3 mootori kood ALH


Audi B4 mootori kood 1Z
alates aastast 1994 koos teise põlvkonna TDI süsteemiga.
A4TQ

 postitati 26.04.10 19:35
Tsitaat:
Tsitaat:
Algselt postitas: jan-kos
Ka 66kw mootoril on muutuva geomeetriaga turbo.


Ja millisele audile seda peale pandi?


Audi A3 mootori kood ALH
jan-kos

 postitati 26.04.10 16:41
Tsitaat:
Ka 66kw mootoril on muutuva geomeetriaga turbo.


Ja millisele audile seda peale pandi?
KMA4

 postitati 26.04.10 14:37
:o Ma ei teadnudki...
A4TQ

 postitati 26.04.10 09:34
Tsitaat:
Algselt postitas: lunatic
Siis on olemas see veidi uuem 81kw mootor. Võrreldes 66kw'ga on sellel juba geomeetrilselt muutuvate labadega turbo.


Ka 66kw mootoril on muutuva geomeetriaga turbo.
lunatic

 postitati 25.04.10 22:44
Esiteks mainin ära, et mul pole veel kunagi ühtegi diislit endal olnud, aga foorumist ja mujalt on kõrvu jäänud sellised teadmised:
B4 pealt tuntud 55 ja 66kw erinevused leiad siit lingilt.
Mõlemat esineb ka esimese põlvkonna A4 kerel ning 66kw varianti A6 C4 kuni 1997.
Siis on olemas see veidi uuem 81kw mootor. Võrreldes 66kw'ga on sellel juba geomeetrilselt muutuvate labadega turbo.
85kw ja 96kw mootorid on juba pumpdüüsidega.
Ja siis VW, Skoda ja Seat'i peal on veel erinevate kilovattidega neid 1.9tdi mootoreid (74, 77, 110, 118). Ilma turbota 47kw ka olemas. Paljudel ilmselt vaid chipi erinevus, raud põhineb mõnel ülaltoodutest.
Surveastmed, turbod on ka osadel erinevad.
Loe ka 1.9tdi teemat.

Loodetavasti targemad täiendavad ja parandavad:)
--kala--

 postitati 25.04.10 19:32
Tsitaat:
Algselt postitas: Kuits
Tsitaat:
Algselt postitas: manwis
Kas see a6 85 kw mitte 2.5 TDi pole mitte ja a6-le annab 1.9 TDi puhul 66kw. Aga a4 puhul 66kw ja 81kw. Tegelikult soovitaks 1.9 TD 55kw mis audi 80 peal nähtud endal hea kogemus volkari näol millel täpselt sama mootor mis audi 80-nel.
Ja pean tunnistama et 5 aasta jooksul ei pidanud peale filtrite ja vedelike midagi vahetama.


A4-le saadaval b5 kere puhul 1.9 diisleid 55, 66,81 ja 85 kw.
81 liigutab masinat päris usinasti (tundnud passatil).
A6 (c4) siis mainiud 66 kw ja (c5) samuti valik tiba laiem 81, 85 ja 96 kw.
Arvan, et 85 puhul see juhtumine ei pruugi kohe avalduda tüüpveana nagu 2.5(110) kipub nukkade teema olema.

Eks vast täpsemalt saad aimu mootorite kohta diisli rubriigist.

Millest need erinevad võimsused tulenevad? Kuna litraaz on üks siis millega sela mängitud on.
Kas vahe jahutitega, kütte kogustega......
--kala--

 postitati 25.04.10 19:27
Olen jah vahetanud neid tihendeid seal aga juba ennem on augud ovaalseks kulunud ja seda räägivad ka diisli mehed, et üks kehva värk on.
automees6

 postitati 24.04.10 14:48
Tsitaat:
Algselt postitas: --kala--
mump pihustid, ühe küljepealt kinni, loksutavad plokikaanes olevad augud ovaalseks. (WV vähemalt, aga peaks ju sama olema)

Ja sellpärast on pump pihusti kohe vilets? Kui ise neid vahetasid siis lihtsalt panid nad sinna oskamattult tagasi. Pihustid peavad sel väga täpselt paigas olema! Kui ei vahetanud siis trehvasid lihtsalt viletsa isendi otsa. Kõik VW ja Audi diiselmootorid on head ja käivad hästi kui neid hooldad(väljaarvatud 2,5 V6 teatud mootorid).
Kuits

 postitati 24.04.10 10:21
Tsitaat:
Algselt postitas: manwis
Kas see a6 85 kw mitte 2.5 TDi pole mitte ja a6-le annab 1.9 TDi puhul 66kw. Aga a4 puhul 66kw ja 81kw. Tegelikult soovitaks 1.9 TD 55kw mis audi 80 peal nähtud endal hea kogemus volkari näol millel täpselt sama mootor mis audi 80-nel.
Ja pean tunnistama et 5 aasta jooksul ei pidanud peale filtrite ja vedelike midagi vahetama.


A4-le saadaval b5 kere puhul 1.9 diisleid 55, 66,81 ja 85 kw.
81 liigutab masinat päris usinasti (tundnud passatil).
A6 (c4) siis mainiud 66 kw ja (c5) samuti valik tiba laiem 81, 85 ja 96 kw.
Arvan, et 85 puhul see juhtumine ei pruugi kohe avalduda tüüpveana nagu 2.5(110) kipub nukkade teema olema.

Eks vast täpsemalt saad aimu mootorite kohta diisli rubriigist.
--kala--

 postitati 24.04.10 06:24
mump pihustid, ühe küljepealt kinni, loksutavad plokikaanes olevad augud ovaalseks. (WV vähemalt, aga peaks ju sama olema)
KMA4

 postitati 24.04.10 06:00
Tsitaat:
Algselt postitas: --kala--
85kW valu tean ja selle olen juba kürvale jättnud.


Mis valu nende 85kw-ga siis on?
manwis

 postitati 23.04.10 20:25
Kas see a6 85 kw mitte 2.5 TDi pole mitte ja a6-le annab 1.9 TDi puhul 66kw. Aga a4 puhul 66kw ja 81kw. Tegelikult soovitaks 1.9 TD 55kw mis audi 80 peal nähtud endal hea kogemus volkari näol millel täpselt sama mootor mis audi 80-nel.
Ja pean tunnistama et 5 aasta jooksul ei pidanud peale filtrite ja vedelike midagi vahetama.
--kala--

 postitati 23.04.10 19:49
Tere.
Tahaks teadjemete kasutajatelt teada millest tulevad 1,9 motodel eri kW´d.
Mis neil erinevat on? Pumba rühk, pump. turborüht EGR, jne.
Ja mis neis t´varjantidest kõiks eparem valik oleks. 85kW valu tean ja selle olen juba kürvale jättnud.
Silmanud olen a4-6 mudelied kuni 2001 a.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 63.4% - SQL: 36.6%]