--kala--
huviline
Registreerunud 01.04.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 23.04.10 18:49
|
|
|
1,9d eripärad kW´es
Tere.
Tahaks teadjemete kasutajatelt teada millest tulevad 1,9 motodel eri kW´d.
Mis neil erinevat on? Pumba rühk, pump. turborüht EGR, jne.
Ja mis neis t´varjantidest kõiks eparem valik oleks. 85kW valu tean ja selle olen juba kürvale jättnud.
Silmanud olen a4-6 mudelied kuni 2001 a.
|
|
|
manwis
huviline
Registreerunud 08.02.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 c3 avant 1988
|
postitati 23.04.10 19:25
|
|
|
Kas see a6 85 kw mitte 2.5 TDi pole mitte ja a6-le annab 1.9 TDi puhul 66kw. Aga a4 puhul 66kw ja 81kw. Tegelikult soovitaks 1.9 TD 55kw mis audi 80
peal nähtud endal hea kogemus volkari näol millel täpselt sama mootor mis audi 80-nel.
Ja pean tunnistama et 5 aasta jooksul ei pidanud peale filtrite ja vedelike midagi vahetama.
Sigar pole see mida tõmmatakse, sigar veab end ise.
|
|
|
|
KMA4
huviline
Registreerunud 28.03.09
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.04.10 05:00
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: --kala--
85kW valu tean ja selle olen juba kürvale jättnud.
|
Mis valu nende 85kw-ga siis on?
|
|
|
--kala--
huviline
Registreerunud 01.04.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.04.10 05:24
|
|
|
mump pihustid, ühe küljepealt kinni, loksutavad plokikaanes olevad augud ovaalseks. (WV vähemalt, aga peaks ju sama olema)
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 24.04.10 09:21
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: manwis
Kas see a6 85 kw mitte 2.5 TDi pole mitte ja a6-le annab 1.9 TDi puhul 66kw. Aga a4 puhul 66kw ja 81kw. Tegelikult soovitaks 1.9 TD 55kw mis audi 80
peal nähtud endal hea kogemus volkari näol millel täpselt sama mootor mis audi 80-nel.
Ja pean tunnistama et 5 aasta jooksul ei pidanud peale filtrite ja vedelike midagi vahetama. |
A4-le saadaval b5 kere puhul 1.9 diisleid 55, 66,81 ja 85 kw.
81 liigutab masinat päris usinasti (tundnud passatil).
A6 (c4) siis mainiud 66 kw ja (c5) samuti valik tiba laiem 81, 85 ja 96 kw.
Arvan, et 85 puhul see juhtumine ei pruugi kohe avalduda tüüpveana nagu 2.5(110) kipub nukkade teema olema.
Eks vast täpsemalt saad aimu mootorite kohta diisli rubriigist.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 24.04.10 13:48
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: --kala--
mump pihustid, ühe küljepealt kinni, loksutavad plokikaanes olevad augud ovaalseks. (WV vähemalt, aga peaks ju sama olema) |
Ja sellpärast on pump pihusti kohe vilets? Kui ise neid vahetasid siis lihtsalt panid nad sinna oskamattult tagasi. Pihustid peavad sel väga täpselt
paigas olema! Kui ei vahetanud siis trehvasid lihtsalt viletsa isendi otsa. Kõik VW ja Audi diiselmootorid on head ja käivad hästi kui neid
hooldad(väljaarvatud 2,5 V6 teatud mootorid).
|
|
|
--kala--
huviline
Registreerunud 01.04.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.04.10 18:27
|
|
|
Olen jah vahetanud neid tihendeid seal aga juba ennem on augud ovaalseks kulunud ja seda räägivad ka diisli mehed, et üks kehva värk on.
|
|
|
--kala--
huviline
Registreerunud 01.04.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.04.10 18:32
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kuits
Tsitaat: | Algselt postitas: manwis
Kas see a6 85 kw mitte 2.5 TDi pole mitte ja a6-le annab 1.9 TDi puhul 66kw. Aga a4 puhul 66kw ja 81kw. Tegelikult soovitaks 1.9 TD 55kw mis audi 80
peal nähtud endal hea kogemus volkari näol millel täpselt sama mootor mis audi 80-nel.
Ja pean tunnistama et 5 aasta jooksul ei pidanud peale filtrite ja vedelike midagi vahetama. |
A4-le saadaval b5 kere puhul 1.9 diisleid 55, 66,81 ja 85 kw.
81 liigutab masinat päris usinasti (tundnud passatil).
A6 (c4) siis mainiud 66 kw ja (c5) samuti valik tiba laiem 81, 85 ja 96 kw.
Arvan, et 85 puhul see juhtumine ei pruugi kohe avalduda tüüpveana nagu 2.5(110) kipub nukkade teema olema.
Eks vast täpsemalt saad aimu mootorite kohta diisli rubriigist. |
Millest need erinevad võimsused tulenevad? Kuna litraaz on üks siis millega sela mängitud on.
Kas vahe jahutitega, kütte kogustega......
|
|
|
lunatic
klubiliige
Registreerunud 20.02.05
Asukoht: Tallinn-Keila
Kasutaja on eemal
Auto: A4 allroad ja Volvo C70
|
postitati 25.04.10 21:44
|
|
|
Esiteks mainin ära, et mul pole veel kunagi ühtegi diislit endal olnud, aga foorumist ja mujalt on kõrvu jäänud sellised teadmised:
B4 pealt tuntud 55 ja 66kw erinevused leiad siit lingilt.
Mõlemat esineb ka esimese põlvkonna A4 kerel ning 66kw varianti A6 C4 kuni 1997.
Siis on olemas see veidi uuem 81kw mootor. Võrreldes 66kw'ga on sellel juba geomeetrilselt muutuvate labadega turbo.
85kw ja 96kw mootorid on juba pumpdüüsidega.
Ja siis VW, Skoda ja Seat'i peal on veel erinevate kilovattidega neid 1.9tdi mootoreid (74, 77, 110, 118). Ilma turbota 47kw ka olemas. Paljudel
ilmselt vaid chipi erinevus, raud põhineb mõnel ülaltoodutest.
Surveastmed, turbod on ka osadel erinevad.
Loe ka 1.9tdi teemat.
Loodetavasti targemad täiendavad ja parandavad
|
|
|
|
A4TQ
klubiliige
Registreerunud 24.07.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: SQ7, 911
|
postitati 26.04.10 08:34
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: lunatic
Siis on olemas see veidi uuem 81kw mootor. Võrreldes 66kw'ga on sellel juba geomeetrilselt muutuvate labadega turbo. |
Ka 66kw mootoril on muutuva geomeetriaga turbo.
|
|
|
KMA4
huviline
Registreerunud 28.03.09
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.04.10 13:37
|
|
|
Ma ei teadnudki...
|
|
|
jan-kos
huviline
Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur
|
postitati 26.04.10 15:41
|
|
|
Tsitaat: | Ka 66kw mootoril on muutuva geomeetriaga turbo. |
Ja millisele audile seda peale pandi?
|
|
|
|
A4TQ
klubiliige
Registreerunud 24.07.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: SQ7, 911
|
postitati 26.04.10 18:35
|
|
|
Tsitaat: | Tsitaat: | Algselt postitas: jan-kos
Ka 66kw mootoril on muutuva geomeetriaga turbo. |
Ja millisele audile seda peale pandi? |
Audi A3 mootori kood ALH
|
|
|
equilibrium
huviline
Registreerunud 10.04.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.04.10 18:47
|
|
|
Tsitaat: | Tsitaat: | Algselt postitas: A4TQ
Tsitaat: | Algselt postitas: jan-kos
Ka 66kw mootoril on muutuva geomeetriaga turbo. |
Ja millisele audile seda peale pandi? |
Audi A3 mootori kood ALH |
Audi B4 mootori kood 1Z
alates aastast 1994 koos teise põlvkonna TDI süsteemiga.
|
|
|
jokerAudi
huviline
Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
Auto: Superb 2018
|
postitati 27.04.10 10:08
|
|
|
Selle loogika järgi peaks ka C4 A6 1.9TDI-l olema muutuva geomeetriaga turbo juba? Mootorikood samuti 1Z.
|
|
|
|
lunatic
klubiliige
Registreerunud 20.02.05
Asukoht: Tallinn-Keila
Kasutaja on eemal
Auto: A4 allroad ja Volvo C70
|
postitati 10.05.10 16:12
|
|
|
ALH peaks olema oluliselt uuem kui 1Z. Internet näitab, et ~1997 kuni 2001 pandi seda A3 peale. Natuke lugemist samal teemal leiab ka siit.
|
|
|
|