Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: 1,9d eripärad kW´es (Vastuseid: 15 | Vaatamisi: 4920)
--kala--
huviline



Registreerunud 01.04.10
Kasutaja on eemal


postitati 23.04.10 19:49 Tsiteeri
1,9d eripärad kW´es



Tere.
Tahaks teadjemete kasutajatelt teada millest tulevad 1,9 motodel eri kW´d.
Mis neil erinevat on? Pumba rühk, pump. turborüht EGR, jne.
Ja mis neis t´varjantidest kõiks eparem valik oleks. 85kW valu tean ja selle olen juba kürvale jättnud.
Silmanud olen a4-6 mudelied kuni 2001 a.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
manwis
huviline

Avatar


Registreerunud 08.02.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 c3 avant 1988

postitati 23.04.10 20:25 Tsiteeri


Kas see a6 85 kw mitte 2.5 TDi pole mitte ja a6-le annab 1.9 TDi puhul 66kw. Aga a4 puhul 66kw ja 81kw. Tegelikult soovitaks 1.9 TD 55kw mis audi 80 peal nähtud endal hea kogemus volkari näol millel täpselt sama mootor mis audi 80-nel.
Ja pean tunnistama et 5 aasta jooksul ei pidanud peale filtrite ja vedelike midagi vahetama.


Sigar pole see mida tõmmatakse, sigar veab end ise.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
KMA4
huviline



Registreerunud 28.03.09
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal


postitati 24.04.10 06:00 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: --kala--
85kW valu tean ja selle olen juba kürvale jättnud.


Mis valu nende 85kw-ga siis on?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
--kala--
huviline



Registreerunud 01.04.10
Kasutaja on eemal


postitati 24.04.10 06:24 Tsiteeri


mump pihustid, ühe küljepealt kinni, loksutavad plokikaanes olevad augud ovaalseks. (WV vähemalt, aga peaks ju sama olema)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 24.04.10 10:21 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: manwis
Kas see a6 85 kw mitte 2.5 TDi pole mitte ja a6-le annab 1.9 TDi puhul 66kw. Aga a4 puhul 66kw ja 81kw. Tegelikult soovitaks 1.9 TD 55kw mis audi 80 peal nähtud endal hea kogemus volkari näol millel täpselt sama mootor mis audi 80-nel.
Ja pean tunnistama et 5 aasta jooksul ei pidanud peale filtrite ja vedelike midagi vahetama.


A4-le saadaval b5 kere puhul 1.9 diisleid 55, 66,81 ja 85 kw.
81 liigutab masinat päris usinasti (tundnud passatil).
A6 (c4) siis mainiud 66 kw ja (c5) samuti valik tiba laiem 81, 85 ja 96 kw.
Arvan, et 85 puhul see juhtumine ei pruugi kohe avalduda tüüpveana nagu 2.5(110) kipub nukkade teema olema.

Eks vast täpsemalt saad aimu mootorite kohta diisli rubriigist.


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 24.04.10 14:48 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: --kala--
mump pihustid, ühe küljepealt kinni, loksutavad plokikaanes olevad augud ovaalseks. (WV vähemalt, aga peaks ju sama olema)

Ja sellpärast on pump pihusti kohe vilets? Kui ise neid vahetasid siis lihtsalt panid nad sinna oskamattult tagasi. Pihustid peavad sel väga täpselt paigas olema! Kui ei vahetanud siis trehvasid lihtsalt viletsa isendi otsa. Kõik VW ja Audi diiselmootorid on head ja käivad hästi kui neid hooldad(väljaarvatud 2,5 V6 teatud mootorid).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
--kala--
huviline



Registreerunud 01.04.10
Kasutaja on eemal


postitati 25.04.10 19:27 Tsiteeri


Olen jah vahetanud neid tihendeid seal aga juba ennem on augud ovaalseks kulunud ja seda räägivad ka diisli mehed, et üks kehva värk on.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
--kala--
huviline



Registreerunud 01.04.10
Kasutaja on eemal


postitati 25.04.10 19:32 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kuits
Tsitaat:
Algselt postitas: manwis
Kas see a6 85 kw mitte 2.5 TDi pole mitte ja a6-le annab 1.9 TDi puhul 66kw. Aga a4 puhul 66kw ja 81kw. Tegelikult soovitaks 1.9 TD 55kw mis audi 80 peal nähtud endal hea kogemus volkari näol millel täpselt sama mootor mis audi 80-nel.
Ja pean tunnistama et 5 aasta jooksul ei pidanud peale filtrite ja vedelike midagi vahetama.


A4-le saadaval b5 kere puhul 1.9 diisleid 55, 66,81 ja 85 kw.
81 liigutab masinat päris usinasti (tundnud passatil).
A6 (c4) siis mainiud 66 kw ja (c5) samuti valik tiba laiem 81, 85 ja 96 kw.
Arvan, et 85 puhul see juhtumine ei pruugi kohe avalduda tüüpveana nagu 2.5(110) kipub nukkade teema olema.

Eks vast täpsemalt saad aimu mootorite kohta diisli rubriigist.

Millest need erinevad võimsused tulenevad? Kuna litraaz on üks siis millega sela mängitud on.
Kas vahe jahutitega, kütte kogustega......


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
lunatic
klubiliige

Avatar


Registreerunud 20.02.05
Asukoht: Tallinn-Keila
Kasutaja on eemal

Auto: A4 allroad ja Volvo C70

postitati 25.04.10 22:44 Tsiteeri


Esiteks mainin ära, et mul pole veel kunagi ühtegi diislit endal olnud, aga foorumist ja mujalt on kõrvu jäänud sellised teadmised:
B4 pealt tuntud 55 ja 66kw erinevused leiad siit lingilt.
Mõlemat esineb ka esimese põlvkonna A4 kerel ning 66kw varianti A6 C4 kuni 1997.
Siis on olemas see veidi uuem 81kw mootor. Võrreldes 66kw'ga on sellel juba geomeetrilselt muutuvate labadega turbo.
85kw ja 96kw mootorid on juba pumpdüüsidega.
Ja siis VW, Skoda ja Seat'i peal on veel erinevate kilovattidega neid 1.9tdi mootoreid (74, 77, 110, 118). Ilma turbota 47kw ka olemas. Paljudel ilmselt vaid chipi erinevus, raud põhineb mõnel ülaltoodutest.
Surveastmed, turbod on ka osadel erinevad.
Loe ka 1.9tdi teemat.

Loodetavasti targemad täiendavad ja parandavad:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
A4TQ
klubiliige

Avatar


Registreerunud 24.07.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: SQ7, 911

postitati 26.04.10 09:34 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: lunatic
Siis on olemas see veidi uuem 81kw mootor. Võrreldes 66kw'ga on sellel juba geomeetrilselt muutuvate labadega turbo.


Ka 66kw mootoril on muutuva geomeetriaga turbo.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
KMA4
huviline



Registreerunud 28.03.09
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal


postitati 26.04.10 14:37 Tsiteeri


:o Ma ei teadnudki...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jan-kos
huviline

Avatar


Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur

postitati 26.04.10 16:41 Tsiteeri


Tsitaat:
Ka 66kw mootoril on muutuva geomeetriaga turbo.


Ja millisele audile seda peale pandi?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
A4TQ
klubiliige

Avatar


Registreerunud 24.07.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: SQ7, 911

postitati 26.04.10 19:35 Tsiteeri


Tsitaat:
Tsitaat:
Algselt postitas: jan-kos
Ka 66kw mootoril on muutuva geomeetriaga turbo.


Ja millisele audile seda peale pandi?


Audi A3 mootori kood ALH


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
equilibrium
huviline



Registreerunud 10.04.06
Kasutaja on eemal


postitati 26.04.10 19:47 Tsiteeri


Tsitaat:
Tsitaat:
Algselt postitas: A4TQ
Tsitaat:
Algselt postitas: jan-kos
Ka 66kw mootoril on muutuva geomeetriaga turbo.


Ja millisele audile seda peale pandi?


Audi A3 mootori kood ALH


Audi B4 mootori kood 1Z
alates aastast 1994 koos teise põlvkonna TDI süsteemiga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jokerAudi
huviline



Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal

Auto: Superb 2018

postitati 27.04.10 11:08 Tsiteeri


Selle loogika järgi peaks ka C4 A6 1.9TDI-l olema muutuva geomeetriaga turbo juba? Mootorikood samuti 1Z.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
lunatic
klubiliige

Avatar


Registreerunud 20.02.05
Asukoht: Tallinn-Keila
Kasutaja on eemal

Auto: A4 allroad ja Volvo C70

postitati 10.05.10 17:12 Tsiteeri


ALH peaks olema oluliselt uuem kui 1Z. Internet näitab, et ~1997 kuni 2001 pandi seda A3 peale. Natuke lugemist samal teemal leiab ka siit.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 50.9% - SQL: 49.1%]