Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Maku

 postitati 28.12.09 08:11
Tsitaat:
Algselt postitas: Maku
Performance upgrade AUDI A8 4,0TDI 326 hp (240 kW)
Criterion MTM Series
max. performance kW/Umin 240 202/3750
max. torque Nm/Umin 740 650/1800-2500
v-max 275 km/h 250 km/h
0-100 km/h 6,3 s 6,7 s
0-200 km/h 24,8 s 28,1s
consumption 10,2 l 9,8 l


Performance upgrade AUDI A8 4,2TDI 365 hp (269 kW)
Criterion MTM Series
max. performance kW/Umin 269 / 240/3750
max. torque Nm/Umin 710 / 650/1600-3500
v-max 275 km/h 250 km/h
0-100 km/h 5,6 s 5,9 s
consumption 10,0 l 9,6 l


Nende kiirendusnäitajate kohta oskan öelda ainult ühte - dream on! Ilmselt on ka siin tehas välja pakkunud ideaaltingimused, kuid millised need olema peavad, on iseasi. Oma poolteist sekundit tuleb juurde liita. Ja tavastardiga see ei õnnestu kohe kindlasti. Kes siis A8-ga launchib?:)

Vaata parem neid videosid: Audi RS6 Avant 0-250 kmh kickdown acceleration, Audi 500bhp Rs6 0-100 - Part 1, Audi RS6R 730 HP MTM 0-270 km/h Acceleration.

Tegelt on mul paar sõna öelda ka D3 käigukasti kohta. Nimelt sellist venitamist ei ole mina täheldanud ei Mersu ega BMW kastidega. Tigedaks teeb see, et näiteks enne 70km/h ei pane viiendat käiku sisse (võib olla törtsu varem). Sama lugu on neljandaga, st lülitab liiga hilja. Ja siis ongi selline vju-vju-vju venimine. Seal on 2 varianti - kiirendad alguses kohe sinna maani, et paneks vajaliku käigu sisse või siis keerad muusika kõvemaks. Ideaalis on nii, et mina paneksin mitmest sakslasest endale korraliku auto kokku. Mida ei oska üks, oskab teine aga perfektset autot ei ole neil ühelgi (antud teema lõikes).
Maku

 postitati 26.11.09 15:22
Tsitaat:
Algselt postitas: ash
Veel üks huvipakkuv küsimus tekkis, kas keegi on ka 4.0TDI'le chipi juurde lisanud või tarkvara üle kirjutanud ?
Väidetavalt autohai.ee lehel saab +30 kw ja 90 nm. Ja kuidas see üldse mootori tervisele mõjuda võib ?

Pole ühelegi minu korras autole veel chippimine liiga teinud. Mitte, et mul midagi autohai vastu oleks aga huvi pärast võid ka SIIA piiluda.

A8 4.0 TDI 202 kW/275 hv 650 Nm 255 kW/347 hv 770 Nm
A8 4.2 TDI 240 kW/326 hv 650 Nm 270 kW/367 hv 740 Nm


EDIT:

Performance upgrade AUDI A8 4,0TDI 326 hp (240 kW)
Criterion MTM Series
max. performance kW/Umin 240 202/3750
max. torque Nm/Umin 740 650/1800-2500
v-max 275 km/h 250 km/h
0-100 km/h 6,3 s 6,7 s
0-200 km/h 24,8 s 28,1s
consumption 10,2 l 9,8 l


Performance upgrade AUDI A8 4,2TDI 365 hp (269 kW)
Criterion MTM Series
max. performance kW/Umin 269 / 240/3750
max. torque Nm/Umin 710 / 650/1600-3500
v-max 275 km/h 250 km/h
0-100 km/h 5,6 s 5,9 s
consumption 10,0 l 9,6 l




Ja lihtsalt näiteks toon D2 S8 facelifti näitajad:

Audi S8 quattro
265 kW (360 pk) info max. vermogen 7000 tpm
430 Nm info max. koppel 3400 tpm
kiirendus 0-100 km/h 6,6 s
21,7 l/100km linnakulu
9,5 l/100km trassikulu
13,9 l/100km keskmine
Maku

 postitati 26.11.09 15:15
Tsitaat:
Algselt postitas: AudiTeam
Kolmas külastus Revalisse oli pidurite teemal - seda võin kohe öelda, et klotse ja kettaid kulutavad need masinad mõnuga (sama oli ka mu C6 kerega A6-el) - minul kindlasti üks tegureid selle asja juures on „adaptive cruis control“ mida kasutan suht palju ja see koheselt, kui tõmban kiiruse alla (näiteks maanteelt asulasse sõidul) koheselt pidurdab ise kiiruse maha mitte ei lase edasi vaba hooga nagu tava cruis.

Cruisi kohta veel nii palju, et kui Raigo autoga salvestatud kiirus uuesti üles võtta, siis hakkab auto jõuliselt kiirendama. Samas enda masina tavacruis kiirendab suht rahulikult.
AudiTeam

 postitati 26.11.09 14:49
See teema on endale millegi pärast kahesilma vahele jäänud - nagu eelnevad tegelased on siin juba kirjutanud siis tüüpvigu 4,2TDI kohta veel vara otsida. 4,2TDI läks tootmisse minu teada 2005 aasta lõpus.

Enda masinaga olen kulgenud nüüd pea aasta ja umbes ~30 000km selle aja jooksul olen teinud 2 korralist hooldust. Tehas näeb ette teha hooldust 30 000km tagant aga soovitatakse siiski soojalt 15 000km tagant teha seda. 90 000km hooldus maksis vist sinna 6,5k kanti - üks kallemaid asju tava hoolduse juures on enamasti õli mida kulub ~10,5L ja see on juba ise maksumusest kuskil ~3k. 105 000km hooldus oligi praktiliselt õlivahetus maksumusega ~3,8k. Kolmas külastus Revalisse oli pidurite teemal - seda võin kohe öelda, et klotse ja kettaid kulutavad need masinad mõnuga (sama oli ka mu C6 kerega A6-el) - minul kindlasti üks tegureid selle asja juures on „adaptive cruis control“ mida kasutan suht palju ja see koheselt, kui tõmban kiiruse alla (näiteks maanteelt asulasse sõidul) koheselt pidurdab ise kiiruse maha mitte ei lase edasi vaba hooga nagu tava cruis. Põhjalikuma hoolduse nimekirjad leiad mu auto teemast teisest postist.

Maku siin vahepeal informeeris ka mind ilusatest numbritest, mis chipidega juurde saab aga mind niigi hirmutab juba see tehase vääne sellele automaatkastile - samas selle kasti remont selle masina maksumuse juures on suht tühine aga endal lihtsalt ei ole nende automaatkastidega just kõigeparemini läinud (esimene katkine Q7 kast Eestis sai ka minu nime endale) Samas aastakese olen sõitnud ja jõu ja väände numbrite suurendamisest küll puudust ei tunne igapäevaseks külgemiseks. Krt kes üttles, et quattro rehvid ei kulu nii kiirelt läbi kui FWD või RWD :P

Edit: Lisan veel kütusekulu info - nagu kuskil mainisin siis tehase näitajad peavad täitsa paika (13.3 / 7.2 / 9.4) ja reaalsed näitajad - linnas saab ilusti ka ~12 hakkama, maanteel väga öko sõidu juures näitab compu ka ~6,0 ja üldine keskmine on mul hetkel 9,8L rohkem isegi linna sõitu. Compu eksimus minu isendil on umbes ~0,5L siis annab reaalse kuluga välja.
ash

 postitati 26.11.09 10:58
Tänud sellele, kes teema õigess kohta tõstis.

Veel üks huvipakkuv küsimus tekkis, kas keegi on ka 4.0TDI'le chipi juurde lisanud või tarkvara üle kirjutanud ?

Väidetavalt autohai.ee lehel saab +30 kw ja 90 nm. Ja kuidas see üldse mootori tervisele mõjuda võib ?

Omast kogemusest tean vaid vana bemmi saani kommenteerida, millel chip andis 22kw ja 60n, vahe on tunda tagumikuga ja kütusekuluga (vähenes).

ash
Maku

 postitati 25.11.09 16:58
Tsitaat:
Algselt postitas: tdiquattro
Räägin seda, mida ise kogenud. Kui pöördklapid kinnises asendis, siis maksimaalsest mootori võimsusest sa kaotad vähemalt paarkümmend kW 200-st. Seda seetõttu, et järsul kiirendusel jääb vajaminevast õhukogusest puudu ja sealt ka võimsuse kadu.
Selle loogika kohaselt peaks kõik toimima, kui klapid on sunnitud lahtises asendis.
tdiquattro

 postitati 25.11.09 15:44
Tsitaat:
Algselt postitas: Maku
Tsitaat:
Algselt postitas: tdiquattro
Lisaksin, et 4.0 tdi-l on olnud sisselaskekollektoritega probleemiks pöördklappe liigutavate plastikust varraste purunemine. 4.2 tdi kollektorite kohta ei oska öelda.
Aga kui need vardad purunevad, siis neid eraldi osta ei saa, tuleb osta terve kollektor, mis maksab ligikaudu 14000.-
Kui pöördklapid kollektoris ei liigu, siis mootor jõuetu. Olen ise sõitnud sellisega, millel need pöördklapid ei liikunud. Sai kollektor ära vahetatud ja mootori tõmme kasvas kolossaalselt.

Mis on tegelikult natukene arusaamatu. Kõikjal, kus olen selle kohta lugenud, räägitakse heitgaasidest. Kuidas see aga auto minekut kolossaalselt mõjutama peaks?


Räägin seda, mida ise kogenud. Kui pöördklapid kinnises asendis, siis maksimaalsest mootori võimsusest sa kaotad vähemalt paarkümmend kW 200-st. Seda seetõttu, et järsul kiirendusel jääb vajaminevast õhukogusest puudu ja sealt ka võimsuse kadu.
Maku

 postitati 24.11.09 21:26
Tsitaat:
Algselt postitas: tdiquattro
Lisaksin, et 4.0 tdi-l on olnud sisselaskekollektoritega probleemiks pöördklappe liigutavate plastikust varraste purunemine. 4.2 tdi kollektorite kohta ei oska öelda.
Aga kui need vardad purunevad, siis neid eraldi osta ei saa, tuleb osta terve kollektor, mis maksab ligikaudu 14000.-
Kui pöördklapid kollektoris ei liigu, siis mootor jõuetu. Olen ise sõitnud sellisega, millel need pöördklapid ei liikunud. Sai kollektor ära vahetatud ja mootori tõmme kasvas kolossaalselt.

Mis on tegelikult natukene arusaamatu. Kõikjal, kus olen selle kohta lugenud, räägitakse heitgaasidest. Kuidas see aga auto minekut kolossaalselt mõjutama peaks?

Veebipõhine tõlge:

Siiber on avatud:
Läbi avatud sisselaske kanalite raku
põlemisel saab suunata märkimisväärne
õhk, mis pakub optimaalset
täites koda.

Klapp vahepealsesse asendisse:
Selleks, et vähendada arv
heitkogused, eeldab täpset kohandamine
vortex flow põlemiskambris ja
järelikult põlemisprotsessi,
Sõltuvalt mootori.
Tingimuseks on pidevalt juhtida
amortisaatorid sisselaskeava juures kanalid.

Siiber on suletud:
Tugev pööris voolu põlemiskambris kui
väike koormus saavutatakse optimaalne
põletamine ja seega vähendada kahjulike
heitkoguseid.


Natuke imelik see tõlge on, kuid mõte kumab läbi.
equilibrium

 postitati 24.11.09 19:58
Huvilistele natuke lugemist (vene keeles) 5,8 mb
http://volkswagen.msk.ru/engine/bvn/bvn_4_2_v8_tdi_rus.pdf
(lingi avamiseks kopeerida aadressireale)
Maku

 postitati 24.11.09 16:34
Tsitaat:
Algselt postitas: Jürarrak
Annab, bensukal (V8-l) samad asjad. 15min käsitööd ja valmis nad olidki :) (bensukal oli see komplekt koos vaakumklappidega vist pea 8k).

Ramon, siin vist viidati klapi enda võllile, mitte klappide juhtvõllile. Ja bensukal ning dislal on ka juhtvõllid erinevad.

EDIT: SIIT KUULUTUSEST on kollektorit ennast näha.

EDIT 2: Diislite sisselaskekollektoris olevad klapid
Jürarrak

 postitati 24.11.09 14:27
Tsitaat:
Algselt postitas: Black
Neid metallist järele teha ei anna? Selle hinna juures tasub vast igal juhul aretamist. Küla sepp teeb paari õlle eest ära. :)


Annab, bensukal (V8-l) samad asjad. 15min käsitööd ja valmis nad olidki :) (bensukal oli see komplekt koos vaakumklappidega vist pea 8k).
Black

 postitati 24.11.09 13:52
Tsitaat:
Algselt postitas: tdiquattro
Lisaksin, et 4.0 tdi-l on olnud sisselaskekollektoritega probleemiks pöördklappe liigutavate plastikust varraste purunemine.
Aga kui need vardad purunevad, siis neid eraldi osta ei saa, tuleb osta terve kollektor, mis maksab ligikaudu 14000.-

Neid metallist järele teha ei anna? Selle hinna juures tasub vast igal juhul aretamist. Küla sepp teeb paari õlle eest ära. :)
tdiquattro

 postitati 24.11.09 13:23
Lisaksin, et 4.0 tdi-l on olnud sisselaskekollektoritega probleemiks pöördklappe liigutavate plastikust varraste purunemine. 4.2 tdi kollektorite kohta ei oska öelda.
Aga kui need vardad purunevad, siis neid eraldi osta ei saa, tuleb osta terve kollektor, mis maksab ligikaudu 14000.-
Kui pöördklapid kollektoris ei liigu, siis mootor jõuetu. Olen ise sõitnud sellisega, millel need pöördklapid ei liikunud. Sai kollektor ära vahetatud ja mootori tõmme kasvas kolossaalselt.
rocket

 postitati 24.11.09 12:11
Et juttu jätkuks:
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=48923
ash

 postitati 24.11.09 11:37
To: Maku

Selline jutt ongi kõige parem jutt :D Tänud! ;) Kuigi saan aru, et Raulil on selles osas õigus, et need on veel nii uued autod, et tüüpilised nõrgad kohad lihtsalt pole veel välja paistma hakanud. Samas muidugi üle 300 k sõitnud auto ei peagi enam olema nagu uus nagunii...
Maku

 postitati 23.11.09 22:29
http://www.audiworld.com/news/03/geneva/a8/a8g09.jpg

Audi A8 4.0 TDI quattro

Technical Data – Audi A8 4.0 TDI quattro

Technical Data – Audi A8 4.2 TDI quattro

4.0:
Fuel preparation Common rail direct injection, seven-hole nozzles, two VTG turbochargers with
intercooler, swirl and tangential intake ports, swirl flaps
Engine management Bosch EDC-16 C; volume, injection start, charge pressure, EGR control;
CAN bus
Exhaust emission control Air-gap insulated exhaust manifold, four oxidising catalytic converters

4.2:
Mixture preparation Common rail direct injection (piezo injectors, max. 1,600 bar), eight-hole
injector nozzles, two VTG turbochargers with intercooler, swirl and tangential
intake ports, swirl flaps
Engine management Bosch EDC16CP; volume, injection start, charge pressure, EGR control, swirl
control; CAN bus
Exhaust emission control 2 oxidising catalytic converters as primary catalytic converters, water-cooled
exhaust-gas recirculation,
2 maintenance-free diesel particulate filters


Ilmselt oskad sa isegi internetti kasutada, seega rohkem linke ei pane. Nii palju tean rääkida, et sisselaske kollektorid on neil erinevad. 4.0-l on see plastikust, 4.2-l alumiiniumist vist. Nagu näed, siis mõlemal on kolle sees swirl klapid. Nende juhtimine on neil vähe erinev. 4.0-l on väljast, 4.2-l jookseb võll kollektori seest. Turbod peaksid olema sarnased, selles mõttes, et mõlemal muutuva geomeetriaga. Coolerid peaksid ka samad olema. Vahe on selles, et osadel 4.0-el on vist nende sundjahutus ka. Ülerõhk on mõlemal juhul kahe bari kandis, 4.0-l oli vist 2.1 ja 4.2-l isegi 2.5. Siit tuleb ilmselt ka see erinevus, miks 4.0-i chippides sealt paarkümmend njuutonit rohkem saadakse. Mõlemal peaks olema kaks "hüpper" filtrit ja kaks katalüsaatorit.

Mis aga tagaosas olevaid kette puudutab, siis selle kohta mulle Revalist öeldi, et need peaksid kestma seni kuni häält tegema hakkavad. Mingit vahetusvälpa kui sellist ei pidanud olema. Minu 4.0 on sõitnud ca 145000 km ja mina pole vist mingit keti häält kuulnud (ptui-ptui-ptui). Vist sellepärast, et ma olen paras autopede ja kuulengi liialt palju igasugu hääli.

Mineku kohta ütleks nii palju, et vahe on olemas. Raiksil on 4.2d ja olen sellega sõitnud nii mõnigi kord. On vähe kiirem tõesti. Ja kütusekulu on põhimõtteliselt sama. Samas ütlen seda, et kui palju sa selle A8-ga täisgaasiga ikka kiirendad? Seni kuni sa seda seda väänet ainult "maitsed", pole seal pmst mingit vahet. Selles mõttes, et tavasõit toimub nagunii kõik alla 3000 rpm. Mina sõidan näiteks nii, et lasen käiku 2000-2200 rpm vahetada. Kui teengi mõne kiirema manöövri, siis ainult korraks vajutan ja masin anyway kohe hampsab. Sellistes olukordades sa ei tunne vahet, kas on 4.0 või 4.2. Kui aga trassil täisgaasiga möödasõite teed, siis küll.

Salongi müra kohapealt mina mingit vahet neil kahel mootoril ei tähelda. Väljast on kuulda küll, et diisel põriseb aga salongis on V8 tunne ikkagi. Ilmselt nii mõnigi inimene ei saa salongis aru, et tegemist on diisliga.

Hoolduse kohta nii palju, et soovitan kasutada korralikku õli. Ise vahetan 15000 km tagant. Seal arvesta sellega, et õli läheb karterisse palju ja see on suht kallis.

Enne ostu soovitan PÄDEVA koha poole pöörduda. Pärast tagantjärgi pole mõtet virisema hakata, et kui mingi jama on. Fakt on see, et enamus inimesi ja kohti ei oma D3 A8-ga süviti mingit kokkupuudet.

Ok, pikk jutt, s*tt jutt.:)


Marko
juks11

 postitati 23.11.09 12:44
Tsitaat:
Algselt postitas: ash
To: Juks11 & Black. Kiired mehed. Tänud mõlemale!


Tänud!

Ja lisan veel seda, et need 4,2TDI mootorid mis minu tuttavatel on (osad on Revalist ostetud, osad Saksast), on läbisõidud nüüdseks seal 60 kuni 200 tuhhi ja probleemid puuduvad.
ash

 postitati 23.11.09 12:42
To: Juks11 & Black. Kiired mehed. Tänud mõlemale!
Black

 postitati 23.11.09 12:40
Tsitaat:
Algselt postitas: ash

edit: see on nüüd selge, et 4.2 on lihtsalt hilisematel mudelitel, aga mis aastal tuli 4.2 kui küsida võib ?

edit2: Ja nagu ma aru saan, 4.0 lõpetati 2008 ? Aga väheke ongi segamini see, millal siis 4.2 tuli 4.0 asemele. Kas ka 2008 või enne seda ? Ja huvitab nii ehk teisiti ka 4.2, mida tõepoolest tiku ja tulega taga tuleks otsida.

4.0 06.2003 - 07.2005
4.2 07.2005 -
juks11

 postitati 23.11.09 12:35
Tsitaat:
Algselt postitas: ash
To: Juks11

Aga kus Sa näed mu küsimust AUTODE hindade kohta ?

Sellepärast ma küsisingi konkreetselt mootorite kohta, mitte ei huvita mind see kas 4.0 saab kätte 200'ga ja 4.2 500k'ga. vaid huvitabki mootorite erinevus. Ma ei ole küsinud ostuabi.

Ja kuna foorum on sisuliselt tühi targast jutust siis lihtsalt huvitab, mis mida tähendab, probleemid, nõrgad kohad, head ja vead, nende kahe mootori põhiline erinevus.. jne. :)

Tänud!

edit: see on nüüd selge, et 4.2 on lihtsalt hilisematel mudelitel, aga mis aastal tuli 4.2 kui küsida võib ?


Lugesin ridade vahelt...

Kui valida siis kindlasti 4,2TDI - ei ole ketiprobleeme, on oluliselt võimsam, samuti auto on uuem jne.

Ehk kui hetkel peaks autot ostma ja oleks selle valiku vahel siis koheselt tooks 4,2TDI ära. Kui aga raha napib (ei pea silmas Sind) siis valiks V8 bensiinimootori, mis on teada tuntud kui läbi aegade parim Audi mootor. Samuti on 3,0TDI asjalik.

4,0TDI mootoritel on peamiselt ketiprobleemid ja sellega seonduv, ehk osad lihtsalt ei vaheta kette õigeaegselt ja lasevad lõpuni välja. Kette peaks vahetama kohe kui nad häält tegema hakkavad.

Ülejäänud asjad on neil individuaalsed, ehk siis ei liigitaks probleemsete nimekirja.


Ehk siis valik on Sinu, kas vanem ja vähemalt ühe tüüpveaga mootor või siis uuem ja seni vigateta mootor!?
ash

 postitati 23.11.09 12:28
To: Juks11

Aga kus Sa näed mu küsimust AUTODE hindade kohta ?

Sellepärast ma küsisingi konkreetselt mootorite kohta, mitte ei huvita mind see kas 4.0 saab kätte 200'ga ja 4.2 500k'ga. vaid huvitabki mootorite erinevus. Ma ei ole küsinud ostuabi.

Ja kuna foorum on sisuliselt tühi targast jutust siis lihtsalt huvitab, mis mida tähendab, probleemid, nõrgad kohad, head ja vead, nende kahe mootori põhiline erinevus.. jne. :)

Tänud!

edit: see on nüüd selge, et 4.2 on lihtsalt hilisematel mudelitel, aga mis aastal tuli 4.2 kui küsida võib ?

edit2: Ja nagu ma aru saan, 4.0 lõpetati 2008 ? Aga väheke ongi segamini see, millal siis 4.2 tuli 4.0 asemele. Kas ka 2008 või enne seda ? Ja huvitab nii ehk teisiti ka 4.2, mida tõepoolest tiku ja tulega taga tuleks otsida.
juks11

 postitati 23.11.09 12:14
Ma siiski kipuks ise küsimusi esitama...

4,0 ja 4,2 TDI mootori kasutusel olid ju autod üsnagi erinevad ning hetkel on kasutatud autode hindade vahe praktiliselt 3x ja nende autode puhul on 3x suur raha.

Ehk siis hetkel küsid Sa kas osta 200 000 (miinumum hind sellisel) või 600 000 maksev auto!?

Vot sellest ei saa ma hästi aru...!?

Aga paneks tarka kah:

4,2 TDI on 4,0 TDI parandatud versioon - ei tohiks olla 4,0 probleeme, ehk igate pidi parem.

Samas aga pole need 4,2TDI mootorid veel nii laialt levinud ja läbisõidud pole nii suureks saanud kui vanematel ja ehk seoses sellega pole ka veel probleeme nendega.

Ma tean vähemalt viite inimest kes 4,2TDI mootoriga sõidavad ning probleeme ei ole.
Maku

 postitati 23.11.09 11:51
Mul pole praegast aega pikemalt kirjutada, kuid kütusekulu on keskmiselt ca 10l sajale. Trassil 100km/h olen saanud 7.2 ja ka 6.8.

A8 4.0tdi.
ash

 postitati 23.11.09 11:34
Tere kõigile!
Otsisin mis ma otsisin, aga infot sisuliselt ei leidnud. Pikalt ja laialt ja veel rohkemgi on räägitud 2.5tdi probleemidest ja nõrkadest kohtadest, samuti 3.3 tdi mootoritest.

Räägiks seekord siis peale 2003 kerega A8 peal asetsetavatest 4.0 ja 4.2 TDI V8 mootoritest.

Üks palve, võiks rääkida AINULT inimesed kes teavad, niisama "jah see on kõva mootor" juttu ei viitsiks kuulata. Ja samuti asjalikud küsimused teretulnud.

1. Mis erinevus on 4.0 ja 4.2 TDI v8 mootoritel peale kw ja kuubikute ?

2. Vastupidavus ? Ehk siis head ja vead.

3. Hooldevälp ? Peale regulaarseid õli ja filtrite vahetusi, mis aja tagant tuleb rihma või ketti vahetada ? ja kumma ülekandega ta üldse on, kas rihm või kett ?

4. Kõike muud huvitavat mis seondub antud mootoritega..

5. Kui võtta näiteks tavalise kerega (ei pea silmas lang versiooni) A8, siis huvitavad ka kütusekulud nii 4.0 kui 4.2 puhul.

Tänud ette !

ash

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 82.7% - SQL: 17.3%]