Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
juks11

 postitati 27.01.08 21:08
Tsitaat:
Algselt postitas: ylbik
Kogu kurja juur on ikkagi pikk õlivahetus välp.


Ma ei poolda ega laida seda väidet kuid Eestis ei tohiks pikka hooldevälpa kasutada, kuni 100 000km'i ehk veel aga suuremad läbisõidud võiks kasutada ikka fikseeritud välpa.

Kõik enda autod sõidavad fikseeritud 15 000km'i välbaga.

Ise arvan, et see longlife ning eluaegsed õlid on rohkem mõeldud esimesele kasutajale, et hooldekulud oleks väiksemad, ta ju maksab uue auto ostuga tehasele juba oma kasumi ära. Kui ma ostaks tutika auto siis ma laseks kah pikka hooldevälpa ning ei vahetaks ealeski eluaegseid õlisid sest 2a on garantii ning ma ei usu, et ma temaga üle aasta eriti sõidaks, äärmisel juhul kulgeks kuni garantii lõpuni ning siis jälle uus.
tarx112

 postitati 27.01.08 20:49
Minul on sama mootoriga auto siia maani probleeme ei ole olnud
ylbik

 postitati 26.01.08 09:43
Kogu kurja juur on ikkagi pikk õlivahetus välp.
veekaheksa

 postitati 26.01.08 00:08
No ütleme nii, et kes asjast natuke jagab, sellel läheb V8 diisli ostmise tuju peale selle pildi vaatamist ikka ära küll. Ja see EI ole mootori esimene pool. Sarnane(kettajam) lahendus on näiteks W12, W8 mootoritelgi kasutusel.
Samas 'vanal' 3.3 TDI'l on tavalise hammasrihmaga piirdutud.
rocket

 postitati 25.01.08 22:53
Juhiks tähelepanu, et kettülekande süsteem on koguni neljaastmeline, mis asetseb kahel tasapinnal. Baasülekanne jaotab jõu kõigepealt pooleks kahele silindripeade nukkvõlliülekandele, mis otse käitavad sisselaset. Ja neljas kettülekanne käitab siis väntvõllilt roolivõimendi, õli- ja jahutusvedelikupumpa.
Mootori eesküljel oleva lamerihmaga veetakse käima generaator ja kliimakompressor.
Kõrgsurvepumpa veab tagaküljel omakorda selle mootori ainuke hammasrihm!


Tsitaat:
Algselt postitas: jõuvanker
Liiga palju leevendeid/pinguteid, ei usu, et need kaua kestavad, ca 100 000 - 150 000km ja raudselt vajavad vahetust. Õlisurvega ketipinguti regullimine on hea idee, vastavalt mootoripööretele, kuid palju agasid, töötaks see vaid nii laitmatult.
Jubedalt keeruliseks ajatud lisavidinatega. Enamus uuematüübi Audi V-mootoreid.
Meeldib mulle, et nukvõlliketiratas on regullitav..:D

heihei

 postitati 25.01.08 22:01
Tsitaat:
Algselt postitas: juks11
Nu 150 on ilmselgelt vähe pakutud sest enamus Eestis olevatest 4,0TDI'dest on arvatavasti topelt üle selle läbinud... Endalgi mõned tuttavad sõidavad juba üle aasta sama mootoriga ning ei mingeid probleeme.

Eestis peaks vist vaid ühel autol sarnane probleem juhtunud olevat.


seal adminn vist mainis üleüldises(globaalses möttes,mitte ainult venemaal)möttes korduv viga,sest mees vaatas internetis neid probleeme. ja sa mainisid tuttavaid,voibolla see probleem seal lahendatud? ma jutust sain aru et pärast 100 000 km tuleb heli kuuldavale. aga voibolla siin juba vanemad masinad voi ligga uued et see läbisoit läbimata?
juks11

 postitati 25.01.08 20:54
Nu 150 on ilmselgelt vähe pakutud sest enamus Eestis olevatest 4,0TDI'dest on arvatavasti topelt üle selle läbinud... Endalgi mõned tuttavad sõidavad juba üle aasta sama mootoriga ning ei mingeid probleeme.

Eestis peaks vist vaid ühel autol sarnane probleem juhtunud olevat.
jõuvanker

 postitati 25.01.08 20:25
Liiga palju leevendeid/pinguteid, ei usu, et need kaua kestavad, ca 100 000 - 150 000km ja raudselt vajavad vahetust. Õlisurvega ketipinguti regullimine on hea idee, vastavalt mootoripööretele, kuid palju agasid, töötaks see vaid nii laitmatult.
Jubedalt keeruliseks ajatud lisavidinatega. Enamus uuematüübi Audi V-mootoreid.
Meeldib mulle, et nukvõlliketiratas on regullitav..:D
sileem11

 postitati 25.01.08 20:04
Vat see on selle kokkuhoiu tulemus et topitakse igasugustesse tähtsatess kohtadess plastmassi ja või mingit odavat sulamit, et võimalikult odavalt toota ja ongi perse.
Tiit

 postitati 25.01.08 19:58
Lühidalt siis:
4L tdi nukvõllide ajam on ketiga, mille pingutites olid algselt lisa õlikanalid keti määrimiseks, kuid tänu sellele vähenes õli surve pinguti kolvil ja kett jäi lõdvaks.
Selle tulemusena omakorda suurematel pööretel kett hakkas mängima ja kulutama väikseid hammasrattaid kuni ükshetk viskas keti üle, tuues kaasa nähtud tagajärjed.

ühel pildil oli uus ja vana pinguti kõrvuti

4,2L TDI mootoril seda probleemi pole.



Tiit
Samzik

 postitati 25.01.08 19:26
Keegi võiks tõlkida :D
equilibrium

 postitati 25.01.08 18:08
Juttu ja pilte (vene keeles)
http://volkswagen.msk.ru/forum/index.php?s=b700989d1c15ba739009444014570e75&showtopic=71707

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 56.8% - SQL: 43.2%]