Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
ultra

 postitati 31.01.08 18:39
kas valvoline täissynt sobib 5W30 pruunis nõus?
Tiit

 postitati 30.01.08 21:00
kui pesuõli kasutada õlivahetusel on pärast mootoriõli päris pikalt puhas.
liivi

 postitati 13.12.07 16:57
Tsitaat:
Algselt postitas: silve219
1. Mul kompuuter armatuuril,aga see näitab ainult kilometraazi palju ma antud kütusega sõita veel saan,aga enamikel ju näitab seda ka palju sõidu hetkel võtab,kas mul siis mingi algelisem kompuuter?


see on standardvarustuse jubin, ei ole kompuuter, kui näitab et 60km veel tankimiseni, siis hakkab käivitamisel häälitsema ja nõuab paagitäitmist. Aga mugav asi küll muidu, ei pea koguaeg kiivalt kütuseseierit jälgima (mitte et 1,9TDi puhul seal üldse midagi väga tihti jälgida oleks....).
Black

 postitati 13.12.07 13:53
Mina tegelikult ei näe ka erilist põhjust, miks sellise mootori korral peaks mingit spetsõli kasutama. Pumppihusti iseenesest ei puutu otseselt mootoriõliga kokku. Lihtsalt nukkvõllil on üks nukkseib silindri kohta juures ja lisaks siis muidugi ka vastav arv lisanookureid. Nii et pole selles PeDe-TDI's tegelikult midagi nii müstilist. :)
jaakk

 postitati 13.12.07 11:35
KKP= kütuse kõrgsurve pump.
Eks tuleb panna ikka seda õli mida tehas on soovitanud.
Paljud sõidavad Castroli longlifega aga samas olen kuulnud ka seda, et longlife ei mõju mootori elueale hästi kuna pärast 10 K km on ikka õli must ja kaki.
GT1

 postitati 13.12.07 11:22
Tsitaat:
Tsitaat:
Algselt postitas: GT1
Hmm... ja nii ongi, ma seda nende uuemate puhul ei teadnudki :P
Tean ka nüüd siis õlivahetuse korral mida tähele panna.


Tahaks ka tarkust ammutada, mida siis õlivahtetuse osas tähele panna?
Ja mis siis juhtub kui ei ole sees spets. pumpdüüsede õli?
Ning mis see KKP tähendab?
Tänud!
ranz

 postitati 12.12.07 22:20
Hmm... ja nii ongi, ma seda nende uuemate puhul ei teadnudki :P
Tean ka nüüd siis õlivahetuse korral mida tähele panna.
Black

 postitati 12.12.07 21:54
Nukkvõllilt käitatav plunzer surub otse pihustisse, eraldi KKP-d :P ei ole:

http://www.kfztech.de/images/kfztechnik/diesel/pd_fuellung1.jpg
ranz

 postitati 12.12.07 21:43
Tsitaat:
Algselt postitas: audiboy
Tsitaat:
Algselt postitas: silve219
2. Kui tihti tuleks teha õlivahetust ja mis õli panna. kas vaatan värvust või saab ka kilometraasi järgi?
esialgu aitab,need kõige tähtsamad ja kiireloomulisemad küsimused, aitähh aitajatele

See mootor peaks olema sul pumppihustitega ning seetõttu tuleks kasutada ka spetsiaalselt selle jaoks mõeldud õli.

Küsiks siinkohal ka ise natuke juurde... kas 96KW motol on samad asjad? millest nood erinevad tavalistest pihustitest ning mis osas on nad üleüldse seotud mootori õliga, et selleks spets õli peab olema?
Küsimus selletõttu, et sai ka just omale uuem ökoliikur muretsetud, ainult siis jah 96KW variant.
audiboy

 postitati 12.12.07 21:41
Tsitaat:
Algselt postitas: silve219
2. Kui tihti tuleks teha õlivahetust ja mis õli panna. kas vaatan värvust või saab ka kilometraasi järgi?
esialgu aitab,need kõige tähtsamad ja kiireloomulisemad küsimused, aitähh aitajatele

See mootor peaks olema sul pumppihustitega ning seetõttu tuleks kasutada ka spetsiaalselt selle jaoks mõeldud õli.
jõuvanker

 postitati 12.12.07 20:20
Kompuutrikeel on arvutiga muudetav, diagnostsüsteemiga. Ei ole keeruline.
silve219

 postitati 12.12.07 20:18
järelikult vist pole kompuuter sest sellist nuppu pole kuigi jah kompuutri moodi asi nagu on,suht suur kast on,näitab mis raadi on või kui cd siis mis lugu ja näitab mitu km sõita saab antud kütuse koguga,,,,,üks küsimus veel,kas kompuutri keelt saab valida,mul belgia keel praegu,ja palju see maksaks
villu157

 postitati 12.12.07 20:04
1. Kui sul on nii öelda kompuuter, siis kojameeste kangi otsas on nupp, vajutades seda siis vastavad näidud armaturis vahetuvad.

2. Õli vaheta iga 10000 km tagant. Ja õli ikka selliste näitajatega mida tehas soovitab.
silve219

 postitati 12.12.07 19:36
Olen vastne audiclubi liige! On mõned küsimused mis huvitaksid,tean et saaks ka neid otsida aga aja puudumise tõttu loodan et on abivalmis teadlikke kes aitavad.
nimelt sai soetatud a4 avant 1.9 tdi 74kw 2003. auto väga aus ja ma ülimalt rahul.
1. Mul kompuuter armatuuril,aga see näitab ainult kilometraazi palju ma antud kütusega sõita veel saan,aga enamikel ju näitab seda ka palju sõidu hetkel võtab,kas mul siis mingi algelisem kompuuter?
2. Kui tihti tuleks teha õlivahetust ja mis õli panna. kas vaatan värvust või saab ka kilometraasi järgi?
esialgu aitab,need kõige tähtsamad ja kiireloomulisemad küsimused, aitähh aitajatele

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 55.9% - SQL: 44.1%]