Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Diesel power
»
paigaldame dislale kiirusehoidja
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: 4b[/i] Tegin siis väikse kiirtõlke. Tekst on tõlgitud lehelt http://www.christiantena.pwp.blueyonder.co.uk/motor/vag/tdi/ ccs.html Antud õpetus käib Golf TDI ja Passat TDI (mootori kood 1Z) kohta, kuid peaks toimima kõigil VAG tdi mootoritega autodel. Ise pole veel katsetanud, kuid peagi on plaanis. Eks annan siis tulemustest teada (autoks Audi 80 B4, 1,9tdi). Kaitsmeploki tagant peaksid leidma neljasoonelise pistiku nelja juhtmega selle taga. Juhtmete värvid: must, sinine/hall, punane, must/valge. Seal on palju juhtmeid, nende otsimine võib natuke aega võtta. Kontrolli, et +12V tuleks mustast juhtmest kui süüde on sees. Kui ühendada must ja must/valge juhe, siis kiirusehoidja on "on" asendis. Kui ühendada hetkeks must/valge ja punane juhe, on see kiirusehoidjal "set" nupp. Kui ühendada hetkeks must/valge ja sinine/hall juhe, on see kiirusehoidjal "res" nupp. Proovi sõita ja vaata, kas kiirusehoidja töötab. Pea meeles, et kiirusehoidja ei tööta, kui kiirus on alla 40 kmh. Tõenäoliselt avastad, et kiirusehoidja ei, mispuhu l tuleb aju ringi programmeerida. Leia sõltumatu VW või Audi spetsialist kellel on VAG 1551 programm. Vali “engine control module” vajutades "01Q". vali “read data function” vajutades "08Q". Loe gruppi 06 vajutades "06Q" või "006Q" olenevalt VAG 1551 programmi versioonist. 1551 ekraanile tuleb hulk numbreid. Neljas numbrite grupp, ekraani parema serva lähedal peab näitama kas "0" või "255". "0" tähendab, et kiirusehoidja funktsioon on juba lubatud. Kui sa näed "255" siis kiirusehoidja funktsioon on lukustatud, avamiseks toimi järgmiselt. Vajuta parema noolega nuppu. Protseduuri sisselogimiseks vajuta "11Q". Sisesta avamiskood "11463Q". Nüüd korda esialgseid samme ja veendu, et "255" on muutunud "0". Nüüd korda proovisõitu veendumaks, kas kiirusehoidja töötab. Kui see ei tööta, siis on paar asja, mida võid kontrollida: Kui süüde on sees ja kiirushoidja “ON” asendis, peab must/valgesse juhtmesse tulema +12V. Kui süüde on sees, kiirushoidja “ON” asendis ja vajutada “SET” nuppu, peab punasesse juhtmesse tulema +12V. Kui süüde on sees, kiirushoidja “ON” asendis ja vajutada “RES” nuppu, peab sinine/hall juhtmesse tulema +12V. Siduri pedaali peal paiknev lüliti (kahe juhtmega ühendatud ajuga) peab olema normaalasendis ühendatud, kui pedaal alla vajutada, ahel katkeb ja aju lülitab kiirusehoidja välja. Teine lüliti asub piduripedaali peal, (samuti kahe juhtmega ühendatud ajuga). Piduripedaalil on kaks lülitit; esimene on normaalasendis avatud, (pidurituled kustus). Teine lüliti on normaalasendis suletud, kui pedaal alla vajutada, ahel katkeb ja aju lülitab kiirusehoidja välja. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Diesel power
»
paigaldame dislale kiirusehoidja
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
41.4%
- SQL:
58.6%
]