Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
mms

 postitati 15.12.05 11:14
Olengi marurahulik :D Aga sellest sõltumata on uued high-perfomance dislad sigahead.
margus84

 postitati 15.12.05 10:17
Rahu-rahu

Kõik teavad ju, et traktorid on paremad, rekkadel kasutegur juba ligi 50%, bensukatel max 35% oli vist. Mootor ju põhimõtteliselt parem:D
mms

 postitati 15.12.05 10:06
Tsitaat:
Algselt postitas: samru
PS! Mulle traktorid ei meeldi:P

Oled sa head traktorit kunagi proovinud? Käisin kunagi BMW esitlusel, 740 disla (V8, twin turbo) oli ikka vägagi muljetavaldav.
margus84

 postitati 15.12.05 09:41
1.9 TDI 66 kw ongi juba see uuem otsepritsediisel

Bensuka sarnane on ta pigem elektroonikarohkuse poolest (mootorijuhtimine), otsepritsebensukad alles hakkavad levima;)

Mina oskan nende vahe kohta öelda seda, et TDI on hea vaikne ja öko, aga remondiarveid tasuks parem TD või isegi D omanikuna:D

Huvilistele http://tdiclub.com/TDIFAQ/
Driver

 postitati 14.12.05 21:14
1.9 TD 55KW mehaanilise pumbaga ja tavaliste pihustitega (ei viitsi hakata lahti seletama mis on tavaline) ning ilma intercoolerita

1.9 TDI 66KW elektroonilise küttepumbaga, ja elktroonilise pihustiga (3 pihusti on nn. kontrollpihusti mis annab siis ajule teatud signaali ja ajust siis tuleb signaal pumpa ja sealt siis antakse küte peale järgmistele pihustitele)
gaasipedaal on samamoodi elektrooniline mis siis omakorda annab ajusse teavet et ma nüüd tahaks kiiremini või siis aeglasemalt liikuda :)
ja on intercooleriga

uuemad TDI on juba jah otsepritsega (selle tööpõhimõte peaaegu nagu bensukal juba :D) need mis otsepritsega nendel tavaliselt tähed ka tagaluugi peal värvilised :)
ferdinand

 postitati 14.12.05 21:04
Tsitaat:
Algselt postitas: samru
Neil vist mingi muu vahe kah, et TD on eelpõlemiskambriga diisel ja TDI on otsesissepritsemootor. Olen kuskilt kuulnud, et täheühend DI = direction injection aga see võis ka bensukate kohta käia. PS! Mulle traktorid ei meeldi:P


Kusjuures 2,5 R5 TDI kollektori peal on kiri Di-Diesel. Ise mõtlesin, et keegi kokutaja on sellise teksti sinna välja mõelnud.:D
margus84

 postitati 14.12.05 21:03
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=19843
samru

 postitati 14.12.05 20:57
Neil vist mingi muu vahe kah, et TD on eelpõlemiskambriga diisel ja TDI on otsesissepritsemootor. Olen kuskilt kuulnud, et täheühend DI = direct injection aga see võis ka bensukate kohta käia. PS! Mulle traktorid ei meeldi:P
jõuvanker

 postitati 14.12.05 20:17
Tsitaat:
Algselt postitas: Offroader
Intercooleriga?

jap
Taavi

 postitati 14.12.05 20:13
Intercooleriga?
Vembut

 postitati 14.12.05 20:13
nimelt siis olene tähele pannud et mõnel on i lõpus mida see tähendab?

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 51.8% - SQL: 48.2%]