Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
CharlieF

 postitati 31.10.05 10:12
Sain siis sellest jamast lahti. Veaks olidki eelsüüteküünalde juhtmed. Samuti võeti remondi käigus pihustid maha, selgus et neid oli keegi kõvasti retsinud:mad: pihustite poldid olid ülekeeratud ja kõverad:( ma ei saa aru, milline inimene meie parimat sõpra niimoodi piinas:o aga nüüd siis käivitub külmalt nagu vana mees, ja astub edasi ka uhkelt, ei tunne masinat äragi! Ilmselt said pihustid puhtaks ja paremini kinni. Abimeheks oli Joe`s garaaz, tänud meestele ja soovitan soojalt! Nüüd hakkan tegelema järgmiste kaladega, paar jama on veel aga nendest teistes foorumites:P
Black Rabbit

 postitati 25.10.05 09:36
Tsitaat:
Algselt postitas: CharlieF
põhiprobleemiks hetkel ikkagi külmkäivitus. Eelsüüteküünlad eelmisel sügisel vahetatud. Praegu auto seisab Joe-s, eile viisin, las ise proovivad kuidas külmalt käima läheb. Olen lasknud aparaati uurida mitmetes kohtades, ligi 3K EEK sellepeale ladunud, ja viga pole leitud!!!:mad:

Võivad muidugi palju asju leida kuid üks asi mis mul veel kunagi leiti oli mingid eelsüüte küünalde piibukesed.
Sellised väikesed kummiümbrises olevad klemmid, millest paar tükki ühendust ei andnud. Need saab uued osta või näpitsatega viga parandada.
Miks mootor külmaga halvasti käitus on ilmselt selge.
CharlieF

 postitati 25.10.05 07:49
põhiprobleemiks hetkel ikkagi külmkäivitus. Eelsüüteküünlad eelmisel sügisel vahetatud. Praegu auto seisab Joe-s, eile viisin, las ise proovivad kuidas külmalt käima läheb. Olen lasknud aparaati uurida mitmetes kohtades, ligi 3K EEK sellepeale ladunud, ja viga pole leitud!!!:mad:
pandiit

 postitati 20.10.05 17:36
soovitaks omalt poolt üht kohta kus mehed teavad mida ka teevad, olen selle nn joe kohta nii mõndagi kuulnud.
Koht mida ise soovitan asub Tartus DIA diagnostika, tehase 21A nr:56 210 234 olen ise seal autot timmida lasnud ja ühtegi halba sõna pole öelda:D
Black Rabbit

 postitati 20.10.05 15:25
Tsitaat:
Algselt postitas: jan-kos
Kas sul diislil on katalüsaator all?Minul tuleb sirge toru taha välja ja siis hakkavad need pütad pihta. :o

Jah, mul oli see nn G-Kat või kuidas seda nimetatakse vahel, aga see ei toiminud enam korralikult.
Vahe on selles tunda, et kat võttis nagu osa diisli heitgaasidele iseloomulikust kirbet lõhna mahedamaks, praegu on ninga nuusutades ikka vahe sees.
Hull oli aga see, et umbes katt võttis ka väga suure osa mootori jõust ära.
Õhk liigub nüüd märksa vabamalt, turbo vilin on selgemini kuulda ja 5 püti lõrin on märksa arusaadavam kui varem.
Võimsuse taastumine on ilmselt elementaarne.
jan-kos

 postitati 20.10.05 12:28
Kas sul diislil on katalüsaator all?Minul tuleb sirge toru taha välja ja siis hakkavad need pütad pihta. :o
Black Rabbit

 postitati 20.10.05 10:37
Tsitaat:
Algselt postitas: CharlieF
Süüde pandi Joe-s paika, ega mina siinkohal midagi targemat öelda oska. Arvuti järgi seda tehti, ise sealkohal kaasa rääkida ei osanud. Ei usu et nad valeks panid. Kuigi tüüp ütles, et külmkäivitus võib muutuda kehvemaks.

Turbo voolikuid pole kontrollinud, esimesel võimalusel lähen vaatan.

Ah jaa-
Nüüd üks asi veel mille ise avastasin ja elektroonika tundmagi ei teinud.
Mure ikka sama, et üle 3000RPMi hakkas kergelt pooma, vahest viskas ilged tahmaportsud välja ja kuidagi jõnksutas ka kergelt.
Turbo lõdvikut katsudes, turbo rõhku üles ei löönud.
Probleemseks kohaks oli katalüsaator, mis oli vägagi hullult umbes.
See löödi siis nüüd praegu puhtaks, eks näis kas peab enne järgmist ülevaatust uue muretsema.
Üldiselt oleks aga hea igasugu torud puhtad hoida :P
jan-kos

 postitati 23.09.05 08:19
Ma eelmine aasta näppisin ise seda süütevärki, et mootor natuke pehmemalt käiks keerasin momenti hilisemaks, tulemuseks sain selle et ei tahtnud hästi käima minna.Kuna enne kõige keeramist märkisin vana asendi ära siis hiljem keerasin uuesti paika ja sinna ta jätsin ja asi töötab siiani laitmatult.Turbo lõdvikud tuleb maha kõik võtta ja üle vaadata,samas saab need ka ära puhastada vaadata turbo loksud jne.Parempoolne esituli eest ära ja siis saab igale poole ligi ja kui selline asi ette võtta siis juba vahejahuti ka maha ja seest puhtaks pesta ja et veel tegevust leida siis turbo juurest peenike õlitus toru ka maha ja bensiini seest läbi.
Black Rabbit

 postitati 23.09.05 08:08
Tsitaat:
Algselt postitas: CharlieF
Süüde pandi Joe-s paika, ega mina siinkohal midagi targemat öelda oska. Arvuti järgi seda tehti, ise sealkohal kaasa rääkida ei osanud. Ei usu et nad valeks panid. Kuigi tüüp ütles, et külmkäivitus võib muutuda kehvemaks.

Turbo voolikuid pole kontrollinud, esimesel võimalusel lähen vaatan.

No mina käsin talvel oma 4 korda Joes enne kui kõik vead korda sain, mis seda põhjustasid.
Algas kõik süütest, siis tulid eelsüüteküünlad, siis tulid eelsüüteküünalde mingite piipude korrastamine ja pihustite puhastus ja siis kevadel oli kõrgsurvepumba remont.
Käima läheb hästi, eriti +3 -5 vahemikus. Kui eelsüüteküünlaid ei rakenda, siis veidi pikemalt, aga mitte ülemäära.
3000 poos ka hiljem kuid tundus et see tulenes tahmast, sest kui see ühel hetkel sumbutist välja lendas, muutus ka minek paremaks.
Turbo torusid ei ole kontrollinud, võibolla ka need tahamsed kui pole isegi aimu kuidas neid kontrollida.
ve1ks

 postitati 23.09.05 06:37
Mul tuttaval oli ka taoline probleem ja lahendusels oli see, mingi pisike toru, mis turbo küljes oli tahmaga kinni ummistunud, kui õieti mäletan oli tal ka hing kinni autol.


Vabandan muidugi üldistatud jutu eest, kuna endal pole olnud au tegelda selle mootoriga. ;)
CharlieF

 postitati 23.09.05 06:27
Mootor ei tahma. võib olla nad tõesti "keerasid tõmmet peale", ja sellepärast jebib. Tuleb ikka aeg kinni panna:(

ega siin vist selliseid hiromante pole, kes kirjateel abi annavad:D
tarts

 postitati 22.09.05 20:47
mina siiski ei tahaks uskuda, et sul nüüd süüde õige ja enne vale oli... süüte seadmiseks peaks mootor olema ~80 kraadi peal, külmema mootoriga sättimine annab lõpuks vale tulemuse. Arvan, et sul keerati süüdet eesmärgiga pisut minekut parandada, kuid see ei pea tähendama, et süüde nüüd õige on. Samas võib olla, kõige tähtsam on aru saada, mida süütenurk teeb, kas püsib stabiilselt kohal või kõigub, kui kõigub, siis ta võib sul paigas olla, aga mootor tahmab ja käima läheb kehvasti ikkagi.... ei aita muu, kui tuleb kindlaks teha, kas süüde kõigub pumba mittekorrasolekust või on põhjus hooratta leevendeis.
CharlieF

 postitati 22.09.05 15:06
aga kuidas neid turbo voolikuid siis kontrollida? lihtsalt visuaalselt?
CharlieF

 postitati 22.09.05 15:05
Süüde pandi Joe-s paika, ega mina siinkohal midagi targemat öelda oska. Arvuti järgi seda tehti, ise sealkohal kaasa rääkida ei osanud. Ei usu et nad valeks panid. Kuigi tüüp ütles, et külmkäivitus võib muutuda kehvemaks.

Turbo voolikuid pole kontrollinud, esimesel võimalusel lähen vaatan.
STP

 postitati 22.09.05 15:00
Tsitaat:
Algselt postitas: dan.d
kas turbo torud kõik terved ,2,5 kippuvad lõhki minema


on mingeid tüüpvigadesse kuuluvaid turbo torusi ja kohti kus igasugu lekked tekkivad?Ja on ehk võimalik mõningaid lekkeid/vigu ennetada?!
dan.d

 postitati 22.09.05 13:47
Tsitaat:
Algselt postitas: CharlieF
jama siis...

Mootor oli lahjaks jäänud, läksin Joe-sse, seal avastati et süütenurk vale. Mees keeras asja paika, minek läks tõepoolest paremaks, aga...

Käima läheb külmalt halvasti (enne polnud probleeme), tahab ikka nii mingi 10-15 sek. ketramist saada, minu arvates on seda palju. Minek võiks ikka parem olla, kuigi enne oli veel lahjem. Lisaks sellele poob kiirenduse kinni, kui pöörded üle 3000 lähevad.

Turbo rakendub nii umbes 2000 peal, diagnostika vigu ei näidanud.

siin teistes foorumites räägiti pumba pea remondist jne. Aga ma kahtlen, sest enne ta ju käivitus normaalselt. Ilmselt on siiski midagi tuksis, aga mis?
süüde ma arvan et pole siis paigas ikka ,kui enne läks ,hiline siis.
dan.d

 postitati 22.09.05 13:45
kas turbo torud kõik terved ,2,5 kippuvad lõhki minema
allud

 postitati 22.09.05 13:27
endalegi ysna sarnane ,mure nimelt yle 3000 hakkab pooma ja kõõks jõud kaob ära ise arvan et piihustutes võib olla mingi kamm. Eesti kytuis on ju just seline nagu ta on iga tahes anna teada kui saad vea kätte võtan endalgi asja käsile
CharlieF

Depicts mood of post postitati 22.09.05 12:45
jama siis...

Mootor oli lahjaks jäänud, läksin Joe-sse, seal avastati et süütenurk vale. Mees keeras asja paika, minek läks tõepoolest paremaks, aga...

Käima läheb külmalt halvasti (enne polnud probleeme), tahab ikka nii mingi 10-15 sek. ketramist saada, minu arvates on seda palju. Minek võiks ikka parem olla, kuigi enne oli veel lahjem. Lisaks sellele poob kiirenduse kinni, kui pöörded üle 3000 lähevad.

Turbo rakendub nii umbes 2000 peal, diagnostika vigu ei näidanud.

siin teistes foorumites räägiti pumba pea remondist jne. Aga ma kahtlen, sest enne ta ju käivitus normaalselt. Ilmselt on siiski midagi tuksis, aga mis?:D

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 63.5% - SQL: 36.5%]