Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
pandiit

 postitati 01.09.05 21:17
aeg-ajalt ei teeks paha ka kõik käigud peeneks lasta diisli puhul aitab päris hästi algul viskab musta küll sitaks aga pärast sõida nagu hoopis teise autoga :D
TiitR2

 postitati 01.09.05 12:03
Tsitaat:
Algselt postitas: Black Rabbit
Tsitaat:
Algselt postitas: allud
minu 103 kw sel kaob kyll 3100 minek ära muidu libiseb hästi 1700 kuskil tuleb turbo järgi

Olen kuulnud, et sumpse puhutakse ka kompressoriga läbi, et tahmast lahti saada.
Tädipoeg tegi diisel Vectra väljalasketorustikule täieliku loputuse.
Mäletamist järgi lasi ta diislit, siis pigieemaldusvahendit torust sisse ja see löga mis sealt välja tuli oli küllalt paks, et soppa meenutada.
Loomulikult tegi ta seda kohas kus mürgised vedelikud eraldi kokku sai koguda.
Ise ei ole tema käru peale puhastust proovinud kuid jutu järgi pidi täiesti teine auto olema.
Ühesõnaga soovitan ka väljalase ära puhastada.

no kui sul ka hingetoru natsa kokku pigistada, hakkad ju samuti köhima :D
Black Rabbit

 postitati 01.09.05 12:00
Tsitaat:
Algselt postitas: allud
minu 103 kw sel kaob kyll 3100 minek ära muidu libiseb hästi 1700 kuskil tuleb turbo järgi

Olen kuulnud, et sumpse puhutakse ka kompressoriga läbi, et tahmast lahti saada.
Tädipoeg tegi diisel Vectra väljalasketorustikule täieliku loputuse.
Mäletamist järgi lasi ta diislit, siis pigieemaldusvahendit torust sisse ja see löga mis sealt välja tuli oli küllalt paks, et soppa meenutada.
Loomulikult tegi ta seda kohas kus mürgised vedelikud eraldi kokku sai koguda.
Ise ei ole tema käru peale puhastust proovinud kuid jutu järgi pidi täiesti teine auto olema.
Ühesõnaga soovitan ka väljalase ära puhastada.
pandiit

 postitati 30.08.05 15:37
järelikult ei ole asi päris õige :)
allud

 postitati 30.08.05 14:45
minu 103 kw sel kaob kyll 3100 minek ära muidu libiseb hästi 1700 kuskil tuleb turbo järgi
Black Rabbit

 postitati 30.08.05 11:17
Tsitaat:
Algselt postitas: ferdinand
Olen aru saanud, et diisel ei kannata kaua suuri pöördeid, seega need masinad mis pidevalt seal 3500-piiraja vahemikus käivad ei pea ka eriti vastu. Avastasin ka, et suurte pööretega liigub masin vahvamalt, kuid sellegipoolest naljalt ei juhtu, et osuti üle 3000 läheks. Pole lihtsalt mingit mõtet diislil häält nii peeneks ajada.

Ja turbo peaks ikka koguaeg "taga olema". Ka tühikäigul käies. Iseasi muidugi mis püüretel temast kõige rohkem abi on.

Täna siis teist päeva "puhta" toruga ja lai :D näol, sest auto liigub tunduvalt paremini, läheb paremini pöördesse ja vibratsioonivabam.
See ei tähenda muidugi seda, et nüüd oleks vaja autot peenestada, aga hea on teada, et soovi korral tõmmet jagub.
ferdinand

 postitati 30.08.05 08:41
Olen aru saanud, et diisel ei kannata kaua suuri pöördeid, seega need masinad mis pidevalt seal 3500-piiraja vahemikus käivad ei pea ka eriti vastu. Avastasin ka, et suurte pööretega liigub masin vahvamalt, kuid sellegipoolest naljalt ei juhtu, et osuti üle 3000 läheks. Pole lihtsalt mingit mõtet diislil häält nii peeneks ajada.

Ja turbo peaks ikka koguaeg "taga olema". Ka tühikäigul käies. Iseasi muidugi mis püüretel temast kõige rohkem abi on.
TiitR2

 postitati 30.08.05 08:22
Tsitaat:
Algselt postitas: nokkar
Minul alates 3000'ndast pöördest turbo rakendub! Vahepeal peaksiki "köhima" torud puhtaks!;)

Ole nüüd!... sul turbo ikka taga juba mingi 1300...1500rpm juures.
nokkar

 postitati 30.08.05 06:22
Minul alates 3000'ndast pöördest turbo rakendub! Vahepeal peaksiki "köhima" torud puhtaks!;)
urquattro

 postitati 30.08.05 00:04
Pole küll sellist asja täheldanud, ühlane vedu lõpuni välja. Aga alla 2000 p/m küll midagi ei juhtu st. et saab sõita küll aga tõeline elu tuleb sisse neist pööretest.
Driver

 postitati 29.08.05 19:06
mul 1.9 tdi 66kw ja tõmme tuleb järgi ca 2500-3000p pealt :) kui nüüd väga puusse ei pane :D
aga prlt rsk mootor jupsib ei muuda süüdet ja tõmme puudub :)
TiitR2

 postitati 29.08.05 18:14
Tsitaat:
Algselt postitas: pandiit
said valesti aru, et 3500 piiraja ma oma arust ütlesin kuni piirajani!!!:P

ok, asi selge.
pandiit

 postitati 29.08.05 18:12
said valesti aru, et 3500 piiraja ma oma arust ütlesin kuni piirajani!!!:P
rulle.

 postitati 29.08.05 17:55
2,5 TDI max . vääne peakski olema 3000. kandis . Nii et tallake oma tubokaid mõnuga ;).
TiitR2

 postitati 29.08.05 17:42
Tsitaat:
Algselt postitas: pandiit
minu masin liikus kuni piiraja ette tuli mitte, et 3500pealt hing kinni, nüüd kahjuks masinal nohu!:(

sain ma õieti aru, et 3500 pöördega piiraja?:o ülevaatusel tehakse ju diislitestigi ca 5000...5500 rpm?
TiitR2

 postitati 29.08.05 17:38
mul küll 1,9, kuid äsja proovides 100 -> 140 -ni (pöörded siis 3000 -> 4000) tõmbas samuti üllatuslikult reipalt.
pandiit

 postitati 29.08.05 17:36
minu masin liikus kuni piiraja ette tuli mitte, et 3500pealt hing kinni, nüüd kahjuks masinal nohu!:(
Black Rabbit

 postitati 29.08.05 17:32
Suhteliselt värske diisli omanikuna, hakkas huvitama selline asi nagu Audi diiselmootoritele omane dünaamika ja jõukõver.
Mis pööretel veab mingi diisel paremini ja kui suured erinevused neis on?

Ajendas mind kirjutama just see, et täna üllatusin väga kui mootor (93a.2,5TDI) korraga jõnksuga paremini edasi hakkas astuma ja seda pööretel, mida pidasin diisli puhul juba lootusetuks alaks (üle 3500 -4000).
Varem vahetasin hiljemalt 3500 juures käigu ära ja arvasin, et see on kõik mida diisel suudab.
4000 pmi juures käis autost läbi jõnks, tagant väljutati küllaltki suures koguses tahma (peale 3 tõsisemat kiirendamist enam ei tulnud) ning nüüd on mootoris nagu teine elu.
Loogika ütleb, et sumbuti oli lihtsalt tahma täis ja köhis ennast lõpuks puhtaks, kuid kas tõesti alles sellistel tuuridel ja kas diislit võib vahest samuti pikemalt pöördesse ajada nagu bensiini mootorit.
Minu varasemate kogemuste järgi on Audi 2,5TDi 85kw mootoril kõige parem tõmme alates 1800 ja lõppes see hiljemalt 3000 juures.
Nüüd tuleb välja, et tõmmet jagub ka kaugemale, kuid millised on teiste diisliomanike kogemused ja soovitused.
Sorry kui natuke rumal küsimus sai, aga kuidas muidu peaks targemaks saama kui mitte ise õppides ;)

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 60.9% - SQL: 39.1%]