Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: TDI mootorite pöörded (Vastuseid: 17 | Vaatamisi: 2685)
Black Rabbit
huviline

Avatar


Registreerunud 12.08.04
Asukoht: Tallinn, Saku, Kärdla
Kasutaja on eemal

Auto: Forester XT

postitati 29.08.05 17:32 Tsiteeri
TDI mootorite pöörded



Suhteliselt värske diisli omanikuna, hakkas huvitama selline asi nagu Audi diiselmootoritele omane dünaamika ja jõukõver.
Mis pööretel veab mingi diisel paremini ja kui suured erinevused neis on?

Ajendas mind kirjutama just see, et täna üllatusin väga kui mootor (93a.2,5TDI) korraga jõnksuga paremini edasi hakkas astuma ja seda pööretel, mida pidasin diisli puhul juba lootusetuks alaks (üle 3500 -4000).
Varem vahetasin hiljemalt 3500 juures käigu ära ja arvasin, et see on kõik mida diisel suudab.
4000 pmi juures käis autost läbi jõnks, tagant väljutati küllaltki suures koguses tahma (peale 3 tõsisemat kiirendamist enam ei tulnud) ning nüüd on mootoris nagu teine elu.
Loogika ütleb, et sumbuti oli lihtsalt tahma täis ja köhis ennast lõpuks puhtaks, kuid kas tõesti alles sellistel tuuridel ja kas diislit võib vahest samuti pikemalt pöördesse ajada nagu bensiini mootorit.
Minu varasemate kogemuste järgi on Audi 2,5TDi 85kw mootoril kõige parem tõmme alates 1800 ja lõppes see hiljemalt 3000 juures.
Nüüd tuleb välja, et tõmmet jagub ka kaugemale, kuid millised on teiste diisliomanike kogemused ja soovitused.
Sorry kui natuke rumal küsimus sai, aga kuidas muidu peaks targemaks saama kui mitte ise õppides ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
pandiit
huviline

Avatar


Registreerunud 16.12.04
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal


postitati 29.08.05 17:36 Tsiteeri


minu masin liikus kuni piiraja ette tuli mitte, et 3500pealt hing kinni, nüüd kahjuks masinal nohu!:(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
TiitR2
huviline

Avatar


Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal

Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.

postitati 29.08.05 17:38 Tsiteeri


mul küll 1,9, kuid äsja proovides 100 -> 140 -ni (pöörded siis 3000 -> 4000) tõmbas samuti üllatuslikult reipalt.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
TiitR2
huviline

Avatar


Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal

Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.

postitati 29.08.05 17:42 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: pandiit
minu masin liikus kuni piiraja ette tuli mitte, et 3500pealt hing kinni, nüüd kahjuks masinal nohu!:(

sain ma õieti aru, et 3500 pöördega piiraja?:o ülevaatusel tehakse ju diislitestigi ca 5000...5500 rpm?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rulle.
huviline



Registreerunud 25.10.04
Asukoht: viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: AUDI B4 1,9 TD

postitati 29.08.05 17:55 Tsiteeri


2,5 TDI max . vääne peakski olema 3000. kandis . Nii et tallake oma tubokaid mõnuga ;).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
pandiit
huviline

Avatar


Registreerunud 16.12.04
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal


postitati 29.08.05 18:12 Tsiteeri


said valesti aru, et 3500 piiraja ma oma arust ütlesin kuni piirajani!!!:P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
TiitR2
huviline

Avatar


Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal

Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.

postitati 29.08.05 18:14 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: pandiit
said valesti aru, et 3500 piiraja ma oma arust ütlesin kuni piirajani!!!:P

ok, asi selge.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Driver
postitusõiguseta huviline



Registreerunud 04.01.04
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi B4 1,9 TDI

postitati 29.08.05 19:06 Tsiteeri


mul 1.9 tdi 66kw ja tõmme tuleb järgi ca 2500-3000p pealt :) kui nüüd väga puusse ei pane :D
aga prlt rsk mootor jupsib ei muuda süüdet ja tõmme puudub :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
urquattro
huviline



Registreerunud 25.11.02
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: A4b5 1,8TQ & A6c4 avant 2,5TDI Q & S4c4 TDI

postitati 30.08.05 00:04 Tsiteeri


Pole küll sellist asja täheldanud, ühlane vedu lõpuni välja. Aga alla 2000 p/m küll midagi ei juhtu st. et saab sõita küll aga tõeline elu tuleb sisse neist pööretest.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
nokkar
huviline



Registreerunud 19.08.04
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat 2.0TDI 2007

postitati 30.08.05 06:22 Tsiteeri


Minul alates 3000'ndast pöördest turbo rakendub! Vahepeal peaksiki "köhima" torud puhtaks!;)


TipTop
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
TiitR2
huviline

Avatar


Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal

Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.

postitati 30.08.05 08:22 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: nokkar
Minul alates 3000'ndast pöördest turbo rakendub! Vahepeal peaksiki "köhima" torud puhtaks!;)

Ole nüüd!... sul turbo ikka taga juba mingi 1300...1500rpm juures.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 30.08.05 08:41 Tsiteeri


Olen aru saanud, et diisel ei kannata kaua suuri pöördeid, seega need masinad mis pidevalt seal 3500-piiraja vahemikus käivad ei pea ka eriti vastu. Avastasin ka, et suurte pööretega liigub masin vahvamalt, kuid sellegipoolest naljalt ei juhtu, et osuti üle 3000 läheks. Pole lihtsalt mingit mõtet diislil häält nii peeneks ajada.

Ja turbo peaks ikka koguaeg "taga olema". Ka tühikäigul käies. Iseasi muidugi mis püüretel temast kõige rohkem abi on.


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Black Rabbit
huviline

Avatar


Registreerunud 12.08.04
Asukoht: Tallinn, Saku, Kärdla
Kasutaja on eemal

Auto: Forester XT

postitati 30.08.05 11:17 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ferdinand
Olen aru saanud, et diisel ei kannata kaua suuri pöördeid, seega need masinad mis pidevalt seal 3500-piiraja vahemikus käivad ei pea ka eriti vastu. Avastasin ka, et suurte pööretega liigub masin vahvamalt, kuid sellegipoolest naljalt ei juhtu, et osuti üle 3000 läheks. Pole lihtsalt mingit mõtet diislil häält nii peeneks ajada.

Ja turbo peaks ikka koguaeg "taga olema". Ka tühikäigul käies. Iseasi muidugi mis püüretel temast kõige rohkem abi on.

Täna siis teist päeva "puhta" toruga ja lai :D näol, sest auto liigub tunduvalt paremini, läheb paremini pöördesse ja vibratsioonivabam.
See ei tähenda muidugi seda, et nüüd oleks vaja autot peenestada, aga hea on teada, et soovi korral tõmmet jagub.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
allud
huviline

Avatar


Registreerunud 19.04.05
Asukoht: Pärnu /Võru
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C7

postitati 30.08.05 14:45 Tsiteeri


minu 103 kw sel kaob kyll 3100 minek ära muidu libiseb hästi 1700 kuskil tuleb turbo järgi


Pehme mööbli tootmine ja müük

Diivani voodid
www.empak.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
pandiit
huviline

Avatar


Registreerunud 16.12.04
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal


postitati 30.08.05 15:37 Tsiteeri


järelikult ei ole asi päris õige :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Black Rabbit
huviline

Avatar


Registreerunud 12.08.04
Asukoht: Tallinn, Saku, Kärdla
Kasutaja on eemal

Auto: Forester XT

postitati 01.09.05 12:00 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: allud
minu 103 kw sel kaob kyll 3100 minek ära muidu libiseb hästi 1700 kuskil tuleb turbo järgi

Olen kuulnud, et sumpse puhutakse ka kompressoriga läbi, et tahmast lahti saada.
Tädipoeg tegi diisel Vectra väljalasketorustikule täieliku loputuse.
Mäletamist järgi lasi ta diislit, siis pigieemaldusvahendit torust sisse ja see löga mis sealt välja tuli oli küllalt paks, et soppa meenutada.
Loomulikult tegi ta seda kohas kus mürgised vedelikud eraldi kokku sai koguda.
Ise ei ole tema käru peale puhastust proovinud kuid jutu järgi pidi täiesti teine auto olema.
Ühesõnaga soovitan ka väljalase ära puhastada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
TiitR2
huviline

Avatar


Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal

Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.

postitati 01.09.05 12:03 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Black Rabbit
Tsitaat:
Algselt postitas: allud
minu 103 kw sel kaob kyll 3100 minek ära muidu libiseb hästi 1700 kuskil tuleb turbo järgi

Olen kuulnud, et sumpse puhutakse ka kompressoriga läbi, et tahmast lahti saada.
Tädipoeg tegi diisel Vectra väljalasketorustikule täieliku loputuse.
Mäletamist järgi lasi ta diislit, siis pigieemaldusvahendit torust sisse ja see löga mis sealt välja tuli oli küllalt paks, et soppa meenutada.
Loomulikult tegi ta seda kohas kus mürgised vedelikud eraldi kokku sai koguda.
Ise ei ole tema käru peale puhastust proovinud kuid jutu järgi pidi täiesti teine auto olema.
Ühesõnaga soovitan ka väljalase ära puhastada.

no kui sul ka hingetoru natsa kokku pigistada, hakkad ju samuti köhima :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
pandiit
huviline

Avatar


Registreerunud 16.12.04
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal


postitati 01.09.05 21:17 Tsiteeri


aeg-ajalt ei teeks paha ka kõik käigud peeneks lasta diisli puhul aitab päris hästi algul viskab musta küll sitaks aga pärast sõida nagu hoopis teise autoga :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 64.2% - SQL: 35.8%]