Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
jan-kos

 postitati 09.04.06 18:10
Krt nüüd hakkas mul selline jama- sõidad ühtlase kiirusega ja vahest laseb kütte etteande tagant ära, mootor välja ei sure, aga gaasipedaal ei reageeri pumbale.Kui lasta gaasipedaal tagasi ja uuesti vajutada võtab jälle mootori järgi ja niivisi teeb ainult siis aegajalt kui sõita ühtlase kiirusega.Kui pidevalt gaasipedaaliga mängida siis töötab korralikult.Muidu käivitus ja mootori töötamine ok. Kui suur tõenäosus võib olla et see reostaat peksab segast mis on ühendatud gaasipedaali hoovaga?Või on siis selle kaane viga?
STP

 postitati 01.12.05 07:59
Tsitaat:
Algselt postitas: pandiit
Tsitaat:
Algselt postitas: STP
mis suurusjärku need õiged küttekogused jäävad?mul on siiani jama tühikäigu pööretega(kõiguvad ja mootor nagu jätaks vahele)suvel sai käidud diagnostikas seal setiti neid koguseid 16-e pealt 5,6 peale kui ma ei eksi. See selleks, probleem ikka ei lahenenud-jamab siiani+ veel küttekulu suurenemine.MIda ette võtta?



No nii, nüüd siis tühikäik jälle normis ja auto korras.Auto käis siis remondis Oisu Diisli meeste juures ja vahetati ära küttepumba kaan mis oli kulunud.Kasutatud pumbakaas+ töö läks maksma 3500.-, usun, et see oli üks odavaimaid variante.Sain tagasi ka vana pumba kaane-nüüd on võimalus saada mingi ülevaade asjast mis seal siis täpselt kulub ja ehk on ka nn. "maarohtu" selle remondiks. KUi midagi selgub annan teada.

pandiit

 postitati 03.11.05 17:46
mina käisin oma traktorit tartus DIA diagnostikas häälestamas
STP

 postitati 02.11.05 07:54
Käisin rakveres kpl-s Meloodia kõrval olevas garaasis Janise juures.
pandiit

 postitati 01.11.05 17:18
Tsitaat:
Algselt postitas: STP
mis suurusjärku need õiged küttekogused jäävad?mul on siiani jama tühikäigu pööretega(kõiguvad ja mootor nagu jätaks vahele)suvel sai käidud diagnostikas seal setiti neid koguseid 16-e pealt 5,6 peale kui ma ei eksi. See selleks, probleem ikka ei lahenenud-jamab siiani+ veel küttekulu suurenemine.MIda ette võtta?

ei mäleta täpselt neid koguseid enam, kus sa üldse diagnostikas käisid? minu põka pandi küll ilusti laulma
jan-kos

 postitati 01.11.05 11:21
Analoogne jama on ka minu traktoril,ainult vahe on selles et sõiduajal seda haigust ei ole.Tühikäigul kohapeal seistes,kui hakkad sujuvalt gaasi lisama, siis pöörded ei tõuse,kui vajutada järsult siis läheb pöördesse,aga sellist asja teeb ta vahetevahel.
CharlieF

 postitati 31.10.05 14:52
mul pandi küttekogus miski 3,2 peale, auto siis A6 2,5tdi 103kw
STP

 postitati 31.10.05 14:45
mis suurusjärku need õiged küttekogused jäävad?mul on siiani jama tühikäigu pööretega(kõiguvad ja mootor nagu jätaks vahele)suvel sai käidud diagnostikas seal setiti neid koguseid 16-e pealt 5,6 peale kui ma ei eksi. See selleks, probleem ikka ei lahenenud-jamab siiani+ veel küttekulu suurenemine.MIda ette võtta?
pandiit

 postitati 31.08.05 14:19
polnudki tegelikult midagi viga pumba nurk oli nii vale, et pumba kaane sees olev kütuse koguse regulaator hakkas segast peksma, sai nurgad ja kütte kogused arvuti järgi paika pandud ja korda ta saigi :D
STP

 postitati 30.08.05 07:59
anna siis teada mis diagnoos pandi täpsemalt ja mida tehti, vahetati
pandiit

 postitati 29.08.05 17:29
tohtrid arvasid ka, et pumba kaas nässus aga eks paistab kolmapäeval diagnostikasse :(
TiitR2

 postitati 29.08.05 12:00
hiljuti sai just proovitud:100-pealt pähe ja 140 kui võluväel, ei mingit mõtlemist, kuna selle kiiruse juures on turbo ju koguaeg taga.:D
STP

 postitati 29.08.05 08:00
Ära siis kohe pedaali kohe lõpuni talla Tdi mõtleb nats ja ja siis hakkab astuma-mul toimib asi küll nii ...tegemist ikkagi diisliga ;)
kalda

 postitati 28.08.05 12:56
Arvatavasti on sul ka elektriline pump, võib olla et pumba pea hakkab p...... minema, uus maksab ca 15000 eeku!
pandiit

Depicts mood of post postitati 27.08.05 09:34
ei saa aru milles probleem äkki kellegil on esinenud samalaatset probleemi. kui hakkad kohalt kiirendama ja vahetad käiku kuskil kolme tuhande pöörde pealt läheb edasi nagu püss, aga kui sõidad umbes 100km/h ja vajutad gaasi põhja siiis üldse ei liigu, kui paar korda gaasiga pumbata hakkab jälle liikuma!!! AIDAKE :(:D

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 50.5% - SQL: 49.5%]