Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Diesel power
»
1.9 PD 96kw smoothing control näidud
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: janis21[/i] Kasutan kellegi vana teema ära, vag 1.9 74kw pumppihustiga mootor. Sõbra autol läks plokikaane tihend ära, jahutussüsteemis oli suur surve sees. Võtsime plokikaane maha ning viisime tegemisse. Lihviti ära ning samuti tehti klapid. Nüüd sai kaan auto peale tagasi koos kõikide sinna juurde kuuluvate uute tihenditega. Korraga sai pandud ka uued hüdrotõukurid ning nukkvõlli saaled. Auto kokku ja käima, mootor töötas ilusti. Algselt tuli sinakat suitsu tagant õrnalt, kuid ka see kadus. Hetkel tagant väljuv suits olematu. Puht huvi pärast sai arvuti järgi pandud ning oi üllatust, kahe pihusti näit totaalselt tuksis. Nukkvõlli ajastus 0,4 ehk peaks hea olema. Pihusti näidud: 1sil: 2,99 2sil: -0,26 3sil: -0,14 4sil: -2,26 Ehk siis esimene ja nejas päris hullumaja. Pihustitele said uued tihendid, käivitub perfektselt ning pihustid said ka reguleeritud. Mõtlesin et ehk kaanega midagi tuksi keeratud ning lasime mõõta surved ära 1 ja 4 silindril. Mõlemil surved 27BAR. ehk siis peaks igati hea olema. Kuna tõukurid said uued, ei saa ka nendes viga olla. Kui hoida kohapeal 1500rpm peal, läheb esimese silindrdi näit alla 1 ilusti ning kui gaas lahti lasta, läheb tagasi kõrgustesse. Vahepeal 2,8 ja vahepeal maximumi (2,99). Kõige huvitavam on see, et mootor ei lonka ja salongis mingit vibratsiooni ka ei tunne. Õlitase on nii nagu pandud sai. Pöördesse läheb ilusti. Ennem remonti pihustinäite ei vaadanud. Vahepeal viskab 2 silindri pihusti elektrilise rikke sisse ning lööb põlema veojõukontrolli tule, kuid see viga oli olnud ka ennem remonti ning seal suure tõenäosusega ongi pihustil endal mingi rike. On kellegil soovitusi või mõtteid, mida kontrollida? Otseselt millegi muu üle ei oskagi kurta, kui see, et näidud ajulagedad ja kui kohapeal auto käib, teeb vahepeal kerge nõksu nagu kliima lülituks sisse/välja, reaalselt pole kondil rihmagi peal. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Diesel power
»
1.9 PD 96kw smoothing control näidud
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
31.5%
- SQL:
68.5%
]