Lehekülgi: 1 2 |
nullll
huviline
Registreerunud 08.10.14
Kasutaja on eemal
|
postitati 12.12.18 19:48
|
|
|
1.9 PD 96kw smoothing control näidud
Tervitus,
Nimelt 1.9 pd AVF mootoril vaatasin smoothing control näite külma mootoriga, ca 40kraadi. Varasema kogemuse põhjal peaks selliste näitudega näitama
auto veakoodi, töötama väga ebaühtlaselt jne.
Mootori hääle järgi töötavad ühtlaselt kõik 4 silindrit, mootor väriseb nagu vana mootor ikka. Midagi silmatorkavat ei paista. Keres on küll
vibratsioon, aga seda pigem kulunud patjade tõttu vms.
Ehk oskab keegi sõna sekka öelda, miks smoothing control näidud sellised?
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 13.12.18 00:02
|
|
|
Sest pihustid on täiesti läbi või silindrid kulunud!
Tühikäigul on kütusekogus 40 kraadi juures sellel mootoril ca. 6-7 mg/str.
Kui sul on ühes silindris -2.73 ja teises 2.96, siis on see pea 90% erinevus kütusekoguses kahe silindri vahel.
|
|
|
|
nullll
huviline
Registreerunud 08.10.14
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.12.18 05:23
|
|
|
Mootori kompressiooni ma mõõtnud ei ole.
Niipalju olen uurinud, et pihusti läbiolek tõitaks veakoodi näitamist ja mootori lonkamist?
Kas kulunud nukkvõll ei pruugi sellist pulli teha, et veakoodi ei löö?
|
|
|
teet82
huviline
Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro
|
postitati 13.12.18 06:23
|
|
|
Tavaliselt kui neil mootor juba lonkab, siis mingi pihusti on 2.99 plussis, see on max mis kuvatakse. Üks on seal üpris lähedal juba. Kui pole teada
mis seal varem tehtud on, siis võib-olla tasuks tõesti nukkvõll/hüdrotõukurid üle vaadata alustuseks, kompressioon mõõta ja pihustid uuesti
reguleerida. Ühtlane vibratsioon keres ja roolis võib olla hoorattast kui on manuaal, päris mitmeid selliseid nähtud.
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BiTDi 230kw, FIAT 500 Sport, BR 175.
|
postitati 13.12.18 09:05
|
|
|
Nukk ja pihustite tihendid, arvatavasti ka pihustipesadesse kaanes korralikud sooned kulunud. Enne teada ei saa, kui laiali ei võta. Pihustid ise vast
läbi pole (eks kõik muidugi on võimalik), need kestavad ka 600K. Kui teravad sooned pesades, on uute tihenditega pihustite paigaldus paras peavalu,
mõni lihvib neid rante veidi, et uued tihendid terveks jääks.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, õhkvedrustuse mured jne.
(Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.5.0 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2024, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 13.12.18 16:07
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: nullll
Mootori kompressiooni ma mõõtnud ei ole.
Niipalju olen uurinud, et pihusti läbiolek tõitaks veakoodi näitamist ja mootori lonkamist?
Kas kulunud nukkvõll ei pruugi sellist pulli teha, et veakoodi ei löö? |
Valesti oled uurinud.
Nukkvõll võib olla kulunud, aga nukkvõlli kulumine on neil pigem ühtlane, mitte nii, et silindrid täiesti erinevalt kulunud.
Mina paneks pihustid stendi ja kontrolliks kompressiooni... valori.ee saavad PD pihusteid stendida.
|
|
|
|
teet82
huviline
Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro
|
postitati 13.12.18 16:37
|
|
|
Mälu järgi on nii olnud jah, et kui nukkvõll on kulunud ja hüdrotõukuritele augu sisse närinud juba, siis arvutiga vaadates on näidud ikkagi ilusad
olnud. Mõtlen siis klappe liigutavaid nukke, kui kulunud on pihusti nukk, siis võib-olla on asjad teisiti. Tavaliselt saadakse alles siis aru, kui
klapid enam lahti ei käi normaalselt ja mootor hakkab tagasi popsuma õhupuhastisse.
Eks seal midagi valesti on, mingit tuntavat vibratsiooni seal olla ei tohiks.
|
|
|
nullll
huviline
Registreerunud 08.10.14
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.12.18 21:31
|
|
|
Aitäh vastuste eest.
Nädalavahetusel teen kaane lahti ja vaatan, mis olukorras nukad ja tõukurid(kui neid näha on). Panen siis siia ka need pildid, igaks kümneks
petteks.
Kui tunduvad pealtnäha ok, prooviks pihusti regulli teha(kui see midagi üldse aitama peaks).
Äkki keegi teab, kas sobivad kõik 1.9 pd 96kw pihustid? Kuskil oli kirjas ,et seoses aastatega muutus mingisugune pihustikinnitus?!
Seoses pihusti pesadega - äkki Teet82 kasutaja ütles vw foorumis, et saanud pihustid tihendeid lõhkumata sisse, isegi kui randid sees? Õige nurga alt
pihusti alla surumisega?
Ma oma silmis ei kujuta ette, kuidas neid rante lihvida käepäraste vahenditega, et asjal tulemust ka oleks
|
|
|
kaspar424
huviline
Registreerunud 09.11.15
Asukoht: Tartumaa, Rannu
Kasutaja on eemal
Auto: 100 C2,100 C3,80Q,C5 V8
|
postitati 13.12.18 22:07
|
|
|
Rante sai edukalt lihvida 800-se liivapaberiga kergelt üle. Lihtsalt paber ette, et sodi mootorisse ei kukuks.
|
|
|
teet82
huviline
Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro
|
postitati 14.12.18 06:38
|
|
|
Pihusti tihendite viga avaldub pigem selles, et kütus vajub tagasi ja hommikune käivitus on vaevaline. Samuti on nad kõik ühe trassi otsas, ehk siis
ühe pihusti tihendite viga mõjuks kõigile silindritele samamoodi, mitte ei põhjustaks erinevaid näite.
Nendel kulumisrantidel on ääred teravad nagu zilett, sõrmega katsudes tunned seda, ainult see osa tuleks maha lihvida peene liivapaberiga. Üldiselt on
parajalt keeruline töö see PD phustite vahetus, mitmed "töökojad" on ebaõnnestunud, enne kui kuskil kolmandas kohas asja saab. Mõtlen siis kogu
protsessi, pihusti õige asend plokikaanes, käigu reguleerimine, tihendite terveks jätmine.. Ja soovitatav on neid PD pihusteid näppida nii vähe kui
võimalik. Üks härra ka vahtis neid näite iga päev ja vahetas pihusteid mingi 1.xx näitudega, kuigi mingeid probleeme sõites polnud. Lõpptulemus oli,
et diisel hakkas õli sisse jooksma. Põhjust nagu ei leidnudki, kas olid siis pesad nii kulunud korduvast maha võtmisest ja lihvimisest või tuli mõra
kuskile, aga lõpuks panime uue mootori.
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 14.12.18 11:05
|
|
|
Nukkvõlli kulumine / klappide avamine ei mõjuta tühikäigul pihustinäite.
See ei ole bensukas, vaid diisel, kus tühikäigul on alati õhku küllalt.
Ehk siis, isegi, kui klapi tõus on originaalist madalam ei hakka sellest korrektuurid kuskile minema.
Võimalused on ainult:
1) Pihustid läbi - saab remontida
2) Pihustid valesti reguleeritud peale maha võtmist
3) Kompressioon kehv.
|
|
|
|
nullll
huviline
Registreerunud 08.10.14
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.12.18 12:19
|
|
|
Selge. Eks olengi parasjagu pihustite otsingul.
Tõenäosus, et kompressioon kehv, peaks vist väike olema diislite puhul?
Autol ees muidugi 400 000, mis see reaalne olla võib, ei tea.
|
|
|
mkangur
huviline
Registreerunud 15.07.12
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.12.18 12:35
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: nullll
Selge. Eks olengi parasjagu pihustite otsingul.
Tõenäosus, et kompressioon kehv, peaks vist väike olema diislite puhul?
Autol ees muidugi 400 000, mis see reaalne olla võib, ei tea. |
Selle mootori puhul saab vaadata reaalset läbisõitu ilmselt kaabliga, eeldusel, et kõik komponendid originaalid on.
Seda isegi siis kui keritud on.
"At the end of the day, there are basically two types of drivers: those that want/have avants, and virgins. It's just science. Get one and
you won't regret it."
|
|
|
|
nullll
huviline
Registreerunud 08.10.14
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.12.18 19:24
|
|
|
Vaatasin täna siis nukkasid ja pihusti reguleerimisi.
Midagi ilusat ühesõnaga ei paistnud.
Reguleerisin pihusteid üle.
Olen varasemalt teinud seda kahele eelmisele 1.9'le ja sellist asja pole ma varem näinud. Kui üldiselt mutri lahti keerates saan kuuskanti keerata
180-220 kraadi või midagi taolist kuniks nö pinge hakkas tekkima, siis praegu keerasin umb 2 täistiiru peale. Ja seda kõigi pihustitega. Tükkaega
mõtlesin ja uurisin netist, kas kõik sai õigesti, kuna tundus ebaloogiline et nii paigast oleks midagi ära. Aga proovisin auto käima ja kõik töötas
nagu enne. Pihusti näidud jäid ka samaks(all pilt). Homme proovin uuesti üle reguleerida, et veenduda õigsuses. All on pilt, mille järgi saab aru
tikkude järgi, kui palju ma 3ndat pihustit peale keerasin võrreldes teistega. Reaalsues oli vahet paremini näha kui pildil.
Jälgede järgi võib öelda, et keegi on 4ndat pihustit juba maha võtnud. Teistel jälgi ei näinud. Hüdrotõukurite juures on kahtlased kulumisjäljed. Ehk
oskab keegi sõna sekka öelda, mis see olema peaks?
Nukkadest ka pildid. Välismaa foorumist lugesin, et 1 ja 4nda silindri nukad kuluvad esimesena kõige rohkem, siis järgmised. Ja nii ongi. 4's kõige
rohkem kulunud.. Teised natuke paremad.
Peale reguleerimist näidud:
Loodetevasti saab järgmine nädal kätte kasutatud korras pihustid. Vahetaks korraga siis kõik neli ära. Jutu järgi pidavat ok olema.
|
|
|
Rain573
klubiliige
Registreerunud 17.09.05
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi b4 Competition V8, Fiat Punto GT, W211, CLS Shoting Brake
|
postitati 15.12.18 20:24
|
|
|
Tõsta 3 ja 4 pihusti ringi ja regulli ära ja vaata siis näite.
|
|
|
teet82
huviline
Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro
|
postitati 15.12.18 23:26
|
|
|
Kolmanda pildi põhjal tundub jah, et nukkvõll on üpris kulunud, juhul kui see on ikka nuki koht seal pildil. Sellisel juhul tuleks ära vahetada
nukkvõll ja tõukurid, mis seal ikka mitu korda lahti võtta asja.
|
|
|
inksuuuu
huviline
Registreerunud 18.07.14
Asukoht: L-Virumaa, Kadrina
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B4 2.0 abk. Audi 80 b4 competition 2.0 ace, A4 b7 2.0d cvt
|
postitati 16.12.18 05:17
|
|
|
Endal sai pihusti tihendid vahetatud ja märkasin ka jälgi mis kaanes oli, lisaks oli ka pihustil endal sellist hõõrumist märgata. Huvitav millest se
tingitud on, kas sellest et pihusti kinnitub ainult ühest küljest?
Veel mõtlesin et miks se pihusti nurk nii oluline peab olema kaane suhtes, seal paistsid olema mingid süvised mängimisruumiks, ise panin
lehtkaliibriga vanasse asendisse.
___________________
(_|___ \=OOOO=/___/_)
\__============_/
|
|
|
|
nullll
huviline
Registreerunud 08.10.14
Kasutaja on eemal
|
postitati 16.12.18 19:09
|
|
|
Kas selline pihustipesa jäi pidama ka?
|
|
|
inksuuuu
huviline
Registreerunud 18.07.14
Asukoht: L-Virumaa, Kadrina
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B4 2.0 abk. Audi 80 b4 competition 2.0 ace, A4 b7 2.0d cvt
|
postitati 16.12.18 20:31
|
|
|
Toimib ilusti, on siis niihull?
___________________
(_|___ \=OOOO=/___/_)
\__============_/
|
|
|
|
inksuuuu
huviline
Registreerunud 18.07.14
Asukoht: L-Virumaa, Kadrina
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B4 2.0 abk. Audi 80 b4 competition 2.0 ace, A4 b7 2.0d cvt
|
postitati 09.03.19 02:17
|
|
|
Väike järelkaja, vahetatud tihendid pidasid vasta kuni praeguseni sellise kaane juures. Kestis se lahendus kusagil 3 kuud, nüüd tuleb ilmselt
korralikku kaant otsima hakata.
___________________
(_|___ \=OOOO=/___/_)
\__============_/
|
|
|
|
ivorturb12
huviline
Registreerunud 21.10.08
Kasutaja on eemal
|
postitati 10.03.19 19:28
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: inksuuuu
Väike järelkaja, vahetatud tihendid pidasid vasta kuni praeguseni sellise kaane juures. Kestis se lahendus kusagil 3 kuud, nüüd tuleb ilmselt
korralikku kaant otsima hakata. |
Isiklikult arvan, et ilma pihustipesa rantideta plokikaant Eestist kasutatult ei leia. Mis siis nüüd hakkas, kas kütus vajus hommikuks ära? Ja kas
kasutasid ikka Boschi tihendikomplekti ?
|
|
|
inksuuuu
huviline
Registreerunud 18.07.14
Asukoht: L-Virumaa, Kadrina
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B4 2.0 abk. Audi 80 b4 competition 2.0 ace, A4 b7 2.0d cvt
|
postitati 11.03.19 11:26
|
|
|
Praegult jälle toimib, terve nädalavahetuse ja täna oli okei, vōibolla käis miski muu kala läbi. Bosch komplekt läks peale jah.
___________________
(_|___ \=OOOO=/___/_)
\__============_/
|
|
|
|
janis21
huviline
Registreerunud 02.04.16
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.12.19 18:03
|
|
|
Kasutan kellegi vana teema ära, vag 1.9 74kw pumppihustiga mootor. Sõbra autol läks plokikaane tihend ära, jahutussüsteemis oli suur surve sees.
Võtsime plokikaane maha ning viisime tegemisse. Lihviti ära ning samuti tehti klapid. Nüüd sai kaan auto peale tagasi koos kõikide sinna juurde
kuuluvate uute tihenditega. Korraga sai pandud ka uued hüdrotõukurid ning nukkvõlli saaled. Auto kokku ja käima, mootor töötas ilusti. Algselt tuli
sinakat suitsu tagant õrnalt, kuid ka see kadus. Hetkel tagant väljuv suits olematu. Puht huvi pärast sai arvuti järgi pandud ning oi üllatust, kahe
pihusti näit totaalselt tuksis. Nukkvõlli ajastus 0,4 ehk peaks hea olema. Pihusti näidud:
1sil: 2,99
2sil: -0,26
3sil: -0,14
4sil: -2,26
Ehk siis esimene ja nejas päris hullumaja. Pihustitele said uued tihendid, käivitub perfektselt ning pihustid said ka reguleeritud. Mõtlesin et ehk
kaanega midagi tuksi keeratud ning lasime mõõta surved ära 1 ja 4 silindril. Mõlemil surved 27BAR. ehk siis peaks igati hea olema. Kuna tõukurid said
uued, ei saa ka nendes viga olla. Kui hoida kohapeal 1500rpm peal, läheb esimese silindrdi näit alla 1 ilusti ning kui gaas lahti lasta, läheb tagasi
kõrgustesse. Vahepeal 2,8 ja vahepeal maximumi (2,99).
Kõige huvitavam on see, et mootor ei lonka ja salongis mingit vibratsiooni ka ei tunne. Õlitase on nii nagu pandud sai. Pöördesse läheb ilusti. Ennem
remonti pihustinäite ei vaadanud.
Vahepeal viskab 2 silindri pihusti elektrilise rikke sisse ning lööb põlema veojõukontrolli tule, kuid see viga oli olnud ka ennem remonti ning seal
suure tõenäosusega ongi pihustil endal mingi rike.
On kellegil soovitusi või mõtteid, mida kontrollida? Otseselt millegi muu üle ei oskagi kurta, kui see, et näidud ajulagedad ja kui kohapeal auto
käib, teeb vahepeal kerge nõksu nagu kliima lülituks sisse/välja, reaalselt pole kondil rihmagi peal.
|
|
|
KOMA
huviline
Registreerunud 22.04.15
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.12.19 20:32
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: janis21
Pihusti näidud:
1sil: 2,99
2sil: -0,26
3sil: -0,14
4sil: -2,26
|
Esimene pihusti hakkab kinni jääma või on juba kinni,ja neljandaga kompenseeritakse , või siis neljas lekib.
Pane paaki Dexron III (ATF ) umbes 1 l paagitäie kohta , ja nii kaks paagitäit järjest , ja siis vaata uuesti pihusti näidud.
Edu
VCDS HEX CAN; KTS ; OpCom
|
|
|
|
yanekk
klubiliige
Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on foorumis
Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.
|
postitati 18.12.19 20:49
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: KOMA
Pane paaki Dexron III (ATF ) umbes 1 l paagitäie kohta , ja nii kaks paagitäit järjest
Edu |
Sellele lausele paluks tõlget.
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |
|