Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Sndr.

 postitati 20.08.18 19:30
Eelneva 2 aasta jooksul pole nagu ühtegi probleemi tahmafiltriga täheldanud. Õlikulu ning küttekulu on olnud koguaeg normaalne ning süsteem pidas põletust vajalikuks keskmiselt korra kuus (1000km) läbimisel. ÜV mõõdeti tahmasisaldust 0.08. Probleem tuligi mulle üllatusena, kuna eelnevalt olid näitajad vägagi okeid. Olen jälginud prj soovituse peale õlikulu. Hetkel püsib ilusti kesk-tasemel ning puudub diisli lõhn. Eelmiset õlivahetusest (ca 10.k tagasi) on langenud veerandiku normist.
Eks jälgin soovitust ja kontrollin edaspidigi regulaarselt õlitaset!

Tänud abinõude eest!
Jann

 postitati 16.08.18 04:47
Tsitaat:
Algselt postitas: Sndr.
Viisin siis kohalikku diagnostikasse ja sai asja toimima. Vahetati siis virtuaalselt tahmafilter (sisestati uus väärtus) mille järgselt kadus limp mode ära. Esialgu jäi põlema küll tahmafiltri tuluke kuid peale pikemat ringi põletas süsteem end ise tühjaks ja asi korras.

Tänud!


Enne tuleb ikka põhjalikult veenduda, kas kannatab filtrile uut elu anda. See on küll mugav ja kiire, kuid kahjuks hetkeline ja ka mootorile ohtlik lahendus, nagu prj ütles.
prj

 postitati 07.08.18 20:20
Vaata ka õlitaset. Selline filtri "korrastamine" võib ettevaatamatusest põhjustada saale lahkumise.
Sndr.

 postitati 07.08.18 13:37
Viisin siis kohalikku diagnostikasse ja sai asja toimima. Vahetati siis virtuaalselt tahmafilter (sisestati uus väärtus) mille järgselt kadus limp mode ära. Esialgu jäi põlema küll tahmafiltri tuluke kuid peale pikemat ringi põletas süsteem end ise tühjaks ja asi korras.

Tänud!
prj

 postitati 06.08.18 07:42
Kui sul on läbisõitu 300 000, siis on see asi seal oma aja ära elanud ning tuleks filter vahetada või välja võtta.
Ta ei põleta seda täiesti tühjaks ilmselt mitte kunagi, sest osa keraamilisest sisust hakkab pudenema sellise läbisõidu peale ja filter ummistab iseenda ära.
mike1

 postitati 05.08.18 19:18
Saan aidata, kui ise jagu ei saa.
Sndr.

 postitati 01.08.18 17:21
Tervitus kõigile!


Ülaltoodud masin siis minu käes muretult olnud 2 aastat. Läbisõitu pea 300k ning siiamaani toimis tahmafilter ideaalselt, toimetas keskmiselt korra kuus (kuskil 1000km läbimiselt). Ühel hetkel lõi armatuuril kellad põlema ning auto limp modes (mootorituli, tahmafiltri indikaator ja vilkuv rõngas). Sai siis kodus kaabli järgi lükata ning näitas kahte viga- P2463 - Excessive Soot Accumulation ning P2452 Differential Pressure Sensor- malfunction.
Jooksin siis suure hurraga poodi ja ostsin uue vastusurve anduri CAGA mootorile ära. Vahetasin ning adapteerisin anduri mille tulemusena veakood küll kustus, kuid alles jäi tahmafiltri täituvuse viga ning masin endiselt limpis.
Proovisin teha ka emergency regenerationit kuid tulutult. Järgisin UDS-i õpetust ning peale minutilist ootamist kirjega Not Running ilmub teade- aborted- safety reasons.
Calculated Soot kuskil 30 ringis.
Endal mõistus otsas, oskab ehk keegi nõu anda?

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 36.9% - SQL: 63.1%]