Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Audi A4 B8 2008 2.0TDI CAGA DPF probleem (Vastuseid: 6 | Vaatamisi: 3311)
Sndr.
huviline

Avatar


Registreerunud 07.06.11
Kasutaja on eemal


postitati 01.08.18 17:21 Tsiteeri
Audi A4 B8 2008 2.0TDI CAGA DPF probleem



Tervitus kõigile!


Ülaltoodud masin siis minu käes muretult olnud 2 aastat. Läbisõitu pea 300k ning siiamaani toimis tahmafilter ideaalselt, toimetas keskmiselt korra kuus (kuskil 1000km läbimiselt). Ühel hetkel lõi armatuuril kellad põlema ning auto limp modes (mootorituli, tahmafiltri indikaator ja vilkuv rõngas). Sai siis kodus kaabli järgi lükata ning näitas kahte viga- P2463 - Excessive Soot Accumulation ning P2452 Differential Pressure Sensor- malfunction.
Jooksin siis suure hurraga poodi ja ostsin uue vastusurve anduri CAGA mootorile ära. Vahetasin ning adapteerisin anduri mille tulemusena veakood küll kustus, kuid alles jäi tahmafiltri täituvuse viga ning masin endiselt limpis.
Proovisin teha ka emergency regenerationit kuid tulutult. Järgisin UDS-i õpetust ning peale minutilist ootamist kirjega Not Running ilmub teade- aborted- safety reasons.
Calculated Soot kuskil 30 ringis.
Endal mõistus otsas, oskab ehk keegi nõu anda?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mike1
huviline



Registreerunud 15.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 05.08.18 19:18 Tsiteeri


Saan aidata, kui ise jagu ei saa.


Vw; Audi, Škoda; Seat; diagnostika ja kõikvõimalikud elektritööd, lisaseadmete paigaldus ja aktiveerimine.
Tallinn
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 06.08.18 07:42 Tsiteeri


Kui sul on läbisõitu 300 000, siis on see asi seal oma aja ära elanud ning tuleks filter vahetada või välja võtta.
Ta ei põleta seda täiesti tühjaks ilmselt mitte kunagi, sest osa keraamilisest sisust hakkab pudenema sellise läbisõidu peale ja filter ummistab iseenda ära.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Sndr.
huviline

Avatar


Registreerunud 07.06.11
Kasutaja on eemal


postitati 07.08.18 13:37 Tsiteeri


Viisin siis kohalikku diagnostikasse ja sai asja toimima. Vahetati siis virtuaalselt tahmafilter (sisestati uus väärtus) mille järgselt kadus limp mode ära. Esialgu jäi põlema küll tahmafiltri tuluke kuid peale pikemat ringi põletas süsteem end ise tühjaks ja asi korras.

Tänud!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 07.08.18 20:20 Tsiteeri


Vaata ka õlitaset. Selline filtri "korrastamine" võib ettevaatamatusest põhjustada saale lahkumise.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BiTDi 230kw, FIAT 500 Sport, BR 175.

postitati 16.08.18 04:47 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Sndr.
Viisin siis kohalikku diagnostikasse ja sai asja toimima. Vahetati siis virtuaalselt tahmafilter (sisestati uus väärtus) mille järgselt kadus limp mode ära. Esialgu jäi põlema küll tahmafiltri tuluke kuid peale pikemat ringi põletas süsteem end ise tühjaks ja asi korras.

Tänud!


Enne tuleb ikka põhjalikult veenduda, kas kannatab filtrile uut elu anda. See on küll mugav ja kiire, kuid kahjuks hetkeline ja ka mootorile ohtlik lahendus, nagu prj ütles.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 23.11.0 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2024, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Sndr.
huviline

Avatar


Registreerunud 07.06.11
Kasutaja on eemal


postitati 20.08.18 19:30 Tsiteeri


Eelneva 2 aasta jooksul pole nagu ühtegi probleemi tahmafiltriga täheldanud. Õlikulu ning küttekulu on olnud koguaeg normaalne ning süsteem pidas põletust vajalikuks keskmiselt korra kuus (1000km) läbimisel. ÜV mõõdeti tahmasisaldust 0.08. Probleem tuligi mulle üllatusena, kuna eelnevalt olid näitajad vägagi okeid. Olen jälginud prj soovituse peale õlikulu. Hetkel püsib ilusti kesk-tasemel ning puudub diisli lõhn. Eelmiset õlivahetusest (ca 10.k tagasi) on langenud veerandiku normist.
Eks jälgin soovitust ja kontrollin edaspidigi regulaarselt õlitaset!

Tänud abinõude eest!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 37.7% - SQL: 62.3%]