Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
kolmelehmajook

 postitati 13.07.18 02:56
Küünlad märjad polnud, komp. selle eest ikkagi kadunud. Õnneks või kahjuks minu saaga selle 2.5-ga lõppes nii, et mootor maas ja teen 1.9TDi AVG-le hooldust, et see sinna vahele istutada. Kui kellegil on sportlikust huvist seda mootorit vaja käima saada, siis U2U ja vii minema see. :D
teet82

 postitati 11.07.18 18:42
Eelsüüteküünlad maha ja vaadata, kas tunduvad märjad. Võib-olla siis natuke õli igasse silindrisse samast august.
kolmelehmajook

 postitati 11.07.18 18:39
Pumba mutrit pole näpitud jah, igivana kollane kriips peal mis annab sellest märku. Kuid see, et silindrid märjad ja komp. kadunud, on juba tõenäolisem, kuna iga korraga mis olen proovinud, on mootor hakanud aina kergemini ringi käima. On ehk mõni idee, kuidas see tagasi saada?
teet82

 postitati 11.07.18 18:04
See pihusti pudelisse test on mõistlik soovitus, kui pihustab, siis tuleb viga ikkagi ajastusest otsida või siis on silindrid märjad juba ja kompressioon kadunud. Kui pihustid avanevad, siis peaks igal juhul käivituma, olenemata ajudest ja asjadest. Olen ka selliseid autosid näinud, millel on see pumba suur mutter lahti keeratud mingil põhjusel ja pumba "märk" enam ei kehti. Samuti ei saa olla kindel, et pumba aju on originaal ja vastab korpusel olevale koodile.
kolmelehmajook

 postitati 11.07.18 17:26
Tsitaat:
Algselt postitas: Brr
Kui on võimalik, siis proovi panna kõrgsurvepumbale üks pihusti eraldi külge, ots pudelisse, siis näed, kas pihustamist üldse toimub. Immo laseb korraks käima. Mul oli sarnase asjaga mootoriaju vigane.


Aju vea praegu välistaks, kuna enne pumba vahetust oli mõlema (automaadi ja manuaali) ajuga sama probleem.
Pihustamist idee poolest peaks ka toimuma, kuna tagant ju valget suitsu tuleb.
Brr

 postitati 11.07.18 16:04
Kui on võimalik, siis proovi panna kõrgsurvepumbale üks pihusti eraldi külge, ots pudelisse, siis näed, kas pihustamist üldse toimub. Immo laseb korraks käima. Mul oli sarnase asjaga mootoriaju vigane.
kolmelehmajook

 postitati 11.07.18 15:13
Autoks A4 B5 AFB mootoriga, immos ei tohiks asi olla, pumbad läksid samade koodidega (106D).
Vahetasin kasti, seismisega oli kõrgsurvepump otsad andnud (ennako kolb kinni). Vahetasin pumba ära kindlalt töötava vastu, peale seda enam käima ei saa.

1. keerasin alt väntvõlli paika ning lukustasin ära vastava tööriistaga
2. kontrollisin ülevalt vaakumpumba tagant vastava tööriistaga, et oleks nukk ka omal kohal - on.
3. panin pumba peale lukustatud asendis vastava tööriistaga.
4. keerasin kõik poldid-mutrid kinni tagasi, aga käima ei lähe.

Kütust tuleb pihustitorudest nii, et esimese pöördega on pool kapotialust kütust täis. Olen proovind ka pumba ratast 180 kraadi teistpidi panna, ikka sama seis. Summutist õrnalt valget suitsu tuleb, mõnikord pikemalt käian, siis hakkab isegi vaikselt lubama kuid ei saa pikemalt lasta kuna starter tahab tulekahju tekitada. Pumba seda suurt mutikat pole näpitud.

Oskab keegi midagi öelda?

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 40.1% - SQL: 59.9%]