Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Sten_K

 postitati 29.04.18 23:37
Tsitaat:
Algselt postitas: M.Jaaska
Tsitaat:
Algselt postitas: stenkaju
Tänud.

Nüüd ei teagi, kas oleks mõistlikum lihtsalt välja progeda egr või uus panna. Hammasrattaid sellele eraldi ei saa, terve neti olen läbi tuulanud. Seda ju füüsiliselt ei eemaldata ja kui on kinnises asendis pidevalt, siis pole mingeid "pimedaid" ka kuskile vaja panna? Ise arvan, et drossel toimetas ilusti, seega põhjus mujal, miks dpf umbes ja ei põleta. Lahendan klappide mured ära, siis vaatab dpf asja, ehk aitab sundpõletus veel.


Kui sul on EGR seotud veakood mälus siis ei toimu DPF põletust ja lõpuks ületab mass kriitilise piiri ja paneb tule põlrma.

Vaheta vigased osad välja ja seni kuni pole spiraal järgi tulnud õnnestub ehk ka sõiduga DPF põletama saada.
Nii teengi, suured tänud!
M.Jaaska

 postitati 29.04.18 22:08
Tsitaat:
Algselt postitas: stenkaju
Tänud.

Nüüd ei teagi, kas oleks mõistlikum lihtsalt välja progeda egr või uus panna. Hammasrattaid sellele eraldi ei saa, terve neti olen läbi tuulanud. Seda ju füüsiliselt ei eemaldata ja kui on kinnises asendis pidevalt, siis pole mingeid "pimedaid" ka kuskile vaja panna? Ise arvan, et drossel toimetas ilusti, seega põhjus mujal, miks dpf umbes ja ei põleta. Lahendan klappide mured ära, siis vaatab dpf asja, ehk aitab sundpõletus veel.


Kui sul on EGR seotud veakood mälus siis ei toimu DPF põletust ja lõpuks ületab mass kriitilise piiri ja paneb tule põlrma.

Vaheta vigased osad välja ja seni kuni pole spiraal järgi tulnud õnnestub ehk ka sõiduga DPF põletama saada.
Rain573

 postitati 29.04.18 13:20
Kui pistikus õli, siis klapi vahetus.
Sten_K

 postitati 29.04.18 12:03
Tänud.

Nüüd ei teagi, kas oleks mõistlikum lihtsalt välja progeda egr või uus panna. Hammasrattaid sellele eraldi ei saa, terve neti olen läbi tuulanud. Seda ju füüsiliselt ei eemaldata ja kui on kinnises asendis pidevalt, siis pole mingeid "pimedaid" ka kuskile vaja panna? Ise arvan, et drossel toimetas ilusti, seega põhjus mujal, miks dpf umbes ja ei põleta. Lahendan klappide mured ära, siis vaatab dpf asja, ehk aitab sundpõletus veel.
automees6

 postitati 29.04.18 07:56
See lekib niipalju võlli vahelt, et turbo survega lööb seda tihendit minema. Drossel vaja vahetada vast. Egr ei mõjuta niikaua tahmafiltrit kui ta kinni püsib. Kui lihtsalt miski elektriline viga sees või umbes siis ei mõjuta. Aga kui lekib siis jama.
Amadeus

 postitati 28.04.18 22:09
Alumisel pildil on "Intake Manifold Flap - V157", ehk suretusklapp. Viimane on abiks ka tahmafiltri põletusprotsessis. Tavaolukorras on avatud, suretusel sulgub ~5 sekundiks. Õli satub sinna sisse pöördvõlli kaudu sisselaskest. Väikest tilka võiks normaalseks lugeda. Väljasurutud tihend tuleks omale kohale tagasi panna.
Sten_K

 postitati 28.04.18 17:54
Tsitaat:
Algselt postitas: mike1
Absoluutselt otseselt seotud. Dpf põletusprotsessi õhukogust reguleeritakse drosselklapiga.
See mis mul ei tööta, pole vist drossel, vaid egr juhtklapp, millel hammakas sile, kas olen asjast õigesti aru saanud?

Selline asi ka veel, et drosselklapil ulatub tihend korpusest välja millegipärast ja näha oli, et sealt immitseb õli välja, keerasin siis lahti selle ja sees oli päris palju õli, siit järgmine küsimus, kas seal käibki õli sees eraldi või satub see kuidagi sinna ja ei tohiks seal olla? Netist videoid vaadates tunduvad kõik kuivad olevat.

Ja jõudes tagasi teema algusesse, kas egr mõjutab dpf-i tööd kuidagi?

Egr valve

http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/446/136/01115683476907d.jpg

Drossel

http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/446/136/01115683455d6ed.jpg
mike1

 postitati 28.04.18 10:52
Absoluutselt otseselt seotud. Dpf põletusprotsessi õhukogust reguleeritakse drosselklapiga.
Sten_K

 postitati 28.04.18 10:49
Poolteist nädalat tagasi hakkas põlema mootorituli, drosselklapi mootoril hammasrattad kulunud, pole jõudnud midagi asemele sebida veel ja päris mitu inimest on ka väitnud, et sõitmist ei sega (ei segagi) ja mootorile halba teha ei tohiks. Eile siis hakkas DPF tuli armatuuris põlema ja enam ära ei kustu. Küsimus selles, et kas need kaks asja võivad omavahel seotud olla või on DPF tõenäoliselt enda elu ära elanud?

Auto b7 2tdiq 07

On neid hammakaid Eestist ka saada või ainult ebayst?

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 54.7% - SQL: 45.3%]