Sten_K
huviline
Registreerunud 15.08.11
Asukoht: Kuressaare, Soome
Kasutaja on eemal
Auto: C7 BiT
|
postitati 28.04.18 09:49
|
|
|
Drosselklapp ja DPF
Poolteist nädalat tagasi hakkas põlema mootorituli, drosselklapi mootoril hammasrattad kulunud, pole jõudnud midagi asemele sebida veel ja päris mitu
inimest on ka väitnud, et sõitmist ei sega (ei segagi) ja mootorile halba teha ei tohiks. Eile siis hakkas DPF tuli armatuuris põlema ja enam ära ei
kustu. Küsimus selles, et kas need kaks asja võivad omavahel seotud olla või on DPF tõenäoliselt enda elu ära elanud?
Auto b7 2tdiq 07
On neid hammakaid Eestist ka saada või ainult ebayst?
|
|
|
mike1
huviline
Registreerunud 15.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.04.18 09:52
|
|
|
Absoluutselt otseselt seotud. Dpf põletusprotsessi õhukogust reguleeritakse drosselklapiga.
Vw; Audi, koda; Seat; diagnostika ja kõikvõimalikud elektritööd, lisaseadmete paigaldus ja aktiveerimine.
Tallinn
|
|
|
|
Sten_K
huviline
Registreerunud 15.08.11
Asukoht: Kuressaare, Soome
Kasutaja on eemal
Auto: C7 BiT
|
postitati 28.04.18 16:54
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: mike1
Absoluutselt otseselt seotud. Dpf põletusprotsessi õhukogust reguleeritakse drosselklapiga. | See mis mul ei tööta, pole vist drossel,
vaid egr juhtklapp, millel hammakas sile, kas olen asjast õigesti aru saanud?
Selline asi ka veel, et drosselklapil ulatub tihend korpusest välja millegipärast ja näha oli, et sealt immitseb õli välja, keerasin siis lahti selle
ja sees oli päris palju õli, siit järgmine küsimus, kas seal käibki õli sees eraldi või satub see kuidagi sinna ja ei tohiks seal olla? Netist videoid
vaadates tunduvad kõik kuivad olevat.
Ja jõudes tagasi teema algusesse, kas egr mõjutab dpf-i tööd kuidagi?
Egr valve
Drossel
|
|
|
Amadeus
klubiliige
Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: C7q
|
postitati 28.04.18 21:09
|
|
|
Alumisel pildil on "Intake Manifold Flap - V157", ehk suretusklapp. Viimane on abiks ka tahmafiltri põletusprotsessis. Tavaolukorras on avatud,
suretusel sulgub ~5 sekundiks. Õli satub sinna sisse pöördvõlli kaudu sisselaskest. Väikest tilka võiks normaalseks lugeda. Väljasurutud tihend tuleks
omale kohale tagasi panna.
Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
|
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 29.04.18 06:56
|
|
|
See lekib niipalju võlli vahelt, et turbo survega lööb seda tihendit minema. Drossel vaja vahetada vast. Egr ei mõjuta niikaua tahmafiltrit kui ta
kinni püsib. Kui lihtsalt miski elektriline viga sees või umbes siis ei mõjuta. Aga kui lekib siis jama.
|
|
|
Sten_K
huviline
Registreerunud 15.08.11
Asukoht: Kuressaare, Soome
Kasutaja on eemal
Auto: C7 BiT
|
postitati 29.04.18 11:03
|
|
|
Tänud.
Nüüd ei teagi, kas oleks mõistlikum lihtsalt välja progeda egr või uus panna. Hammasrattaid sellele eraldi ei saa, terve neti olen läbi tuulanud. Seda
ju füüsiliselt ei eemaldata ja kui on kinnises asendis pidevalt, siis pole mingeid "pimedaid" ka kuskile vaja panna? Ise arvan, et drossel toimetas
ilusti, seega põhjus mujal, miks dpf umbes ja ei põleta. Lahendan klappide mured ära, siis vaatab dpf asja, ehk aitab sundpõletus veel.
|
|
|
Rain573
klubiliige
Registreerunud 17.09.05
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi b4 Competition V8, Fiat Punto GT, W211, CLS Shoting Brake
|
postitati 29.04.18 12:20
|
|
|
Kui pistikus õli, siis klapi vahetus.
|
|
|
M.Jaaska
huviline
Registreerunud 18.08.12
Asukoht: Võru/Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 29.04.18 21:08
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: stenkaju
Tänud.
Nüüd ei teagi, kas oleks mõistlikum lihtsalt välja progeda egr või uus panna. Hammasrattaid sellele eraldi ei saa, terve neti olen läbi tuulanud. Seda
ju füüsiliselt ei eemaldata ja kui on kinnises asendis pidevalt, siis pole mingeid "pimedaid" ka kuskile vaja panna? Ise arvan, et drossel toimetas
ilusti, seega põhjus mujal, miks dpf umbes ja ei põleta. Lahendan klappide mured ära, siis vaatab dpf asja, ehk aitab sundpõletus veel.
|
Kui sul on EGR seotud veakood mälus siis ei toimu DPF põletust ja lõpuks ületab mass kriitilise piiri ja paneb tule põlrma.
Vaheta vigased osad välja ja seni kuni pole spiraal järgi tulnud õnnestub ehk ka sõiduga DPF põletama saada.
|
|
|
|
Sten_K
huviline
Registreerunud 15.08.11
Asukoht: Kuressaare, Soome
Kasutaja on eemal
Auto: C7 BiT
|
postitati 29.04.18 22:37
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: M.Jaaska
Tsitaat: | Algselt postitas: stenkaju
Tänud.
Nüüd ei teagi, kas oleks mõistlikum lihtsalt välja progeda egr või uus panna. Hammasrattaid sellele eraldi ei saa, terve neti olen läbi tuulanud. Seda
ju füüsiliselt ei eemaldata ja kui on kinnises asendis pidevalt, siis pole mingeid "pimedaid" ka kuskile vaja panna? Ise arvan, et drossel toimetas
ilusti, seega põhjus mujal, miks dpf umbes ja ei põleta. Lahendan klappide mured ära, siis vaatab dpf asja, ehk aitab sundpõletus veel.
|
Kui sul on EGR seotud veakood mälus siis ei toimu DPF põletust ja lõpuks ületab mass kriitilise piiri ja paneb tule põlrma.
Vaheta vigased osad välja ja seni kuni pole spiraal järgi tulnud õnnestub ehk ka sõiduga DPF põletama saada. | Nii teengi, suured
tänud!
|
|
|