Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Kmarx007

 postitati 04.01.18 00:52
Täpselt sama mure jahutusvedeliku temperatuuriga, aga sellel BUG koodiga mootoril ei pidavat EGR termostaati olema, milles võib veel probleem olla?

Tsitaat:
Algselt postitas: rainz66
siin üsna põhjalikult lahatud seda teemat ja ilusti töökäik välja toodud koos vajaminevate varuosakoodidega!
https://www.drive2.ru/l/8037944/
Kindlasti ei ole mina ainuke hädaline niiet selle teema võiks täitsa Tumedalt välja tuua!

rainz66

 postitati 08.12.17 22:49
No nii! Tehtud see jama! Oligi tavaline häda-egr termostaadil oli südamik lahti ja katki! Oligi vana tüübi termostaat! Originaal sellisel juhul! Nüüd temp seisab ilusti 90 peal mida ma varem eriti ei näinud! Sammuti läheb kiiresti soojaks! Vana mootoritermostaadi vedru oli kah uuega võrreldes kuidagi väga palju pehmem! Kuna ma ei soovinud õlifiltri kopsikut maha katkuda, siis oli see töö nagu hambaaugu lappimine tagumiku kaudu!;) On ikka hea küll, kui on olemas head inimesed kes viitsivad aidata kasvõi sellega et panevad infot netti ülesse ja viitsivad foorumites teisi oma teadmistega aidata! Tänud!
rainz66

 postitati 05.12.17 22:54
siin üsna põhjalikult lahatud seda teemat ja ilusti töökäik välja toodud koos vajaminevate varuosakoodidega!
https://www.drive2.ru/l/8037944/
Kindlasti ei ole mina ainuke hädaline niiet selle teema võiks täitsa Tumedalt välja tuua!
rainz66

 postitati 05.12.17 22:00
Tänud! Forsist sain täna kätte koos tihendiga u.30.-eur! Ainult et selle vahetamine on paras nikk! Paigaldatud nagu p.rse aukku! Peab vist sisselaske maha kiskuma! Saab paras töö olema!ei tea,kuidas revalis see tunniga ära vahetatakse,nagu ühest foorumist välja lugesin! Ma teen seda vist pool päeva!
Soyer

 postitati 05.12.17 19:23
On küll egr-i termostaat. Proovi selle koodiga 059121113N siit saad vaadata https://www.catcar.info/en/
rainz66

 postitati 02.12.17 21:48
kas see on see egr trmostat mis on 7pildil number 5?
http://repair.alldata.com/online2help/techRef/Diesel_Emission_Component_Locator/GVWR_14,000_Lbs_Or_Less/Audi.htm

Ja kas keegi oskaks öelda selle jubina detail numbrit`? Äkki kellegil on võimalus ETKA st järgi vaadata?
NB-Kust saaks ETKA-t alla laadida tasuta?
rainz66

 postitati 02.12.17 18:20
tänud
A4TQ

 postitati 01.12.17 20:18
Vaheta termostaat, jahutusvedelik normi. Lase mootoril käia soojaks nii kaua kui sisse hakkab sooja tulema. Kontrolli jahutusvedeliku taset ja vajadusel lisa ka järgmine päev. Mingit erilist nippi pole.
rainz66

 postitati 01.12.17 19:00
Tsitaat:
Algselt postitas: A4TQ
Kui temperatuur saab 90 kraadi kätte ja jääb pidama siis pole tavaliselt termostaadi viga.
Juhul kui lihtsalt toimu aeglane soojenemine siis võib viga otsida egri termostaadist.

Tasub ka lugeda..
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=115790&page=3

kui saabki 90 kätte siis varsti vajub ikkagi alla! vist peabki alustama termostadist! Aga kuidas õhutamise protseduur välja näeb? Kas kuskil õhutamise nippel on? Ise ei leidnud!
A4TQ

 postitati 01.12.17 18:26
Kui temperatuur saab 90 kraadi kätte ja jääb pidama siis pole tavaliselt termostaadi viga.
Juhul kui lihtsalt toimu aeglane soojenemine siis võib viga otsida egri termostaadist.

Tasub ka lugeda..
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=115790&page=3
rainz66

 postitati 01.12.17 18:02
Tere,no ei tõuse see temperatuuri osuti! 30 km maanteesõittu ja liigub vaevalt 50-90 keskele! Linnavahel 5-10 kiltti maha ja siis läheb laisalt 90 ligi! Ja seda siis kui väljas on 1-2 kraadi külma?! Ülevaatuse jaoks pidin 10 kiltti 3 käiguga maha sõitma et 90 kraadi kätte saaks!
Kas alustama peaks termostaadi vahetusega? Või olen lugenud neti avarustest et ilma lisasoojenduseta osad ei lähegi töösoojaks? Minu omal on webasto lukus!
Ja kui termostaat vahetada siis kuidas on selle mootori õhutamise proteseduur?
Targemad,palun jagage infot!

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 45.9% - SQL: 54.1%]