Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
SalmI

 postitati 15.07.17 22:05
Tsitaat:
Algselt postitas: SalmA
Sõiduk käivitub nüüd. Süüdlane oli kütuse filtri niiskuse eemalduse juhtmed, mis olid sulanud ja tekitasid lühist.



SalmA


Lisaks oli surnud relee 229 mille pärast ei saanud arvuti ja aju suhelda..
SalmA

 postitati 15.07.17 21:33
Sõiduk käivitub nüüd. Süüdlane oli kütuse filtri niiskuse eemalduse juhtmed, mis olid sulanud ja tekitasid lühist.



SalmA
stihl

 postitati 15.07.17 15:57
Töötab - ei tööta vihjab ikka mingile elektri- või vaakumiveale. Raud isegi veel töötaks. Ju ta siis on oma 2milli juba veatult ära teinud ja tahab kõikide nende komponentide profi poolt ülekäimist, et edasi sõita.

Foorumi teel ei paranda sellist asja enam keegi.

.
Audi0000

 postitati 15.07.17 12:45
Oli kunagi ühe uuema jaapanlasega nõnda. Kuigi bensukas. Sümptomid samad. Sõitis nii nagu tahtis, suri välja ja siis jälle sõitis. Lõpuks ei käivitunud enam üldse. Viga oli selles et mootoriajju oli niiskus sisse kolinud. Elektrik remontis aju 200 eurorubla eest. C3 ei tea aga c4 Audil asub ecu kundepool jalgade juures ,põrandamati taga. Endal tõmbasin tavotiga korpuse üle juba igaks petteks.
SalmI

 postitati 10.07.17 11:58
Tere

Ehk leidub kaasa mõtlejaid või mõni sama murega tegelenud juba varem või mõni tõsine diisli fän. Tegu siis Audi esimise 2,5TDI (88kw) mootoriga.
Mure siis sellega, käivitub siis kui ise soovib. Kui tööle läheb on mootoril jõud olemas, aga sureb välja suvalisel hetkel.
Viga lõi välja ennem ette hoiatamatta. Lihsalt Forssi parklast lahkuda soovides auto arvas teisit, ei käivitunud üdse. Forssis veeti otse toide suretusklapile millega masin suutis sõita 100km mille peale minestas uuesti ja lõplikult. Vahetatud veel kaitsmeplokk ja pumba relee (00532 - Supply Voltage B+ 07-10 - Signal too Low - Intermittent) viitas kehvale ühendusele. kaitsmeplokk ise oli äärmiselt kehvas seisus, põlenud ja kõvasti niiskus saanud. Vahetatud kaitsmeplokk ja masin ärkas päevaks ellu, toimis korralikult ega ei lollitanud. Seda kuni järmise päevani, kui korra käivtus sai sõita 300m ja kõik suri välja. Päev varem liikus masin 4km ja korralikult. Peale seda korra mootori tööle saanud ja seda mõneks hetkeks. Viimasena proovides masinal plõksus suretus klapp ja pump. Lisaks ei suuda aju suhtlemast arvutiga.

Kuna masin Raplamaa paksude metsade vahel hetkel siis koheselt midagi testida ei saa.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 40.9% - SQL: 59.1%]