Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Diesel power
»
peale nukkvõlli vahetust suitseb
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Amadeus[/i] PD mootoril jooksevad kütusekanalid plokikaane sees. Alumine silindrite poolne kanal on tandmebpumbast survetrass ja ülemine (kahe kummirõnga vahel) tagasivool. Põhimõtteliselt on teoreetiline võimalus tõesti, et kaanel on pihusti põhjad nii kulunud või rikutud, et sealt koonusevahelt satubki küte nt. väljalasketaktil silidrisse. Siemens PD Piezopihustil ongi ainult kaks kummirõngast. Teemas olev Audi 8V mootor on BOSCH elektromagnet solenoid pihustitega mootor, seal kolm kummirõngast + vaskseib. Nagu Jann soovitas - enne pihustite ostmist võiks tihendid ja seibid vahetada. 16V - Siemens Piezo PD - http://www.volkspage.net/technik/ssp/ssp/SSP_352.pdf 8V - Bosch PD - http://www.volkspage.net/technik/ssp/ssp/SSP_209.pdf [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Diesel power
»
peale nukkvõlli vahetust suitseb
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
22.7%
- SQL:
77.3%
]