Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: peale nukkvõlli vahetust suitseb (Vastuseid: 31 | Vaatamisi: 9301)
ak
huviline

Avatar


Registreerunud 20.09.03
Asukoht: Hiiumaa/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 Avant 2.0 TDI 2006

postitati 29.05.17 12:51 Tsiteeri
peale nukkvõlli vahetust suitseb



Autoks Audi A4 B7 2006 2.0 TDI 103kW BPW mootoriga.
Muude asjadega seoses sai eemaldatud klapikambrikaas ja siis avastasin, et nukkvõll kulunud (väljalaske nukkadel servas faas maha kulunud). Sai siis lastud nukkvõll koos rihma ja rullikutega ära vahetatud.

Peale seda mõni päev sõites polnud midagi, aga siis hakkas suitsu tagant välja tulema. Hommikul tööle pannes mõnisada meetrit oli muretu, aga esimese foori taga seistes peeglist märkasin suitsu. Edasi sõites läks pilv aina suuremaks. Värvilt selline hallikas. Sai sõidetud umbes 10-15km ja selle peale kadus suits ära. Vahepeal auto seisis mõne tunni ja siis sai õhtul veel sõidetud ning tuli hästi õrnalt veel suitsu, aga ei midagi hullu.

Järgmine päev sai testsõit tehtud (10km) ja selle jooksul suitsu ei tulnud. Sama päeva õhtul jällegi sõitma minnes peale mõnesaja meetri läbimist hakkas jälle jubedalt suitsu viskama.

Viisin nüüd auto uuesti nukkvõlli vahetaja juurde ja tema arvates kas nukkvõll vigane või pihustitega (PD) mingi jama (pigem nukkvõll, sest enne ju probleeme polnud). Arvuti näitas, et 1 ja 3 silindri pihustid pole päris ideaalsed. Vaatasin praegu just, et olen ise arvutiga vaadanud mingi päev, et hoopis 2 ja 4 kõiguvad liiga palju (VCDS group 13).

Mootor tundub, et töötab normaalselt. Kas on tõenäoline, et nukkvõll praak? Või läks midagi muud hoopis paigast ära?
Ise hakkasin esimese asjana muidugi kahtlustama õlileket silindrisse, aga kuna palju ei sõita ei jõudnud suitseva autoga, siis õlikulu vähenemist polnud märgata.

http://www.lenovoarvutid.ee/temp/audig13.jpg
http://www.lenovoarvutid.ee/temp/audism.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
meelo
klubiliige

Avatar


Registreerunud 07.01.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C7 3.0 BiTDI Q Avant S-Line

postitati 29.05.17 15:17 Tsiteeri


Grupp nr 13 alt ei näe pihusteid vaid tühikäigu ühtlustus erinevust erinevatel silindritel. (Idle stabilization)
Pihustite pihustusaegasid näeb ms ja olid grupid 20 ja edasi peast ei mäleta. Milline on torsion value väärtus grupp nr 4 all neg või pos väärtusega kraadid?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
andrec
huviline



Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo

postitati 29.05.17 16:00 Tsiteeri


Kas nuka peal pihustite nookurid regulliti ka uue nuka järgi õigesti paika?


12,72@178,14km/h @S4 // 241km/h @ S4 OMC
http://differ.ee https://www.youtube.com/andresleever
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ak
huviline

Avatar


Registreerunud 20.09.03
Asukoht: Hiiumaa/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 Avant 2.0 TDI 2006

postitati 29.05.17 17:02 Tsiteeri


Torsion value vaatasin esimese asjana ise üle. See oli täpselt 0
Auto pole minu käes hetkel, seega pihutusaegu grupp 20 alt hetkel vaadata ei saa.

Ei tea praegu kas pihusti nookureid reguleeriti. Kas nende reguleerimine on ette nähtud nuka vahetusega?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
andrec
huviline



Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo

postitati 29.05.17 17:45 Tsiteeri


Loomulikult tuleb uue nukaga reguleerida neid.


12,72@178,14km/h @S4 // 241km/h @ S4 OMC
http://differ.ee https://www.youtube.com/andresleever
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Amadeus
klubiliige

Avatar


Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C7q

postitati 29.05.17 18:22 Tsiteeri


Pildil olev hallikas suits - põlemata kütus. PD mootori puhul üheks põhjuseks vale nuka ajastus. Lase ajastus mõnes pädevamas kohas üle vaadata + pihustute reguleering.


Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 29.05.17 18:26 Tsiteeri


Tuttava B6 2.0TDI 16V Passatil samasugune probleem, olevat lihtsalt suvalisel hetkel tossama hakanud.
Ta on seal küll juba kõike proovinud, ei leia viga üles. On vahetatud pihustid ühekaupa, plokikaas maas käinud survestamises, tandempumba tihendid vahetatud jne.. Tollel autol tundub olevat õli kütuse sees, see on tume, samas see toss oleks nagu diisli ving rohkem. Diesellandi mehed pakkusid, et viga on ikkagi pihustutes, autot nende juurde pole viidud.
Ootan huviga lahendust:)

Edit: See nuka ajastus on hea pakkumine. Kui on tagumist simmerit vahetatud ja see pole täpselt paika pandud, siis pole kasu arvutiga selle nurga vaatamisest. Praegu mõtlen, et selle tuttava autol vist vahetati hooratas hiljuti, võib-olla vahetati simmer ka.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ak
huviline

Avatar


Registreerunud 20.09.03
Asukoht: Hiiumaa/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 Avant 2.0 TDI 2006

postitati 29.05.17 18:28 Tsiteeri


Uurisin vahepeal üle ja pihusti nookurid olevat ära reguleeritud nii nagu peab.
Aga kas on võimalik, et pihustid niimoodi lambist hakkavad jamama? Või siis teine variant, et uus nukkvõll vigane?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Soyer
huviline



Registreerunud 14.06.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 30.05.17 17:07 Tsiteeri


Kas hüdrotõukurid ka ikka vahetati koos nukaga?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ak
huviline

Avatar


Registreerunud 20.09.03
Asukoht: Hiiumaa/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 Avant 2.0 TDI 2006

postitati 30.05.17 19:01 Tsiteeri


Jah ikka. Kõik läks vahetusse nii nagu peab.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 31.05.17 14:50 Tsiteeri


Kas on vahepeal selgunud midagi?
Täna sai uuritud ka seda tuttava autot, millel sarnane probleem. Lasime väljalaskekollektori lõdvaks plokikaane küljest, et näha kas ving tuleb ühes konkreetsest silindrist või kõigist. Ja 3. silindri juurest hakkas diislit tilkuma, arvatavasti siis mingi mõra kuskil kaanes. Võtsime plokikaane maha ja siis oli ka kolvi peal näha diislit. Pihusti viga ei tahaks väga uskuda, auto käivitus hästi ja arvutiga vaadates olid kõik silindrid ühtlased. Need 2.0TDI 16 klappi mootorid pidavat väga õrnade kaantega olema, seinad õhukesed igal pool. Teoreetiliselt võib vast isegi mõne poldi augu põhja jääv õli mõra sisse pressida polti pingutades.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ak
huviline

Avatar


Registreerunud 20.09.03
Asukoht: Hiiumaa/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 Avant 2.0 TDI 2006

postitati 31.05.17 14:54 Tsiteeri


Viimastel päevadel kiire olnud ja pole asjas targemaks saanud. Muidu mul 8 klapiline mootor


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 31.05.17 15:18 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: teet82
Kas on vahepeal selgunud midagi?
Täna sai uuritud ka seda tuttava autot, millel sarnane probleem. Lasime väljalaskekollektori lõdvaks plokikaane küljest, et näha kas ving tuleb ühes konkreetsest silindrist või kõigist. Ja 3. silindri juurest hakkas diislit tilkuma, arvatavasti siis mingi mõra kuskil kaanes. Võtsime plokikaane maha ja siis oli ka kolvi peal näha diislit. Pihusti viga ei tahaks väga uskuda, auto käivitus hästi ja arvutiga vaadates olid kõik silindrid ühtlased. Need 2.0TDI 16 klappi mootorid pidavat väga õrnade kaantega olema, seinad õhukesed igal pool. Teoreetiliselt võib vast isegi mõne poldi augu põhja jääv õli mõra sisse pressida polti pingutades.


ee... mis mõttes?
Kui sul kolvi peal diisel on, siis kust mujalt see sinu arust tulla saab peale pihusti?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BiTDi 230kw, FIAT 500 Sport, BR 175.

postitati 31.05.17 15:49 Tsiteeri


Arvan, et esimese asjana tuleks ära vahetada kõik pihusti vask ja kummirõngad. Samuti sooveldada kergelt vasksebi alus plokikaanes. Loomulikult kõik tagasi nagu ette nähtud. Ja elu jälle lill.
Korduvalt nähtud.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 23.11.0 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2023-24, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 31.05.17 15:51 Tsiteeri


Ega ei teagi, et kust ta jookseb, kahtlustasime mõra kuskil, näiteks sisselaske poolel. Kahtlane ongi see, et pole olnud mingeid probleeme käivitamisega, nagu kütus vajuks ära või midagi sellist. Samuti arvutiga asi ühtlane ja omaniku sõnul on ka kõiki pihustid ühekaupa vahetatud.

Sellel mootoril polegi vaskseibe, on ainult koonuselised pinnad. Pean ise ka uurima selle mootori ehitust, et kas kütusekanal on ainult kahe kummirõnga vahel või ka all pool nendest, mingi auk paistab igal juhul veel seal pihustipesa alumises otsas. Mõtlesin, et see ventileerimiskanal kui pihusti ei pea koonuse peal, aga võib-olla hoopis kütusekanal, sealt oleks lihtne silindrisse joosta kütusel.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Amadeus
klubiliige

Avatar


Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C7q

postitati 31.05.17 16:10 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: teet82
Need 2.0TDI 16 klappi mootorid pidavat väga õrnade kaantega olema, seinad õhukesed igal pool.

Kõik ei ole. Probleemsete kaante seeria on millegipärast peale sattunud teatud mootorikoodidega volksudele. Nendel kaantel mingi kindel kolmekohaline tähekombinatsioon. Mul on kuskil mingi foto sellest kaanest, hetkel ei leidnud üles. Põhiliseks mureks erinevad mõrad, jahutsvedeliku lekked põlemiskambrisse jne.

Muidugi mõni osavam remondimees suudab kõik kaaned pooleks keerata :)


Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ak
huviline

Avatar


Registreerunud 20.09.03
Asukoht: Hiiumaa/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 Avant 2.0 TDI 2006

postitati 31.05.17 19:10 Tsiteeri


Nii. Täna sai katsetuseks autoga suurem ring sõidetud. Tundub, et põletab õli ikka. Nii arvuti kui õlivarda järgi oli näha, et kadu on täitsa märgatav.
Proovisin puhuda läbi tuulutusttoru ja õhk liigub ainult sisse, välja imedes ei tule nagu midagi. Kuidas see toimima peaks? Kui täiesti umbes, siis ei tohiks ju kumbagi pidi liikuda?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 01.06.17 07:40 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: teet82
Ega ei teagi, et kust ta jookseb, kahtlustasime mõra kuskil, näiteks sisselaske poolel. Kahtlane ongi see, et pole olnud mingeid probleeme käivitamisega, nagu kütus vajuks ära või midagi sellist. Samuti arvutiga asi ühtlane ja omaniku sõnul on ka kõiki pihustid ühekaupa vahetatud.

Sellel mootoril polegi vaskseibe, on ainult koonuselised pinnad. Pean ise ka uurima selle mootori ehitust, et kas kütusekanal on ainult kahe kummirõnga vahel või ka all pool nendest, mingi auk paistab igal juhul veel seal pihustipesa alumises otsas. Mõtlesin, et see ventileerimiskanal kui pihusti ei pea koonuse peal, aga võib-olla hoopis kütusekanal, sealt oleks lihtne silindrisse joosta kütusel.


Ole hea ja tõesti tutvu natukene mootori ehitusega, enne, kui mingit ulmet puhuda :)

Kui sul on silindri peal diisel, siis pihusti jookseb, ongi kõik.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 01.06.17 08:26 Tsiteeri


Miks ulme, kui kütusekanalid jooksevad plokikaanes sees?
Sai uuritud neid jooniseid, aga ei leia selle mootori kohta pilti. Vanemate PD TDI mootorite puhul on pihusti peal kolm kummirõngast ja joonise peal on näha, et ka all pool on üks kanal. Kui ka sellel 2.0TDI mootoril on seal all pool kütusekanal, siis kummirõngast enam pole seal, ongi ainult see koonuses pind. Võib-olla siis jookseb selle koonuse vahelt.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Amadeus
klubiliige

Avatar


Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C7q

postitati 01.06.17 15:27 Tsiteeri


PD mootoril jooksevad kütusekanalid plokikaane sees. Alumine silindrite poolne kanal on tandmebpumbast survetrass ja ülemine (kahe kummirõnga vahel) tagasivool. Põhimõtteliselt on teoreetiline võimalus tõesti, et kaanel on pihusti põhjad nii kulunud või rikutud, et sealt koonusevahelt satubki küte nt. väljalasketaktil silidrisse. Siemens PD Piezopihustil ongi ainult kaks kummirõngast.

Teemas olev Audi 8V mootor on BOSCH elektromagnet solenoid pihustitega mootor, seal kolm kummirõngast + vaskseib. Nagu Jann soovitas - enne pihustite ostmist võiks tihendid ja seibid vahetada.

16V - Siemens Piezo PD - http://www.volkspage.net/technik/ssp/ssp/SSP_352.pdf
8V - Bosch PD - http://www.volkspage.net/technik/ssp/ssp/SSP_209.pdf


Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 01.06.17 18:30 Tsiteeri


Kui te joonise pealt vaatate, KUST see kütus reaalselt jookseb, siis juhul, kui kaanes oleks SELLINE mõra, et sealt diisel läbi tuleks, poleks seal kompressiooni ammugi mitte enam.
See on minu jutu point. Samuti on päris huvitav, mis juhtub siis, kui surve läheb kütusetrassi :D
Teooria on kõik tore, praktikas sellist asja ilmselt ei juhtu kunagi.

Pihusteid ei pea uusi ostma. Võtad maha, viid stendi. Näiteks Kiilis on valori autoteeninduses olemas kõik vajalik, et PD pihusteid stendida. Nii saab kohe teada, kas on pihusti viga või on keegi paigaldamisel väga suurt praaki teinud. See on oluliselt lihtsam ja kiirem viis kui asi kokku lapata, nentida, et on ikka tuksis ning seejärel uuesti lahti võtta.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
andrec
huviline



Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo

postitati 01.06.17 20:16 Tsiteeri


Nii palju infoks, et 16V - Siemens Piezo PD pihusteid ei stendi keegi eestis. 8V omasid saab jah Valori teenustes teha.


12,72@178,14km/h @S4 // 241km/h @ S4 OMC
http://differ.ee https://www.youtube.com/andresleever
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 01.06.17 20:22 Tsiteeri


Seda ma ei teadnud - ilmselt on kõik 8V olnud, mis sinna viinud olen.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
ak
huviline

Avatar


Registreerunud 20.09.03
Asukoht: Hiiumaa/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 Avant 2.0 TDI 2006

postitati 02.06.17 07:16 Tsiteeri


Aga ehk on kellegil nõuandeid kuidas kindel olla, et karterituulutuses probleem on? See on kaane sisse ehitatud. Katsetasin natuke seda, mootor töötab siis suitsu veidi tuleb sealt, aga ei tea kas piisavalt? Kui õlikork või õlivarras lahti teha, siis sealt tuleb ka ikka ja vb veidi rohkemgi. Kas saab see kuidagi nö pooleldi umbes olla ja sellega ülerõhku mootorisse tekitada?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
andrec
huviline



Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo

postitati 02.06.17 09:28 Tsiteeri


Pole siiamaani kordagi näinud, et sellel mootoril karterituulutusega probleeme oleks.


12,72@178,14km/h @S4 // 241km/h @ S4 OMC
http://differ.ee https://www.youtube.com/andresleever
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 64.8% - SQL: 35.2%]