Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
J.Aru

 postitati 21.04.17 20:26
Kui sinine vine ja diisli ving õhus siis tasuks pihustid üle lasta kontrollida, nende korrastamisega osad ka väidetavalt jõu tagasi saanud.
AAT-l lükkab vast eelsüüte küünlad järelt ära pööret tõstes, ei oska öelda kas AEL-il peaks samamoodi tegema või mitte aga jõupuudust see nüüd küll põhjustada ei saa kui küünaldega seotud.
vatsa

 postitati 09.04.17 19:42
Mure siis selline, et tundub nagu oleks masinal jõudu vähe. Nimelt on mul veel 85kw aat koodiga sama kere peal isend, mis astub tunduvalt paremini edasi. Kõigepealt siis käivitamine külmalt on selline teistsugune. Nimelt see aat mootorikoodiga isend nagu hüppab käima aga see AEL läheb sujuvalt. Siis kohapeal käies on taga sinakas/hallikas vine. Õli see olla ei saa.. Selline diisli ving on õhus. Kui külmalt gaasi anda niiet pöörded on seal kuskil 1600-1700 juures siis jätab vahele. Nii kui gaas lahti lasta, siis tühikäigul ei jäta vahele. Soojalt vahele jätmist ei esine. Ma pole küll kindel aga kui ma selle auto sain omale, siis esimesel õhtul kui auto käis ja gaasi vajutasin siis pöörded nagu hüppasid umbes 1500-ni ja siis peale seda läks sujuvalt, aga peale seda pole sellist asja enam olnud. Muidugi pole ma kindel, et nii peab olema.. pole kusagil vaadata ka.. youtubest ka ei leia :D. Õhulugeja pistiku tagant võtmine muutis auto uimasemaks ja jõuetumaks kuid mitte väga palju.

Lisaks veel, et süüde on täpne ( vag- com-i järgi)
Turbo järgi tulekut on ilusti tunda,
Turbo küljes selle väikese torukese puhastasin ka ära.
Kütusekogus oli ilusti 4,7 peal.
Kat-i pole ka vahel ja filtrid on vahetatud.
Veakoode ka pole.

Muutsin selle kütusekoguse 3.0 peale aga müstiline on see, et musta ei tule tagant peaaegu üldse. Ja niipalju, kui foorumis olen lugenud, siis minu jaoks on osadel ikka müstilised kütusekulud.. mina alla 8l/ 100 km kohta ei saa kuidagi. See oli siis selle 4,7mg/str-i kohta. Lisaks veel, et see väike lulla õhulugeja küljes jääb pärast auto seiskamist urisema mõneks ajaks.. Mis see on üldse? ja kas nii peabki?
Küll oleks hea kui keegi oskaks natuke nõu anda, oleks maru hea.

AAT-l Käib külmalt gaasi vajutades armatuuri all mingi relee klõps.. Kas AEL-lil peaks ka nii olema?

Pikk jutt, s*tt jutt.. Loodan et pole väga segane:D

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 45.8% - SQL: 54.2%]