Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
HK89

 postitati 25.04.17 21:31
Tsitaat:
Algselt postitas: Unisol58
Tsitaat:
Algselt postitas: HK89

Päris 250+ km otsi nüüd pole sõitnud, aga selliste 150 km otste peale pole küll midagi muutunud. Kas pihusti jama ei peaks kompenseerimise näitu sassi ajama? Seni on mu meelest kõik olnud umbes +/- 0,3 mg/str piires.


Oled targemaks saanud sellel teemal või lahenduse leidnud?


Pärast korralikumat paugutamist, DPF puhtaks põletamist (nii et lont tagant väljas ja kollane tuli armatuuris põles) on korras.
qqaabz

 postitati 22.04.17 11:41
Mul ka kohapeal pööreb kõigub kergelt visiab sellise kerge vibra sisse, esialgu kahtlustasin pihusteid kuna need nkn kusesid, siis sai tutikad peale pandud ja ära kodeeritud, viga jäi ikka. Kahtlustan ise egr jahutus klapi puksi, kuna sealt ümber kõik tahmane ka, tundub asi loogiline ?
Unisol58

 postitati 21.04.17 17:47
Tsitaat:
Algselt postitas: HK89

Päris 250+ km otsi nüüd pole sõitnud, aga selliste 150 km otste peale pole küll midagi muutunud. Kas pihusti jama ei peaks kompenseerimise näitu sassi ajama? Seni on mu meelest kõik olnud umbes +/- 0,3 mg/str piires.


Oled targemaks saanud sellel teemal või lahenduse leidnud?
HK89

 postitati 01.03.17 09:53
Tsitaat:
Algselt postitas: jõuvanker
Pane üks 250+km järjest sõitu ja vaata siis, kas on muutusi.
Tõenäoliselt; egr jahuti saasta täis, mõni pihusti pissib vms, sisselase saasta täis.


Päris 250+ km otsi nüüd pole sõitnud, aga selliste 150 km otste peale pole küll midagi muutunud. Kas pihusti jama ei peaks kompenseerimise näitu sassi ajama? Seni on mu meelest kõik olnud umbes +/- 0,3 mg/str piires.
HK89

 postitati 01.03.17 09:49
Vot nüüd täpselt ei teagi öelda midagi selle peale, aga varem olid nii sooja kui ka külma mootoriga pöörded kõrgemad. Kiire guugeldus ütleb, et keskmiselt 800x/min kandis peaks olema sooja mootoriga. Õrnalt gaasi puudutades reageerib kerge vibratsiooni tekkimisega ka (mitte lihtsalt pöörete tõstmisega, nagu peaks), tugevalt gaasi tallates on reaktsioon ok.
Unisol58

 postitati 01.03.17 08:59
Tsitaat:
Algselt postitas: HK89
Autoks 2010 C6, aiste vahel 176 kw 3.0 TDI variant. Sõitnud 240 000 km. Viimased ca kuu aega kipub mootor tühikäigul puterdama - võpatab aeg-ajalt, tunne on selline nagu bensukal jätaks üks silinder vahele. Lisaks langevad sooja mootoriga pöörded liiga alla (kuni 769...785). Kui langenud pööretega häält kuulata, on heli selline, nagu mootor "hingaks läbi kõrre".

Külma mootoriga kumbagi probleemi ei esine.

Käivitub muretult. Kütusekulu suurenenud ei ole, maanteel käib edasi ilusti ja ühtlaselt. Pihusti näidud on ok, DPF näitas tahmakogust viimati 6,5g. Output testid teeb ilusti ära, kõik toimib.

Oskab keegi soovitada, mida edasi võiks vaadata? EGR? Linnasõite on sel talvel palju olnud.


Minu masinal sama mootoriga langevad pööred sooja mootoriga ~650 RPM peale ja terve auto hakkab õrnalt värisema. 700 RPM+ auto ei värise. 785 RPM on suhteliselt külma mootoriga saavutatav tühiläigul:o
jõuvanker

 postitati 01.03.17 08:35
Pane üks 250+km järjest sõitu ja vaata siis, kas on muutusi.
Tõenäoliselt; egr jahuti saasta täis, mõni pihusti pissib vms, sisselase saasta täis.
HK89

 postitati 01.03.17 07:39
Autoks 2010 C6, aiste vahel 176 kw 3.0 TDI variant. Sõitnud 240 000 km. Viimased ca kuu aega kipub mootor tühikäigul puterdama - võpatab aeg-ajalt, tunne on selline nagu bensukal jätaks üks silinder vahele. Lisaks langevad sooja mootoriga pöörded liiga alla (kuni 769...785). Kui langenud pööretega häält kuulata, on heli selline, nagu mootor "hingaks läbi kõrre".

Külma mootoriga kumbagi probleemi ei esine.

Käivitub muretult. Kütusekulu suurenenud ei ole, maanteel käib edasi ilusti ja ühtlaselt. Pihusti näidud on ok, DPF näitas tahmakogust viimati 6,5g. Output testid teeb ilusti ära, kõik toimib.

Oskab keegi soovitada, mida edasi võiks vaadata? EGR? Linnasõite on sel talvel palju olnud.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 56.9% - SQL: 43.1%]