Teema ülevaade |
kuno666
|
postitati 22.02.17 16:47 |
96kw mootorile on ju veel vaja kütte etteande pumpa ja kütte jahutamiseks radikat. Kui romulatest otsida võid ju leida kohe õige juhtmestiku sest neid
on ju tulnud välja 1.9 tdi 81kw kui ka 96kw.
|
Crp
|
postitati 21.02.17 11:14 |
Tsitaat: | Algselt postitas: yks
Olen sõitnud A6 millel tehasest 81kW uimasus kuubis. Sisuliselt sama töö, kasuta parem 96kW TDI´d
Asukoht ei sobi, muidu ma võiks juhtmetöö teha.
Tean kes teinud, mingi jama oli absi´iga aga seal oli enne 2,5 automaat, hiljem 1,8 tdi 96kW ja manual |
Korralik 81ne mootor liigub suhteliselt normaalselt, vajadusel saab ka natukene järgi aidata.Sisuliselt ei tee ma seda autot nagunii endale. Vaja
lihtsalt pommikindlat liikurit. Kus kandi mees muidu oled ja mitu euri tund töötad kui korraldada transport? 96se puhul juhtmetega väheke lihtsam?
|
yks
|
postitati 21.02.17 08:54 |
Olen sõitnud A6 millel tehasest 81kW uimasus kuubis. Sisuliselt sama töö, kasuta parem 96kW TDI´d
Asukoht ei sobi, muidu ma võiks juhtmetöö teha.
Tean kes teinud, mingi jama oli absi´iga aga seal oli enne 2,5 automaat, hiljem 1,8 tdi 96kW ja manual
|
Crp
|
postitati 21.02.17 08:32 |
Tervist. Nimelt soov üks A6 2.5TDI 120kw-ne hitler ehitada ringi 1.9tdi 81kw-s. Ringiehitamise mõte selles, et kuna 1.9tdi hinnad on ajulagedad ja
2.5sel mootor nagunii laiali siis oleks see hetkel üsnagi mõistlik lahendus. Kuna auto ise on päris viisakas, hea lisavarustusega ja 6manuaal
käigukastiga.
Sellega seoses ongi tekkinud mõned küsimused. Kas keegi teab kedagi, kes sellise mootorivahetuse ette võtnud? Mutrivõtmed käes püsivad ja ümberehitusi
ennegi tehtud. Pigem huvitab just see pistikumajandus mis liigub aju karbist salongi. Kellelgi ehk mingeid elektriskeeme jagada? Mu vana autodata
kahjuks sellist infot mulle väljastada ei tahtnud.
Igasugune kasulik info on teretulnud!
|
|