Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
botzor

 postitati 27.02.18 21:58
Väga vabandan, et teema jäi tookord unarusse, kuid siiski oli asjale lahendus. Nimelt kuna vahele oli pandud mingisugune tuning box, mis valetas lati rõhku, sellepärast oligi rõhk koguaeg arvutiga vaadates olemas. Kuna tookord oli külm talv, (-27 oli ikka mitu korda) nagu praegugi, siis kütus külmus kinni. Auto aju arvas et kõik ok, hoidis pihustid avatuna, kuid kuna tegu peaks olema piezo pihustitega, siis pidavat kohe persse minema kui kuiva saavad, nii oli ka selle autoga. Karla auto vahetas vist äkki 4 pihustit ja 2 saadi toimima.
Igatahes kõik jama hakkaski sellest, et se krdi jubin oli sinna lati rõhuandurile vahele pandud, 4 elektriku ei saanud pärnus vea diagnoosimisega hakkama. Lõpuks viidi auto türile treilaga ja seal hakkas juba selguma mis siis tegelikult juhtus. Aga ei mäleta enam miks kohe Siemanni juures ei tehtud pihusteid korda, äkki ta siis ei remondi neid vms.
Nii et jah, hoidke oma v6 TDI'd originaalidena, või laske korralik soft teha.
Vabandan veelkord, aga äkki kellelgi kasu.
altz1

 postitati 11.02.16 19:50
Tsitaat:
Algselt postitas: prj
....või ei ole nuka/vända sünki.


Ise alustaks ka selle kontrollimisest kui käiates on rõhk üleval kuid IQ on 0.
prj

 postitati 11.02.16 12:04
Kas siiski ei ole latirõhku või ei ole nuka/vända sünki.
Mingisugune steering angle ei põhjusta mootori mitte käima minemist.
botzor

 postitati 11.02.16 08:47
Tsitaat:
Algselt postitas: altz1
Tsitaat:
Algselt postitas: botzor
Tsitaat:
Algselt postitas: KeveN
Ega pole paigaldatud lisa immosi/alarme? Kontrollli kaitsmed ka ùle

Kaitsmed korras, kere(massi) ühendused kõik üle vaadatud ja nagu uued. Läheb elektriku juurde. Hetkel käis ka üks mees, kes arvas, et rooliasendi andur läbi, sest steering angle on koguaeg 0, vahet pole kuhu rattaid keerata, ning tänu sellele ei lase käima panna mootorit..? Eks ole näha, kirjutan, kui midagi selgub.
Ebanormaalne auto anyways.. :D

Rooliasendi viga tuleb sisse siis kui akupinge madal olnud või aku maas käinud. Kustub ära ja hakkab kraade näitama siis kui natuke autoga sõidad.
Mootori käivitamisega ei ole sellel mingit pistmist.


Ise mõtlesin sama tegelikult.
altz1

 postitati 09.02.16 22:56
Tsitaat:
Algselt postitas: botzor
Tsitaat:
Algselt postitas: KeveN
Ega pole paigaldatud lisa immosi/alarme? Kontrollli kaitsmed ka ùle

Kaitsmed korras, kere(massi) ühendused kõik üle vaadatud ja nagu uued. Läheb elektriku juurde. Hetkel käis ka üks mees, kes arvas, et rooliasendi andur läbi, sest steering angle on koguaeg 0, vahet pole kuhu rattaid keerata, ning tänu sellele ei lase käima panna mootorit..? Eks ole näha, kirjutan, kui midagi selgub.
Ebanormaalne auto anyways.. :D

Rooliasendi viga tuleb sisse siis kui akupinge madal olnud või aku maas käinud. Kustub ära ja hakkab kraade näitama siis kui natuke autoga sõidad.
Mootori käivitamisega ei ole sellel mingit pistmist.
Jann

 postitati 09.02.16 05:04
Tsitaat:
Algselt postitas: botzor
Ei ava pihusteid, mehhaaniline osa korras, rihmad, ketid asjad pingul ja korras. Lati rõhk on nii nagu kirjutasin, pole mõtet vaielda.
Hetkel elektrik väidab, et ajuga midagi nihu ja rohkem targemaks ei olegi saanud. Juttude järgi pidi eestipeal olema hetkel 5 autot(kõik 3.0 171kw), millel on ajud pekkis.


Tean ka ühte, kuid sellel oli konkreetne viga veamälus olemas.
botzor

 postitati 08.02.16 19:26
Ei ava pihusteid, mehhaaniline osa korras, rihmad, ketid asjad pingul ja korras. Lati rõhk on nii nagu kirjutasin, pole mõtet vaielda.
Hetkel elektrik väidab, et ajuga midagi nihu ja rohkem targemaks ei olegi saanud. Juttude järgi pidi eestipeal olema hetkel 5 autot(kõik 3.0 171kw), millel on ajud pekkis.
Madisx

 postitati 25.01.16 20:20
Kas oled ikka kindel, et lati rõhk on nii nagu väidad, äkki läks diagnoosimisega vähe nihu? Kontrolli pumba rihm üle!
botzor

 postitati 25.01.16 18:51
Tsitaat:
Algselt postitas: KeveN
Ega pole paigaldatud lisa immosi/alarme? Kontrollli kaitsmed ka ùle

Kaitsmed korras, kere(massi) ühendused kõik üle vaadatud ja nagu uued. Läheb elektriku juurde. Hetkel käis ka üks mees, kes arvas, et rooliasendi andur läbi, sest steering angle on koguaeg 0, vahet pole kuhu rattaid keerata, ning tänu sellele ei lase käima panna mootorit..? Eks ole näha, kirjutan, kui midagi selgub.
Ebanormaalne auto anyways.. :D
siim1314

 postitati 19.01.16 16:47
Tuttav vahetas enda 07a allroadil tagant ette tuleva + kaabli ära, see pidi neil vist otsa saama. Pingelang võibolla sellega seoses- tasuks vähemalt kontrollida
KeveN

 postitati 19.01.16 13:30
Ega pole paigaldatud lisa immosi/alarme? Kontrollli kaitsmed ka ùle
botzor

 postitati 19.01.16 11:40
2008a allroad , Asb mootori kood. Suri sõidu ajal välja. Paagisisene pump töötab, loob ilusti.., panime uue kütte filtri, latirõhk 300+ bar. Pihusteid ei ava??? Aku panime uue, kuna langes käivitusel alla 10.5v, kuid uuega langeb samamoodi. Algul ei lugenud ka vända anduri signaali, see ka uus ja käivitamisel loeb ilusti pea 200 rpm.. Injection quantity on null. Veakoode pole.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 53.9% - SQL: 46.1%]