Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: 3.0 171kw TDi ei käivitu (Vastuseid: 11 | Vaatamisi: 4167)
botzor
huviline

Avatar


Registreerunud 22.06.10
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: b8 Avant, c7 BiTDI S-Line

postitati 19.01.16 11:40 Tsiteeri
3.0 171kw TDi ei käivitu



2008a allroad , Asb mootori kood. Suri sõidu ajal välja. Paagisisene pump töötab, loob ilusti.., panime uue kütte filtri, latirõhk 300+ bar. Pihusteid ei ava??? Aku panime uue, kuna langes käivitusel alla 10.5v, kuid uuega langeb samamoodi. Algul ei lugenud ka vända anduri signaali, see ka uus ja käivitamisel loeb ilusti pea 200 rpm.. Injection quantity on null. Veakoode pole.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
KeveN
huviline

Avatar


Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2

postitati 19.01.16 13:30 Tsiteeri


Ega pole paigaldatud lisa immosi/alarme? Kontrollli kaitsmed ka ùle


Polyurea ülitugevad pinnakatted sõidukitele- https://polyterm.ee/
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
siim1314
klubiliige



Registreerunud 12.04.11
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 2006 171kw

postitati 19.01.16 16:47 Tsiteeri


Tuttav vahetas enda 07a allroadil tagant ette tuleva + kaabli ära, see pidi neil vist otsa saama. Pingelang võibolla sellega seoses- tasuks vähemalt kontrollida


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
botzor
huviline

Avatar


Registreerunud 22.06.10
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: b8 Avant, c7 BiTDI S-Line

postitati 25.01.16 18:51 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: KeveN
Ega pole paigaldatud lisa immosi/alarme? Kontrollli kaitsmed ka ùle

Kaitsmed korras, kere(massi) ühendused kõik üle vaadatud ja nagu uued. Läheb elektriku juurde. Hetkel käis ka üks mees, kes arvas, et rooliasendi andur läbi, sest steering angle on koguaeg 0, vahet pole kuhu rattaid keerata, ning tänu sellele ei lase käima panna mootorit..? Eks ole näha, kirjutan, kui midagi selgub.
Ebanormaalne auto anyways.. :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Madisx
huviline

Avatar


Registreerunud 06.09.08
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 c4 2,8 30v ja a4 facelift 2,8 Quattro

postitati 25.01.16 20:20 Tsiteeri


Kas oled ikka kindel, et lati rõhk on nii nagu väidad, äkki läks diagnoosimisega vähe nihu? Kontrolli pumba rihm üle!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
botzor
huviline

Avatar


Registreerunud 22.06.10
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: b8 Avant, c7 BiTDI S-Line

postitati 08.02.16 19:26 Tsiteeri


Ei ava pihusteid, mehhaaniline osa korras, rihmad, ketid asjad pingul ja korras. Lati rõhk on nii nagu kirjutasin, pole mõtet vaielda.
Hetkel elektrik väidab, et ajuga midagi nihu ja rohkem targemaks ei olegi saanud. Juttude järgi pidi eestipeal olema hetkel 5 autot(kõik 3.0 171kw), millel on ajud pekkis.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BiTDi 230kw, FIAT 500 Sport, BR 175.

postitati 09.02.16 05:04 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: botzor
Ei ava pihusteid, mehhaaniline osa korras, rihmad, ketid asjad pingul ja korras. Lati rõhk on nii nagu kirjutasin, pole mõtet vaielda.
Hetkel elektrik väidab, et ajuga midagi nihu ja rohkem targemaks ei olegi saanud. Juttude järgi pidi eestipeal olema hetkel 5 autot(kõik 3.0 171kw), millel on ajud pekkis.


Tean ka ühte, kuid sellel oli konkreetne viga veamälus olemas.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 23.11.0 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2024, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
altz1
huviline



Registreerunud 13.03.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: V8tt

postitati 09.02.16 22:56 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: botzor
Tsitaat:
Algselt postitas: KeveN
Ega pole paigaldatud lisa immosi/alarme? Kontrollli kaitsmed ka ùle

Kaitsmed korras, kere(massi) ühendused kõik üle vaadatud ja nagu uued. Läheb elektriku juurde. Hetkel käis ka üks mees, kes arvas, et rooliasendi andur läbi, sest steering angle on koguaeg 0, vahet pole kuhu rattaid keerata, ning tänu sellele ei lase käima panna mootorit..? Eks ole näha, kirjutan, kui midagi selgub.
Ebanormaalne auto anyways.. :D

Rooliasendi viga tuleb sisse siis kui akupinge madal olnud või aku maas käinud. Kustub ära ja hakkab kraade näitama siis kui natuke autoga sõidad.
Mootori käivitamisega ei ole sellel mingit pistmist.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
botzor
huviline

Avatar


Registreerunud 22.06.10
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: b8 Avant, c7 BiTDI S-Line

postitati 11.02.16 08:47 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: altz1
Tsitaat:
Algselt postitas: botzor
Tsitaat:
Algselt postitas: KeveN
Ega pole paigaldatud lisa immosi/alarme? Kontrollli kaitsmed ka ùle

Kaitsmed korras, kere(massi) ühendused kõik üle vaadatud ja nagu uued. Läheb elektriku juurde. Hetkel käis ka üks mees, kes arvas, et rooliasendi andur läbi, sest steering angle on koguaeg 0, vahet pole kuhu rattaid keerata, ning tänu sellele ei lase käima panna mootorit..? Eks ole näha, kirjutan, kui midagi selgub.
Ebanormaalne auto anyways.. :D

Rooliasendi viga tuleb sisse siis kui akupinge madal olnud või aku maas käinud. Kustub ära ja hakkab kraade näitama siis kui natuke autoga sõidad.
Mootori käivitamisega ei ole sellel mingit pistmist.


Ise mõtlesin sama tegelikult.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 11.02.16 12:04 Tsiteeri


Kas siiski ei ole latirõhku või ei ole nuka/vända sünki.
Mingisugune steering angle ei põhjusta mootori mitte käima minemist.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
altz1
huviline



Registreerunud 13.03.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: V8tt

postitati 11.02.16 19:50 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: prj
....või ei ole nuka/vända sünki.


Ise alustaks ka selle kontrollimisest kui käiates on rõhk üleval kuid IQ on 0.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
botzor
huviline

Avatar


Registreerunud 22.06.10
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: b8 Avant, c7 BiTDI S-Line

postitati 27.02.18 21:58 Tsiteeri


Väga vabandan, et teema jäi tookord unarusse, kuid siiski oli asjale lahendus. Nimelt kuna vahele oli pandud mingisugune tuning box, mis valetas lati rõhku, sellepärast oligi rõhk koguaeg arvutiga vaadates olemas. Kuna tookord oli külm talv, (-27 oli ikka mitu korda) nagu praegugi, siis kütus külmus kinni. Auto aju arvas et kõik ok, hoidis pihustid avatuna, kuid kuna tegu peaks olema piezo pihustitega, siis pidavat kohe persse minema kui kuiva saavad, nii oli ka selle autoga. Karla auto vahetas vist äkki 4 pihustit ja 2 saadi toimima.
Igatahes kõik jama hakkaski sellest, et se krdi jubin oli sinna lati rõhuandurile vahele pandud, 4 elektriku ei saanud pärnus vea diagnoosimisega hakkama. Lõpuks viidi auto türile treilaga ja seal hakkas juba selguma mis siis tegelikult juhtus. Aga ei mäleta enam miks kohe Siemanni juures ei tehtud pihusteid korda, äkki ta siis ei remondi neid vms.
Nii et jah, hoidke oma v6 TDI'd originaalidena, või laske korralik soft teha.
Vabandan veelkord, aga äkki kellelgi kasu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 57.4% - SQL: 42.6%]