Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Thor

 postitati 18.03.05 13:45
palju jahutusvedelikku ka mahutab 2.5 mootor.Millist soovitate osta?
hullmaks

 postitati 16.03.05 10:44
Diislil on samamoodi pritsemoment oluline, varasema pritsega töötab mootor "teravamalt" hilisema pritsega"pehmemalt" Mõned vanemad diiselautod ja bussid peavadki töötama "diisliklõbina"saatel. ise olen diislitega vähe kokku puutunud peale esimest korda, kui vahetasin plokikaane tihendit ühel vanal golf1 l nukkvõll hammakas on tal koonuse peal, mida ma ei teadnud ja niikui päästsin poldi lahti, nii oli kogu setting paigast ära. Sain asja käima aga jõudu oli vähe ja ajas hirmsta tossu välja. Auto viid töökotta ja selgus, et pump oli paigast ära, kas 90 kraadi või 180 kraadi:)
jan-kos

 postitati 16.03.05 09:38
Ei pruugi.Muutus võib sisse tulla rihma pingutusega.Kui ma enda omal rihma vahetasin siis liikus ära 2 hamba võrra,krt teab miks ta nii tegi.
Thor

 postitati 15.03.05 23:25
Ei hakka uut teemat tegema.Huvitaks siis selline asi, et mida m6eldakse diisel mootoril syytenurga all.Bensukal antakse sädet vastaval hetkel ja siis käib laks,diislil aga toimub asi max kompressiooni hetkel,mis on see syytenurk siis.Kas kolbide ja klappide liikumise suhe mida saab reguleerida hammasrihmaga?ja pidavat veel ise syytenurka muutma...mida moodi see veel toimib?Kui v6tta hammasrihm maha ja vahepeal mitte liigutada nuka ja väntv6lli rihmaratast,ning asetada rihm tagasi jääb ju k6ik endiseks v6i ei jää?
Black Rabbit

 postitati 14.03.05 13:18
Tsitaat:
Algselt postitas: Thor
Tere.Kas 2.5TDi 95a mootoril veab hammasrihm ka veepumpa ringi?Juhtus selline asi,et s6idu ajal eestpoolt järsku k6va kolin ja vilin,seiskasin koheselt mootori ja läksin asja uurima.Jahutusvedelik jooksis sorinal maha:mad:.Hammasrihm on ise terve.:cool:


Mina lasin omal peale ostu kohe vahetada, sest see on üldjuhul ikkagi odavam kui sinul juhtnud jama.
Ise ei soovitaks seda teha. Liialt jamamist ja isegi vajalike tööriistde olemasolul ei priigi sa vastavate oskusteta midagi ära teha.
Pane näiteks Joes Garaa˛i aeg kinni, teevad ära.
Pärastine dignostka ja reguleerimine poleks ka paha.
jan-kos

 postitati 14.03.05 12:09
Kui kõik läheb ladusalt siis poolpäeva.
kaljukoll

 postitati 13.03.05 15:58
2,5 sel diislil pead sa eest nina maha võtma et üldse ligi pääseda,nii et mõtle tiba kas on omal tööriistad ja koht sellise töö tegemiseks, aega läheb ka omajagu
urmps

Depicts mood of post postitati 13.03.05 14:18

Demis

 postitati 13.03.05 08:11
Veepump 610 krooni
Thor

 postitati 12.03.05 22:52
Selge.On kellegil kogemusi pumba vahetamiega ja kas on m6tet yldse ise torkima hakata(läheb äkki tarvis mingeid spets tööriistu).Mis rahanumbrist siin rääkida v6ib ka?
jan-kos

 postitati 12.03.05 22:10
Hammas rihm veab- nukkvõll,pingutus rull,jooksurull,väntvõll,veepump ja nukkvõll.
Thor

Depicts mood of post postitati 12.03.05 09:22
Tere.Kas 2.5TDi 95a mootoril veab hammasrihm ka veepumpa ringi?Juhtus selline asi,et s6idu ajal eestpoolt järsku k6va kolin ja vilin,seiskasin koheselt mootori ja läksin asja uurima.Jahutusvedelik jooksis sorinal maha:mad:.Hammasrihm on ise terve.:cool:

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 39.5% - SQL: 60.5%]