Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Sigma80

 postitati 14.03.05 20:05
selge, sõnastus ajas esmapilgul veidi segadusse. geneka tootmisvõimsusest saan muidugi aru :)
No tegelt mõte on ikka aktuaalne see tahhokas normaalselt tööle saada, nii et kui Sul või kellelgi teisel miskeid ideid kustkohast see signaal peaks täpselt võetama, siis nõu teretulnud. muidugi kõige ägedam oleks ju bensuka kellablokk koos tahhokaga tööle saada, on see võimalik?
rulle.

 postitati 13.03.05 23:40
Tsitaat:
Algselt postitas: Sigma80
hmm, ma küll nüüd täpselt ei saand aru et mis mõttes signaal lahjaks jääb? ja mille jaoks lahjaks?

"Lahjaks"jääb autol aku laadimine.Stereo,võmendi,puhur jne.teevad oma töö.Olemas 90A genekas võiks olla isegi 120.Olenevalt stereost,käivitumisest,sõitude pikkusest võib sobida ka väiksem genekas.
Sigma80

 postitati 13.03.05 21:04
hmm, ma küll nüüd täpselt ei saand aru et mis mõttes signaal lahjaks jääb? ja mille jaoks lahjaks?
rulle.

 postitati 13.03.05 20:44
Mul sama töö sigariga ees.Pensuka genekal on klemm tahoka jaoks aga see jääb lahjaks (50A) diisli geneka kohta ei tea,lasen elektrikul midagi välja mõtelda.Lase mõnel elektrikul pilk peale visata genekaid on erinevaid.Kui lahenduse leiad anna teada ;)
airwolf

 postitati 13.03.05 17:17
kahjuks ei.:(
Sigma80

 postitati 13.03.05 15:45
Kas Su sõbral ja Sul oli tegemist diiselmotoga autodega? Tean isegi et enamus bensukatel piisab lihtsalt kellabloki vahetamisest. Probleem on aga selles et selle diiselmootoriga autol polegi kunagi tulnud ühtegi varianti tehasest tahhomeetriga.
Seepärast tahangi teada seda kas on keegi saanud diislil tahhoka tööle ja kuidas? nii lihtne mu mure ongi........
airwolf

 postitati 12.03.05 14:22
kas kellad pole mitte universaalid.proovi tahokaga kellasi peale üldjuhul peaks see toimima hakkama.sõber vahetas vectral ja töötas,ise tegin kunagi nii golfil ja asi toimis ka.;)
Sigma80

 postitati 12.03.05 12:27
nii et keegi ise pole sellist asja katsetanud kunagi?
jan-kos

 postitati 11.03.05 13:23
Disladele müüakse ka tahhomeetreid, seal vast õpetus kaasas kuhu ühendada, saab poes järgi küsida.
Sigma80

 postitati 11.03.05 11:22
natuke veel upitaks seda teemat, muidu kaob väga kaugele ära siin :)
Sigma80

 postitati 10.03.05 13:28
usun et selle lisatahhoka täitsa leiaks ning kirjaoskaja olen ka :)
aga tegelikult pani mõtlema et kas diiselmootoril käib see ühendamine veidi teistmoodi, väga nagu süütepooli ja jagaja kontakte pole ju :) eelinfo lihtsalt oleks tore, et kas mingeid probleeme ei tule? genekalt signaal? kas originaal tahhokaga kellablokki ei anna tööle panna diiselmootoril?
krss

 postitati 10.03.05 12:19
Osta lisatahhokas - neid peaks peale Biltema olema saada ka tavalistes poodides. Seal kasutusõpetuses kirjas, mida ja kuhu ühendada, paigaldamisega saab kah iga kirjaoskaja hakkama
Mäks

 postitati 10.03.05 09:12
pöörete signaal võetakse enamasti geneka pealt.. ei mäleta mis klemm see ainult oli
Sigma80

 postitati 09.03.05 22:17
kas on keegi need 2 asja omavahel kokku ühendanud? :)
see suur kell laiutab seal blokis, aga huvitav oleks vahel pöördeid vaadata hoopis. teadupärast vanat tüüpi mootor see 1.6 ning vaevalt et nii lihtsalt pääseb, vahetades vaid kellade bloki välja :)
kuda võiks lahenduse leida ning kustkohast üldse pöörete signaali saaks võtta?

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 46.6% - SQL: 53.4%]