Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: B3 1.6TD ja tahhomeeter? (Vastuseid: 13 | Vaatamisi: 1942)
Sigma80
huviline

Avatar


Registreerunud 21.10.03
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B5 2.8 quattro

postitati 09.03.05 22:17 Tsiteeri
B3 1.6TD ja tahhomeeter?



kas on keegi need 2 asja omavahel kokku ühendanud? :)
see suur kell laiutab seal blokis, aga huvitav oleks vahel pöördeid vaadata hoopis. teadupärast vanat tüüpi mootor see 1.6 ning vaevalt et nii lihtsalt pääseb, vahetades vaid kellade bloki välja :)
kuda võiks lahenduse leida ning kustkohast üldse pöörete signaali saaks võtta?


Ärge ainult kihutage!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Mäks
huviline

Avatar


Registreerunud 04.07.04
Asukoht: Jõhvi
Kasutaja on eemal

Auto: A6 1,9TDI

postitati 10.03.05 09:12 Tsiteeri


pöörete signaal võetakse enamasti geneka pealt.. ei mäleta mis klemm see ainult oli


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
krss
huviline



Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: VAG

postitati 10.03.05 12:19 Tsiteeri


Osta lisatahhokas - neid peaks peale Biltema olema saada ka tavalistes poodides. Seal kasutusõpetuses kirjas, mida ja kuhu ühendada, paigaldamisega saab kah iga kirjaoskaja hakkama


Kui tahad omada raudseid põhimõtteid, pead suutma murda oma põhimõtteid aeg-ajalt — et olla oma põhimõtte peremees. Mitte oma põhimõtte ori.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Sigma80
huviline

Avatar


Registreerunud 21.10.03
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B5 2.8 quattro

postitati 10.03.05 13:28 Tsiteeri


usun et selle lisatahhoka täitsa leiaks ning kirjaoskaja olen ka :)
aga tegelikult pani mõtlema et kas diiselmootoril käib see ühendamine veidi teistmoodi, väga nagu süütepooli ja jagaja kontakte pole ju :) eelinfo lihtsalt oleks tore, et kas mingeid probleeme ei tule? genekalt signaal? kas originaal tahhokaga kellablokki ei anna tööle panna diiselmootoril?


Ärge ainult kihutage!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Sigma80
huviline

Avatar


Registreerunud 21.10.03
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B5 2.8 quattro

postitati 11.03.05 11:22 Tsiteeri


natuke veel upitaks seda teemat, muidu kaob väga kaugele ära siin :)


Ärge ainult kihutage!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jan-kos
huviline

Avatar


Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur

postitati 11.03.05 13:23 Tsiteeri


Disladele müüakse ka tahhomeetreid, seal vast õpetus kaasas kuhu ühendada, saab poes järgi küsida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Sigma80
huviline

Avatar


Registreerunud 21.10.03
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B5 2.8 quattro

postitati 12.03.05 12:27 Tsiteeri


nii et keegi ise pole sellist asja katsetanud kunagi?


Ärge ainult kihutage!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
airwolf
huviline

Avatar


Registreerunud 30.10.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: audi A4 97a,volvo V40 2002a.suzuki GSXR-750, 99a

postitati 12.03.05 14:22 Tsiteeri


kas kellad pole mitte universaalid.proovi tahokaga kellasi peale üldjuhul peaks see toimima hakkama.sõber vahetas vectral ja töötas,ise tegin kunagi nii golfil ja asi toimis ka.;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Sigma80
huviline

Avatar


Registreerunud 21.10.03
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B5 2.8 quattro

postitati 13.03.05 15:45 Tsiteeri


Kas Su sõbral ja Sul oli tegemist diiselmotoga autodega? Tean isegi et enamus bensukatel piisab lihtsalt kellabloki vahetamisest. Probleem on aga selles et selle diiselmootoriga autol polegi kunagi tulnud ühtegi varianti tehasest tahhomeetriga.
Seepärast tahangi teada seda kas on keegi saanud diislil tahhoka tööle ja kuidas? nii lihtne mu mure ongi........


Ärge ainult kihutage!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
airwolf
huviline

Avatar


Registreerunud 30.10.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: audi A4 97a,volvo V40 2002a.suzuki GSXR-750, 99a

postitati 13.03.05 17:17 Tsiteeri


kahjuks ei.:(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
rulle.
huviline



Registreerunud 25.10.04
Asukoht: viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: AUDI B4 1,9 TD

postitati 13.03.05 20:44 Tsiteeri


Mul sama töö sigariga ees.Pensuka genekal on klemm tahoka jaoks aga see jääb lahjaks (50A) diisli geneka kohta ei tea,lasen elektrikul midagi välja mõtelda.Lase mõnel elektrikul pilk peale visata genekaid on erinevaid.Kui lahenduse leiad anna teada ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Sigma80
huviline

Avatar


Registreerunud 21.10.03
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B5 2.8 quattro

postitati 13.03.05 21:04 Tsiteeri


hmm, ma küll nüüd täpselt ei saand aru et mis mõttes signaal lahjaks jääb? ja mille jaoks lahjaks?


Ärge ainult kihutage!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
rulle.
huviline



Registreerunud 25.10.04
Asukoht: viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: AUDI B4 1,9 TD

postitati 13.03.05 23:40 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Sigma80
hmm, ma küll nüüd täpselt ei saand aru et mis mõttes signaal lahjaks jääb? ja mille jaoks lahjaks?

"Lahjaks"jääb autol aku laadimine.Stereo,võmendi,puhur jne.teevad oma töö.Olemas 90A genekas võiks olla isegi 120.Olenevalt stereost,käivitumisest,sõitude pikkusest võib sobida ka väiksem genekas.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Sigma80
huviline

Avatar


Registreerunud 21.10.03
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B5 2.8 quattro

postitati 14.03.05 20:05 Tsiteeri


selge, sõnastus ajas esmapilgul veidi segadusse. geneka tootmisvõimsusest saan muidugi aru :)
No tegelt mõte on ikka aktuaalne see tahhokas normaalselt tööle saada, nii et kui Sul või kellelgi teisel miskeid ideid kustkohast see signaal peaks täpselt võetama, siis nõu teretulnud. muidugi kõige ägedam oleks ju bensuka kellablokk koos tahhokaga tööle saada, on see võimalik?


Ärge ainult kihutage!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 47.1% - SQL: 52.9%]