Teema ülevaade |
TarmoValk
|
postitati 08.07.16 08:53 |
Teisest leidmata kapi osast ilmus uusesti veerandik geomeetria labade vahele.
Sai peale ostetud uus turbo. Vanal oli võllil pikilõtk ja geomeetria oli juba suht suure loksuga.
El juhtplokk on korras, niiet kui kellelgi peaks seda vaja minema, siis profiilist saab kontakti.
Mõlemale poole EGR-i torule sai pimeda ette, et sellist muret enam ei esineks.
St et EGR oli koguaja avatud ja tahmas korralikult sisselaske kolle täis.
|
A1var
|
postitati 03.07.16 19:25 |
EGR cooleri klapp
|
TarmoValk
|
postitati 19.08.14 15:29 |
Tere taas.
Lõppude lõpuks on saanud minu mure lahenduse.
Nimelt sai kütuselati otsas olev andur ära vahetatud ja mure kadus.
Kuid juba prooviringi tehes, ilmus aga järgmine viga, turbo geomeetria kinni. Hoob liikus väga vähe.
Vea koodiks oli P3348 ja hetk hiljem ilmus juurde P0235.
Sai siis turbo maha ja laiali lammutatud ning sealt ilmus välja mingisugune kahtlane poolik klapp
siit tekib küsimus: Mis klapp see on? Kus on teine pool?
Sisselaske kollektori klapid on terved.
Sai uuesti asi kokku pandud ja sellega lõppes kogu saaga. Saab jälle inimese moodi sõita.
Seniks aga parimat.
|
TarmoValk
|
postitati 15.08.14 14:06 |
Selged pildid. Klapp sai täna ära tellitud, kätte saab esmaspäevaks.
Siis annan teada kas asi toimib.
|
prj
|
postitati 15.08.14 12:48 |
Tühikäigul ei tohiks relief valvest tilkagi tulla!
|
TarmoValk
|
postitati 15.08.14 07:28 |
Sai veel lisaks lahti võetud pumba küljest regulaator, ning see on täiesti puhas. Relif klapi reili august laseb nagu poisike.
Kas see siis eeldabki, et klapp õhtal omadega?
Parimat
|
TarmoValk
|
postitati 14.08.14 17:55 |
Pumba rihm järele vaadatud, pole küll esimeses nooruses, aga igati korralik.
Panin tähele ka sellise sümptomi, et jaheda mootoriga ilmneb viga hiljem kui sooja mootoriga. Nimelt kannatab sõita mõne km, soojalt juba suht kohe ja
väga uimane.
Parimat.
|
TarmoValk
|
postitati 14.08.14 10:24 |
Tänud vastamast. Katsun pumba rihma järgi vaadata, kui aega tekib (viljavõtt käsil).
Siis annan uuesti teada muutustest.
Seniks parimat.
|
prj
|
postitati 14.08.14 09:37 |
Turbo viga ma praegu ei vaataks, sest see võib vabalt sisse tulla, kui liiga vähe kütust peale tuleb, sest rõhk jookseb maha.
Vaata, kas pumba hammakas on pumba küljes ikka korralikult kinni, äkki libiseb läbi?
Samuti see sama relief valve, millest enne räägitud.
|
Urmet24
|
postitati 14.08.14 09:03 |
Mul tuttaval oli hiljuti sama viga ning pumba rihmalt olid kõik hambad maas
Vaata see ka üle enne kui mingeid andureid vahetama hakkad.
Tal käitus täpselt samamoodi
|
TarmoValk
|
postitati 14.08.14 06:26 |
Tere jälle.
Mure siis tagasi tekkinud.
Nimelt juba 2000 rpm-i juures kaob jõud ja kui pedaali rohkem vajutada kui minna jõuab, siis viskab eelsüüte tule vilkuma.
Viga ikka sama: P0087.
liskas viskas ka põlema mootoritule selliste vigadega.
Vigade kustutamisel ilmus tagasi viga P3348.
Ehk keegi targem oskab seletada mis viga ja millest alustada.
Parimat.
Tarmo
|
TarmoValk
|
postitati 18.07.14 15:52 |
Hetkel on viga kadunud.
Talla palju tahad, aga enam vilkuma ei hakka.
Hoian selle teemaga kursis, vaatame mis edasi saama hakkab.
Seniks aga parimat.
|
-karla-
|
postitati 18.07.14 08:48 |
Kontrollida tasuks reili ülesurve klappi (relief valve). Riknenud klapi korral jookseb koormuse all (vahel ka juba tühikäigul) surve tagasivoolu,
korras klapi korral ei tohi sealt tilkagi kütet tulla. Enamasti näeb juba tühikäigul ära, kui üksikud piisad hakkavad läbi lekkima. Kontrollida suht
lihtne ( vähemalt veoautodel, aga CR on CR )
Kontrollimiseks võta nö. reili tagasivool lahti ja pane mootor käima, vajadusel lase pöördesse ( lahti võetud ots suuna voolikuga kuhugi anumasse,
sealt hakkab kergelt kütet jooksma). "Reili tagasivoolu" otsast ei tohi mingil juhul tilkagi kütet tulla.
|
TarmoValk
|
postitati 17.07.14 16:11 |
Kas pumba ja regulaatorite vea saab kuidagi kindlaks teha, või on see katsetamise teema?
|
prj
|
postitati 17.07.14 16:03 |
Sellel autol ei ole 100% anduri viga.
Reaalselt kukub rõhk alla suurema koormuse all. Anduri viga avaldub hoopis teistmoodi.
Kui etteanderõhk korras, siis on kas kõrgsurvepump või siis need kaks regulaatorit, mis seal on. Rohkem variante pole.
|
Leopold661
|
postitati 17.07.14 15:21 |
Pumba küljes olev rõhu andur jättis minu autot seisma suvaliselt.
|
TarmoValk
|
postitati 17.07.14 14:58 |
Näitude järgi on pihustid korras.
Niisama proovipärast asju vahetada on ka nigel.
|
KristoK
|
postitati 17.07.14 12:00 |
Kütterõhk jookseb kuskilt maha. Võimalik et mõni pihusti läbi.
|
TarmoValk
|
postitati 14.07.14 19:58 |
Tere.
Autoks siis Audi A6/4f 10.2005a. 3.0tdi 165kw automaat quattro.
Mure siis selles, et järsemal kiirendamisel, umbes 3000 rpm juures hakkab vilkuma eelsüüte küünalde tuli.
Lisaks kaob veel jõud.
Vahetasin küttefiltri (Bosch), kuid tulemus jäi samaks.
Veakoodiks oli P0087- Fuel Rail/System Pressure - Too Low.
3000 rpm-i juures kukub rõhk kohe nulli (see diagnostikas kindlaks tehtud).
Lisaks mõõdetud ka etteande pumba rõhk ja see oli 1.0 bar. (igaks juhuks mõõdetud ka korras auto pealt ja see andis ka sama tulemuse).
Kas on olnud sellise murega kellelgi kokkupuuteid ja ehk on mingisuguseid ideid, millest pihta hakata selle probleemi lahendamisel?
Parimat. Tarmo
|