Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
TarmoValk

 postitati 08.07.16 08:53
Teisest leidmata kapi osast ilmus uusesti veerandik geomeetria labade vahele.
Sai peale ostetud uus turbo. Vanal oli võllil pikilõtk ja geomeetria oli juba suht suure loksuga.
El juhtplokk on korras, niiet kui kellelgi peaks seda vaja minema, siis profiilist saab kontakti.
Mõlemale poole EGR-i torule sai pimeda ette, et sellist muret enam ei esineks.
St et EGR oli koguaja avatud ja tahmas korralikult sisselaske kolle täis.
A1var

 postitati 03.07.16 19:25
EGR cooleri klapp
TarmoValk

 postitati 19.08.14 15:29
Tere taas.
Lõppude lõpuks on saanud minu mure lahenduse.
Nimelt sai kütuselati otsas olev andur ära vahetatud ja mure kadus.
Kuid juba prooviringi tehes, ilmus aga järgmine viga, turbo geomeetria kinni. Hoob liikus väga vähe.
Vea koodiks oli P3348 ja hetk hiljem ilmus juurde P0235.
Sai siis turbo maha ja laiali lammutatud ning sealt ilmus välja mingisugune kahtlane poolik klapp
http://www.upload.ee/thumb/4217490/20140819_143212.jpg

siit tekib küsimus: Mis klapp see on? Kus on teine pool?
Sisselaske kollektori klapid on terved.

Sai uuesti asi kokku pandud ja sellega lõppes kogu saaga. Saab jälle inimese moodi sõita.

Seniks aga parimat.
TarmoValk

 postitati 15.08.14 14:06
Selged pildid. Klapp sai täna ära tellitud, kätte saab esmaspäevaks.
Siis annan teada kas asi toimib.
prj

 postitati 15.08.14 12:48
Tühikäigul ei tohiks relief valvest tilkagi tulla!
TarmoValk

 postitati 15.08.14 07:28
Sai veel lisaks lahti võetud pumba küljest regulaator, ning see on täiesti puhas. Relif klapi reili august laseb nagu poisike.
Kas see siis eeldabki, et klapp õhtal omadega?
Parimat
TarmoValk

 postitati 14.08.14 17:55
Pumba rihm järele vaadatud, pole küll esimeses nooruses, aga igati korralik.
Panin tähele ka sellise sümptomi, et jaheda mootoriga ilmneb viga hiljem kui sooja mootoriga. Nimelt kannatab sõita mõne km, soojalt juba suht kohe ja väga uimane.

Parimat.
TarmoValk

 postitati 14.08.14 10:24
Tänud vastamast. Katsun pumba rihma järgi vaadata, kui aega tekib (viljavõtt käsil).
Siis annan uuesti teada muutustest.
Seniks parimat.
prj

 postitati 14.08.14 09:37
Turbo viga ma praegu ei vaataks, sest see võib vabalt sisse tulla, kui liiga vähe kütust peale tuleb, sest rõhk jookseb maha.

Vaata, kas pumba hammakas on pumba küljes ikka korralikult kinni, äkki libiseb läbi?
Samuti see sama relief valve, millest enne räägitud.
Urmet24

 postitati 14.08.14 09:03
Mul tuttaval oli hiljuti sama viga ning pumba rihmalt olid kõik hambad maas :)
Vaata see ka üle enne kui mingeid andureid vahetama hakkad.
Tal käitus täpselt samamoodi
TarmoValk

 postitati 14.08.14 06:26
Tere jälle.
Mure siis tagasi tekkinud.
Nimelt juba 2000 rpm-i juures kaob jõud ja kui pedaali rohkem vajutada kui minna jõuab, siis viskab eelsüüte tule vilkuma.
Viga ikka sama: P0087.
liskas viskas ka põlema mootoritule selliste vigadega.

http://www.upload.ee/thumb/4208063/20140814_091728.jpg

Vigade kustutamisel ilmus tagasi viga P3348.
Ehk keegi targem oskab seletada mis viga ja millest alustada.

Parimat.
Tarmo
TarmoValk

 postitati 18.07.14 15:52
Hetkel on viga kadunud.
Talla palju tahad, aga enam vilkuma ei hakka.
Hoian selle teemaga kursis, vaatame mis edasi saama hakkab.
Seniks aga parimat.
-karla-

 postitati 18.07.14 08:48
Kontrollida tasuks reili ülesurve klappi (relief valve). Riknenud klapi korral jookseb koormuse all (vahel ka juba tühikäigul) surve tagasivoolu, korras klapi korral ei tohi sealt tilkagi kütet tulla. Enamasti näeb juba tühikäigul ära, kui üksikud piisad hakkavad läbi lekkima. Kontrollida suht lihtne ( vähemalt veoautodel, aga CR on CR :) )

Kontrollimiseks võta nö. reili tagasivool lahti ja pane mootor käima, vajadusel lase pöördesse ( lahti võetud ots suuna voolikuga kuhugi anumasse, sealt hakkab kergelt kütet jooksma). "Reili tagasivoolu" otsast ei tohi mingil juhul tilkagi kütet tulla.
TarmoValk

 postitati 17.07.14 16:11
Kas pumba ja regulaatorite vea saab kuidagi kindlaks teha, või on see katsetamise teema?
prj

 postitati 17.07.14 16:03
Sellel autol ei ole 100% anduri viga.
Reaalselt kukub rõhk alla suurema koormuse all. Anduri viga avaldub hoopis teistmoodi.

Kui etteanderõhk korras, siis on kas kõrgsurvepump või siis need kaks regulaatorit, mis seal on. Rohkem variante pole.
Leopold661

 postitati 17.07.14 15:21
Pumba küljes olev rõhu andur jättis minu autot seisma suvaliselt.
TarmoValk

 postitati 17.07.14 14:58
Näitude järgi on pihustid korras.
Niisama proovipärast asju vahetada on ka nigel.
KristoK

 postitati 17.07.14 12:00
Kütterõhk jookseb kuskilt maha. Võimalik et mõni pihusti läbi.
TarmoValk

 postitati 14.07.14 19:58
Tere.
Autoks siis Audi A6/4f 10.2005a. 3.0tdi 165kw automaat quattro.
Mure siis selles, et järsemal kiirendamisel, umbes 3000 rpm juures hakkab vilkuma eelsüüte küünalde tuli.
Lisaks kaob veel jõud.
Vahetasin küttefiltri (Bosch), kuid tulemus jäi samaks.
Veakoodiks oli P0087- Fuel Rail/System Pressure - Too Low.
3000 rpm-i juures kukub rõhk kohe nulli (see diagnostikas kindlaks tehtud).
Lisaks mõõdetud ka etteande pumba rõhk ja see oli 1.0 bar. (igaks juhuks mõõdetud ka korras auto pealt ja see andis ka sama tulemuse).
Kas on olnud sellise murega kellelgi kokkupuuteid ja ehk on mingisuguseid ideid, millest pihta hakata selle probleemi lahendamisel?
Parimat. Tarmo

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 50.3% - SQL: 49.7%]