Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Black Rabbit

 postitati 15.04.05 14:05
Tsitaat:
Algselt postitas: Maku
Tsitaat:
Algselt postitas: Offroader
Usu mind. Uue hinda sa teada ei taha. K24 vile maksab revalis ca 30k. Konkreetse auto omat ei tea aga vaevalt et palju odavam on.

Ammust K24 30 000 maksab? Minu teada on K24/7200 seal sellise hinnaga aga võib olla K24 on siis ka.

Teema autorile ka paar sõna. Üks variant, miks su turbo õline on, on see, et mootoripesuga sattus mustust karterist turbosse. Nimelt ei soovitata turboga autodel mootoripesu teha ja seda sellel põhjusel, et antud tegevus raputab mootoris mustuse lahti ja teatavasti sama õli, mis õlitab karterit, õlitab ka turbot.

Kuidas kontrollida, kas turbo on õhtal? Võta sisselaske poole pealt lõdvik maha ja katsu võlli lõtku. Oluline on just pikilõtk aga ega see ristilõtk seal ka just 3mm ei tohiks olla. Viimasel juhul hakkaksid labad lihtsalt vastu tigumehhanismi käima ja see pole ka hea.

Ja siis oeldki nii kindel et asi on korras ?!
Loogiliselt võttes ei tohiks ju turbo õline olla.
Näiteks mul läks alles hiljuti turbo alt õliseks, aga selle kohta pole keegi midagi halba öelnud (mited korrad Joes Garaa˛is igasugu töid tehtud).
Maku

 postitati 05.04.05 07:05
Tsitaat:
Algselt postitas: Offroader
Usu mind. Uue hinda sa teada ei taha. K24 vile maksab revalis ca 30k. Konkreetse auto omat ei tea aga vaevalt et palju odavam on.

Ammust K24 30 000 maksab? Minu teada on K24/7200 seal sellise hinnaga aga võib olla K24 on siis ka.

Teema autorile ka paar sõna. Üks variant, miks su turbo õline on, on see, et mootoripesuga sattus mustust karterist turbosse. Nimelt ei soovitata turboga autodel mootoripesu teha ja seda sellel põhjusel, et antud tegevus raputab mootoris mustuse lahti ja teatavasti sama õli, mis õlitab karterit, õlitab ka turbot.

Kuidas kontrollida, kas turbo on õhtal? Võta sisselaske poole pealt lõdvik maha ja katsu võlli lõtku. Oluline on just pikilõtk aga ega see ristilõtk seal ka just 3mm ei tohiks olla. Viimasel juhul hakkaksid labad lihtsalt vastu tigumehhanismi käima ja see pole ka hea.
JohnDoe2200T

 postitati 04.04.05 21:44
leia turbolt nr`id ja kriba siia küll ma sulle vastan siis mis garreti omad maksavad... :)
vxx1

 postitati 04.04.05 20:48
endal oli 2,5td lõdvik ostes õline. puhastasin ära, mõne soti pärast oli jälle õline aga 14000 km sõitsin maha aga tilkagi õli ei võtnud. nii et võta rahulikult.
Taavi

 postitati 23.03.05 13:22
Usu mind. Uue hinda sa teada ei taha. K24 vile maksab revalis ca 30k. Konkreetse auto omat ei tea aga vaevalt et palju odavam on.
cancer

 postitati 23.02.05 17:57
aga kes teab kui palju b4 td turbo maksab, umbes?
martaan

 postitati 23.02.05 17:28
Nii kaua kui turbiin on ühes tükis, annab ta ikka midagi, aga kui on juba puksid kulunud, siis lõpeb see varsti turbiini purunemisega . Sellistel juhtudel on auto jäänud õli pealt käima. Juhul kui õli läheb siiselaske k. Kuid on ka juhuseid, et auto läheb põlema, kui õli jookseb summutisse.
martinjev

 postitati 22.02.05 20:13
mulle remondis öeldi et eks need turbod enamuses õlised. mulju turbost tulevat lõdvikut ja samal ajal anna gaasi. kui voolik läheb kõvaks pöördeid andes siis turbo ikka lööb. kui lõdvik jääb pehmeks siis on kyll turbo kypse
martaan

 postitati 22.02.05 18:28
Kontrolli turbiini võlli lõtku, kui on käega tunda siis on ta ka õhtal. Kuid on võimalus, et õli tuleb karteri tuulutusest.
cancer

 postitati 21.02.05 21:49
kuidas aru saada kui turbo õhtal omadega on? ostsin hiljaaegu omale b4 td aga minu arust on see turbo suht läbi omadega, kuidagi väga õline on. Enne ei saanud aru kuna oli mootoripesu tehtud.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 58.0% - SQL: 42.0%]