Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: turbo (Vastuseid: 9 | Vaatamisi: 3737)
cancer
huviline

Avatar


Registreerunud 21.02.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 B4 1,9 TD

postitati 21.02.05 21:49 Tsiteeri
turbo



kuidas aru saada kui turbo õhtal omadega on? ostsin hiljaaegu omale b4 td aga minu arust on see turbo suht läbi omadega, kuidagi väga õline on. Enne ei saanud aru kuna oli mootoripesu tehtud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
martaan
huviline



Registreerunud 19.12.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: VW

postitati 22.02.05 18:28 Tsiteeri


Kontrolli turbiini võlli lõtku, kui on käega tunda siis on ta ka õhtal. Kuid on võimalus, et õli tuleb karteri tuulutusest.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
martinjev
huviline



Registreerunud 02.10.02
Kasutaja on eemal

Auto: A4 1.8 aut. -95.a

postitati 22.02.05 20:13 Tsiteeri


mulle remondis öeldi et eks need turbod enamuses õlised. mulju turbost tulevat lõdvikut ja samal ajal anna gaasi. kui voolik läheb kõvaks pöördeid andes siis turbo ikka lööb. kui lõdvik jääb pehmeks siis on kyll turbo kypse


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
martaan
huviline



Registreerunud 19.12.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: VW

postitati 23.02.05 17:28 Tsiteeri


Nii kaua kui turbiin on ühes tükis, annab ta ikka midagi, aga kui on juba puksid kulunud, siis lõpeb see varsti turbiini purunemisega . Sellistel juhtudel on auto jäänud õli pealt käima. Juhul kui õli läheb siiselaske k. Kuid on ka juhuseid, et auto läheb põlema, kui õli jookseb summutisse.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
cancer
huviline

Avatar


Registreerunud 21.02.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 B4 1,9 TD

postitati 23.02.05 17:57 Tsiteeri
turbo



aga kes teab kui palju b4 td turbo maksab, umbes?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Taavi
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: UrS4

postitati 23.03.05 13:22 Tsiteeri


Usu mind. Uue hinda sa teada ei taha. K24 vile maksab revalis ca 30k. Konkreetse auto omat ei tea aga vaevalt et palju odavam on.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
vxx1
huviline

Avatar


Registreerunud 17.06.04
Kasutaja on eemal

Auto: 100 avant

postitati 04.04.05 20:48 Tsiteeri


endal oli 2,5td lõdvik ostes õline. puhastasin ära, mõne soti pärast oli jälle õline aga 14000 km sõitsin maha aga tilkagi õli ei võtnud. nii et võta rahulikult.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
JohnDoe2200T
huviline



Registreerunud 14.05.04
Asukoht: Rapla MK, Alu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 AVANT 2210 ccm3 Turbo Q

postitati 04.04.05 21:44 Tsiteeri


leia turbolt nr`id ja kriba siia küll ma sulle vastan siis mis garreti omad maksavad... :)


Peaasi, et kere massile oleks vastav mootor... 4 vedu teeb asja ilusaks ning mugavaks... 200% AUDI
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 05.04.05 07:05 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Offroader
Usu mind. Uue hinda sa teada ei taha. K24 vile maksab revalis ca 30k. Konkreetse auto omat ei tea aga vaevalt et palju odavam on.

Ammust K24 30 000 maksab? Minu teada on K24/7200 seal sellise hinnaga aga võib olla K24 on siis ka.

Teema autorile ka paar sõna. Üks variant, miks su turbo õline on, on see, et mootoripesuga sattus mustust karterist turbosse. Nimelt ei soovitata turboga autodel mootoripesu teha ja seda sellel põhjusel, et antud tegevus raputab mootoris mustuse lahti ja teatavasti sama õli, mis õlitab karterit, õlitab ka turbot.

Kuidas kontrollida, kas turbo on õhtal? Võta sisselaske poole pealt lõdvik maha ja katsu võlli lõtku. Oluline on just pikilõtk aga ega see ristilõtk seal ka just 3mm ei tohiks olla. Viimasel juhul hakkaksid labad lihtsalt vastu tigumehhanismi käima ja see pole ka hea.


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Black Rabbit
huviline

Avatar


Registreerunud 12.08.04
Asukoht: Tallinn, Saku, Kärdla
Kasutaja on eemal

Auto: Forester XT

postitati 15.04.05 14:05 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Maku
Tsitaat:
Algselt postitas: Offroader
Usu mind. Uue hinda sa teada ei taha. K24 vile maksab revalis ca 30k. Konkreetse auto omat ei tea aga vaevalt et palju odavam on.

Ammust K24 30 000 maksab? Minu teada on K24/7200 seal sellise hinnaga aga võib olla K24 on siis ka.

Teema autorile ka paar sõna. Üks variant, miks su turbo õline on, on see, et mootoripesuga sattus mustust karterist turbosse. Nimelt ei soovitata turboga autodel mootoripesu teha ja seda sellel põhjusel, et antud tegevus raputab mootoris mustuse lahti ja teatavasti sama õli, mis õlitab karterit, õlitab ka turbot.

Kuidas kontrollida, kas turbo on õhtal? Võta sisselaske poole pealt lõdvik maha ja katsu võlli lõtku. Oluline on just pikilõtk aga ega see ristilõtk seal ka just 3mm ei tohiks olla. Viimasel juhul hakkaksid labad lihtsalt vastu tigumehhanismi käima ja see pole ka hea.

Ja siis oeldki nii kindel et asi on korras ?!
Loogiliselt võttes ei tohiks ju turbo õline olla.
Näiteks mul läks alles hiljuti turbo alt õliseks, aga selle kohta pole keegi midagi halba öelnud (mited korrad Joes Garaa˛is igasugu töid tehtud).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 46.0% - SQL: 54.0%]