Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Diesel power
»
Mure 3.0TDI pihustitega
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: PLeet[/i] [quote][i]Algselt postitas: Jann[/i] [quote][i]Algselt postitas: prj[/i] [quote][i]Algselt postitas: Jann[/i] Ütlen vaid niipalju, et madala trassisurve tõttu väljasuremise põhjus pole minu praktikas veel kordagi olnud kõrgsurvepumbas, aga noh, takkajärgi tarkus ei maksa midagi...Pihustid ikka kodeeriti ära? [/quote] Minu praktikas on ikka juhtunud küll, aga siis on metallipuru filtris rohkelt. Kodeerimine või mitte kodeerimine seda kindlasti ei põhjusta. Mis puutub muusse - omad vitsad peksavad. Üsna naiivne peab olema, et esimese otsa 3.0 TDI-d kinnisilmi osta :/ [/quote] Ja see eeldaks ka lisaks pumba vahetusele lisatööd süsteemi puhastuseks metallipurust, mida ei tehtud, nagu ma aru saan omaniku jutust. Uute pihustite kodeerimise kohta küsisin igaks juhuks, kuna mina näen pidevalt omanikke, kes sellest midagi ei tea. Otse öeldes arvan, et pumpa vahetati asjatult, kuid koos uue pumbaga tuli ka üks vidin kaasa (n290), mille vahetamiseks kulub 5 minutit, kasvõi õues, kuna tegu 176kw mootoriga. 171kw oleks see keerulisem. Aga eks igaüks teeb oma rahaga mis soovib. [/quote] Jep, õppetund oli korralik, teist korda samasse ämbrisse enam ei astu. Nukraks teeb asjaolu, et ütlesin ära mõnele teisele korralikumale masinale, millele sai ostueelsed kontrollid tehtud. See selleks, ei tunne palju inimesi, keda emotsioonid mõne ratsionaalse otsuse puhul mõjutanud poleks. Uued pihustid on kodeeritud ja küttesüsteem on paagist pihustiteni läbi pestud, kui see veel lahtiseks jäi. Kõik tehtud nii nagu peab. Olgu mu juhtum õpetuseks, et ilma ostueelse kontrollita ja veel sularahas pole mõtet emotsiooni pealt autot osta :D [quote][i]Algselt postitas: osaarlane1[/i] Mina tahaks ikka teada ,et palju on neid kodanike kes kõik pihustid ära vahetanud(uute vastu)ja mis on maksma läinud? [/quote] Mul oli pumbavahetus ja küttesüsteemi pesu 1600€ kanti. Pihustid koos stendimise, diagnostika ja vahetusega u. 1500€ Mul vedas, et sain uueväärsed pihustid 4tk kokku 500€ eest ja pidin ainult 2 tk uued ostma 300€tk - Boschi omad, vanad läksid vahetuseks. Kõik uued koos vahetusega saad 6 tk 1800€ eest kätte vast + töö. Ega see odav lõbu ei ole.. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Diesel power
»
Mure 3.0TDI pihustitega
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
35.4%
- SQL:
64.6%
]