Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Diesel power
»
3.3TDI head&vead
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: prj[/i] Ma oskan nii palju öelda, et osta bensu V8 ja pane peale gaasiseade ning kulud tulevad ilmselt madalamad. See on eksperimentaalmootor ning jupid on väga kallid, kui midagi üles ütleb. 2x VTG-ga turbot. Esimene Common Railiga Audi mootor. 2x Õhulugejat 2x Mootoriaju Õliga ringi aetav vendikas Kuuldatavasti võivad ka nukad kuluda neil. jne... Miks sind see mootor meelitab? Kui sa diislit just tasuta või poolmuidu ei saa, siis ei näe ma sellel mõtet. Kui muidugi õnnestub kellegi käest osta auto, kus nukad vahetatud või kulumata ning turbod vahetatud või veel heas korras, siis oleks ehk jumet. Aga muidu juppide hinnad, kompleksne ehitus, nende autode vanus ning see fakt, et ümber mootori absoluutselt ruumi ei ole tegutseda panevad paraja põntsu asja mõtekusele. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Diesel power
»
3.3TDI head&vead
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
23.1%
- SQL:
76.9%
]