Teema ülevaade |
Soyer
|
postitati 12.08.12 17:23 |
Mahub tegema niisama ka. Piisab ainult rihma katte eemaldamisest.
|
VIP
|
postitati 12.08.12 15:13 |
Kas selleni jõudmiseks tuleb stange ja radikad täiesti eest ära võtta või saab kuidagi lihtsamalt? Pole autot hetkel käepärast, aga mälu järgi ütleks,
et seal pole üldse ruumi. Teisisõnu, kas aega peaks varuma tunni või päeva?
|
diffas
|
postitati 12.09.11 15:03 |
Ise saab seda ka teha kui on olemas vcdc/vagcom ja tööriistad.
Mul on Soomekeelne juhend olemas küll.
http://evvk.1g.fi/kuvat/Diudi/random/pumpun_ajoitus.gif/full
Vag-Com / VCDS; mõõtmine:
- Moottor soojaks 85kraadi
- 01 Engine controller
- Basic Settings
- Group 004
- Specification: retarded / "late"
- Check display in display zone 3.
- Specification: 2° ATDC ± 2°
Minumeelest 2 ATDC on nats palju, mingi 1-0 BTDC on parem ja läheb paremini käimä.
Timmimine käib nuka otsas olevast rattast, kahte suunta, nagu seal pildil on.
|
turtle
|
postitati 12.09.11 09:57 |
kus/kes oskaks süütenurka paika panna? või saab seda ka ise teha?
|
diffas
|
postitati 10.09.11 16:15 |
Pumba syytenurk korda timmida.
|
scottimees
|
postitati 10.09.11 07:58 |
Kui soojalt starter veab ilusti ringi, siis on kõrgsurve pump otsakorral.
|
ülks
|
postitati 07.09.11 06:01 |
Alusta diagnostikast.
|
turtle
|
postitati 06.09.11 21:25 |
tegu siis 2000 a 2.5 tdi
probleem selles et sooja mootoriga käivitub auto raskesti. tahab pikka käivitamist. külma mootoriga probleemid puuduvad, käivitub hetkega.
|