Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: A6 2.5 tdi 110kw probleem käivitumisega (Vastuseid: 7 | Vaatamisi: 3096)
turtle
huviline



Registreerunud 15.11.09
Kasutaja on eemal


postitati 06.09.11 21:25 Tsiteeri
A6 2.5 tdi 110kw probleem käivitumisega



tegu siis 2000 a 2.5 tdi
probleem selles et sooja mootoriga käivitub auto raskesti. tahab pikka käivitamist. külma mootoriga probleemid puuduvad, käivitub hetkega.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ülks
huviline

Avatar


Registreerunud 04.12.04
Asukoht: Tartu/Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 2.5Tdi & Cabrio 2.8 & Chevrolet Astro AWD

postitati 07.09.11 06:01 Tsiteeri


Alusta diagnostikast.


Mobiilse kümblustünni rent Tartus->
www.teemetünni.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
scottimees
huviline



Registreerunud 22.03.06
Kasutaja on eemal


postitati 10.09.11 07:58 Tsiteeri


Kui soojalt starter veab ilusti ringi, siis on kõrgsurve pump otsakorral.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
diffas
huviline



Registreerunud 14.07.10
Asukoht: Lahti
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B5q 2.5TriTDI + A4 B7q 3.0TDI

postitati 10.09.11 16:15 Tsiteeri


Pumba syytenurk korda timmida.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
turtle
huviline



Registreerunud 15.11.09
Kasutaja on eemal


postitati 12.09.11 09:57 Tsiteeri


kus/kes oskaks süütenurka paika panna? või saab seda ka ise teha?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
diffas
huviline



Registreerunud 14.07.10
Asukoht: Lahti
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B5q 2.5TriTDI + A4 B7q 3.0TDI

postitati 12.09.11 15:03 Tsiteeri


Ise saab seda ka teha kui on olemas vcdc/vagcom ja tööriistad. :)

Mul on Soomekeelne juhend olemas küll.
http://evvk.1g.fi/kuvat/Diudi/random/pumpun_ajoitus.gif/full

Vag-Com / VCDS; mõõtmine:
- Moottor soojaks 85kraadi
- 01 Engine controller
- Basic Settings
- Group 004
- Specification: retarded / "late"
- Check display in display zone 3.
- Specification: 2° ATDC ± 2°

Minumeelest 2 ATDC on nats palju, mingi 1-0 BTDC on parem ja läheb paremini käimä.
Timmimine käib nuka otsas olevast rattast, kahte suunta, nagu seal pildil on. :)


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
VIP
huviline

Avatar


Registreerunud 07.03.04
Asukoht: Kohila - Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant Quattro 2.8 30V

postitati 12.08.12 15:13 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: diffas
Ise saab seda ka teha kui on olemas vcdc/vagcom ja tööriistad. :)

Mul on Soomekeelne juhend olemas küll.
http://evvk.1g.fi/kuvat/Diudi/random/pumpun_ajoitus.gif/full


Kas selleni jõudmiseks tuleb stange ja radikad täiesti eest ära võtta või saab kuidagi lihtsamalt? Pole autot hetkel käepärast, aga mälu järgi ütleks, et seal pole üldse ruumi. Teisisõnu, kas aega peaks varuma tunni või päeva?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Soyer
huviline



Registreerunud 14.06.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 12.08.12 17:23 Tsiteeri


Mahub tegema niisama ka. Piisab ainult rihma katte eemaldamisest.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 42.4% - SQL: 57.6%]