Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Diesel power
»
Mure 3.0TDI pihustitega
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: prj[/i] [quote][i]Algselt postitas: Maku[/i] Mida need kanalid üldse näitavad, eri rõhkude juures?[/quote] Pihusti adaptsiooni. Mõõdetakse väntvõlli kiirendust ning kui see on ebaühtlane suurendatakse või vähendatakse kütusekogust antud pihustil antud vahemikus, et väntvõlli kiirendus oleks ühtlane. Saadud väärtused salvestatakse ning 72-77 on neid näha. [quote]Kas on võimalik, et mõni pihusti on läbi aga kanalite 72-77 näidud korras? [/quote] Jah, võib olla normi piires, kuigi pihusti ei tööta normaalselt. [quote][i]Algselt postitas: teet82[/i] Need peaks näitama silindrisse minevat küttekogust.[/quote] Adaptsiooni. +/- normaalsusest. [quote]Arvatavasti siis millisekundites näidatakse, et kaua pihusteid normaalsest ajast kauem või vähem lati hoitakse.[/quote] Mikrosekundites. Pihusti kogu impulss täisgaasil on <1ms. [quote][i]Algselt postitas: Maku[/i] Ja mismoodi VagCom'iga kontrollida pihustite tagasivoolu? [/quote] Mitte kuidagi. See on väljamõeldis inimeste poolt, kes asja ei jaga, et kuskilt saab tagasivoolu vaadata. Ega ikka ei saa küll. Seda saab stendis mõõta. [quote][i]Algselt postitas: jõuvanker[/i] Selleks on 13 ja 14 kanal, kus on kompensatsioon, mis ei tohtinud olla üle 1.5% äkki? Nii peaks olema juhul kui mul mälu ei peta. [/quote] Ei vasta tõele. 13 ja 14 on reaalajaline pihusti väärtuse korrektuur, sinna sisse on arvestatud ka 72-77 adaptsioonid. Ehk siis 72-77 on õpitud väärtused, et nullist ei peaks alustama korrektuuri ning 13 ja 14 on hetkeline korrektuur. Kust 1.5% võetud on ma ei tea. Ma pigem ütleks, et kuni 20% erinevust kahe silindri vahel tühikäigul on veel normaalne. Kui näiteks tühikäigul on kütusekogus 7mg/str ning ühel silindril on korrektuur -1mg/str ja teisel silindril 1mg/str, siis on erinevus 2mg/str, ehk 2/7 - 28.6%. Samas, kui on kütusekogus 10mg/str, siis oleks 2mg/str erinevust 20%. Kütusekoguse saab 001 grupist. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Diesel power
»
Mure 3.0TDI pihustitega
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
23
]
[PHP:
18.5%
- SQL:
81.5%
]