Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Diesel power
»
1,9 TDI 81kW väriseb - mõistus otsas
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: rainer9968[/i] [quote][i]Algselt postitas: CE[/i] Probleem 98. aasta A4 1,9 TDI-ga: liigsuur vibratsioon autokeres, mootor juskui väriseks rohkem kui peaks. Esimese hooga sai mootori-summutikinnitusi kahtlustatud - vasakpoolne mootoripadi oli katki ja lössis. Vahetati ära - vibratsioon läks veel tunduvalt hullemaks. Eriti jõhker värin oli tühikäigul ja pööretel kuni 2000. Käisin siis Kattel diislis, seal kontrolliti mootori mehaanilist poolt, kõik näis OK (pihustid korras, kompressioon silindrites 29-28-28-29, tõukurid korras jne.) Arvutiga siis autole ligi ei saanud, elektripool tehti korda DIA-s. Sai mootorit arvutiga uuritud - vigu pole, monitooritavad parameetrid olid ka kõik OK. Siin ja seal pakuti ning ka ise arvasin, et ju vast hooratas hakkab saba andma. Sai seejärel lammutusest järgmine pealtnäha-katsuda (vabakäik normi piires, laager korras, loksude ja nähtavate defektideta) korras hooratas võetud ja ära vahetatu: sõites on nüüd vibratsioon enam-vähem OK, aga tühikäigul ja sellelähedastel pööretel (~1000 RPM) sama jõhker kui varemgi. Vana kahemassiline hooratas tundus ühes servas suht "kinni" olema, sisemine osa liikus raskelt (ühe näpuga ei jõudnud liigutadagi) ja läks liigutamise peale kolksuga algasendisse tagasi (mõni vedru saba andnud?). Sidurikorv ja ketas said vanad tagasi pandud, need olid korralikud. Ei oska enam asjast midagi arvata: hunnik raha siin ja seal raisatud kui tulemus endiselt suht 0. Mootori-käigukastipadjad kontollitud 5-6 erinevas kohas ja igal pool korralikeks tunnistatud. Hooratast enam ka ehku peale vahetada ei tahaks. Mootori töös värinale vaatamata mingeid anomaaliaid ei ole - käivitub ja sõidab probleemideta. Samas endal sõitmisest mingit mõnu ei ole - tühikäigu vibra resoneerib autokeres ja põhjustab topeltnägemist. Kas võib olla, et Toprani toodetud mootoripadi ongi hullem kui lössivajunud õlist tühjaks jooksnud eksemplar? Kas tasuks üritada ülejäänud mootori-käigukastikinnitusi vahetada? Oskab keegi soovitata Tartu kandis inimest, kes võiks suuta pädevalt probleemi tekitajat kindlaks määrata? Kohati on küll juba selline tunne, et müü auto varuosadeks... PS: Vabandust pika jutu pärast, juba hakkas kergem :cool: [/quote] Kas oled mingi lahenduse ka leidnud? [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Diesel power
»
1,9 TDI 81kW väriseb - mõistus otsas
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
21.5%
- SQL:
78.5%
]