Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
dan.d

 postitati 01.09.06 22:26
Tsitaat:
Algselt postitas: ferdinand
Käima sain asja tõesti ja töötab nagu sutsuke pareminigi kui enne. Hea meelega laseks pritsehetke ka kusagil ära reguleerida, kuid kas üldse tallinna piirkonnas on kohta kus seda osatakse, suudetakse ja viitsitakse teha? Ja ärge nüüd mind joe's garagesse saatke:D
indikaator või arvutiga.
ferdinand

 postitati 30.08.06 11:27
Käima sain asja tõesti ja töötab nagu sutsuke pareminigi kui enne. Hea meelega laseks pritsehetke ka kusagil ära reguleerida, kuid kas üldse tallinna piirkonnas on kohta kus seda osatakse, suudetakse ja viitsitakse teha? Ja ärge nüüd mind joe's garagesse saatke:D
villu157

 postitati 29.08.06 17:57
Märk on siiski hooratta peal. Seal on mingi vaevu aimatav sälk. See peab olema selle servaga kohakuti mis on käigukasti augu sees. Ja siis peab see pumba rattal olev väike sälk kohakuti olema pumba korpusel oleva kriipsuga. Käima peaks ta sellisel juhul minema aga õige ta kindlasti ei ole. Selleks peab kõige pealt vaatama kas nukkvõll on õige ja peale seda kellaga pumba õigeks panema.
A4TQ

 postitati 29.08.06 17:51
Süüdet Sa koduste vahenditega täpselt paika ei saa.Selleks on vaja indikaatorit.
ferdinand

 postitati 29.08.06 14:45
Märk oli tõesti, aga sellise kohapeal, et :o st veepumbaratta, tiiviku ja kõige selle kola taga mis seal mootori eesotsas on. Miks küll inseneriärra selle sinna projekteeris vot aru ei saa. Nüüd veel vaja leida sobiv võti millega kõrgsurvepumpa saaks keerata.
diabolos

 postitati 29.08.06 14:18
seda märki peaks ikka hoorata mitte väntvõlli rihmaseibi pealt otsima. On sul vaja ju esimene silinder üss keerata, nii et peaks ka ilma selle märgita hädapärast hakkama saama.
ferdinand

 postitati 29.08.06 12:41
Tsitaat:
Algselt postitas: jan-kos
Kas mitte väntvõlli otsas oleval rihma seibi märgid ei pea koos olema ja siis vastavalt pumba omad? nii on mulle meelde jäänud kui paar aastat tagasi rihmasid vahetasin.

No ei leia väntvõlli rihmaseibil ühtegi märki.:o Samuti seda kriipsu millega see peaks kokku minema. Bensukatel on, sellel ei olegi siis või?
jan-kos

 postitati 29.08.06 11:55
Kas mitte väntvõlli otsas oleval rihma seibi märgid ei pea koos olema ja siis vastavalt pumba omad? nii on mulle meelde jäänud kui paar aastat tagasi rihmasid vahetasin.
ferdinand

 postitati 29.08.06 11:47
Kõrgsurvepumba rattal on soon või sälk mille saab korpusel oleva kriipsuga kohakuti panna. Samuti on nukkvõlli tagumisel rattal sälk, kuid millega see kohakuti panna?
diabolos

 postitati 29.08.06 09:47
kasutaja villu157 paistis selles osas suht teadja olema. Samas, mis seal siis vanemate diislitega võrreldes nii erinevat on.. või on?
ferdinand

 postitati 29.08.06 09:36
Nimelt läks kõrgsurvepumba rihm katki, kuid mingeid märke millede järgi uut paigaldada ei leia. Oskab keegi vihjata mille järgi see rihm paika pannakse.
Tänud!

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 20.7% - SQL: 79.3%]