Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Kas keegi oskab juhendada 2,5Tdi 85 KW pumba hammasrihma vahetamisel (Vastuseid: 10 | Vaatamisi: 2026)
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 29.08.06 09:36 Tsiteeri
Kas keegi oskab juhendada 2,5Tdi 85 KW pumba hammasrihma vahetamisel



Nimelt läks kõrgsurvepumba rihm katki, kuid mingeid märke millede järgi uut paigaldada ei leia. Oskab keegi vihjata mille järgi see rihm paika pannakse.
Tänud!


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
diabolos
huviline



Registreerunud 23.06.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4

postitati 29.08.06 09:47 Tsiteeri


kasutaja villu157 paistis selles osas suht teadja olema. Samas, mis seal siis vanemate diislitega võrreldes nii erinevat on.. või on?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 29.08.06 11:47 Tsiteeri


Kõrgsurvepumba rattal on soon või sälk mille saab korpusel oleva kriipsuga kohakuti panna. Samuti on nukkvõlli tagumisel rattal sälk, kuid millega see kohakuti panna?


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jan-kos
huviline

Avatar


Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur

postitati 29.08.06 11:55 Tsiteeri


Kas mitte väntvõlli otsas oleval rihma seibi märgid ei pea koos olema ja siis vastavalt pumba omad? nii on mulle meelde jäänud kui paar aastat tagasi rihmasid vahetasin.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 29.08.06 12:41 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jan-kos
Kas mitte väntvõlli otsas oleval rihma seibi märgid ei pea koos olema ja siis vastavalt pumba omad? nii on mulle meelde jäänud kui paar aastat tagasi rihmasid vahetasin.

No ei leia väntvõlli rihmaseibil ühtegi märki.:o Samuti seda kriipsu millega see peaks kokku minema. Bensukatel on, sellel ei olegi siis või?


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
diabolos
huviline



Registreerunud 23.06.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4

postitati 29.08.06 14:18 Tsiteeri


seda märki peaks ikka hoorata mitte väntvõlli rihmaseibi pealt otsima. On sul vaja ju esimene silinder üss keerata, nii et peaks ka ilma selle märgita hädapärast hakkama saama.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 29.08.06 14:45 Tsiteeri


Märk oli tõesti, aga sellise kohapeal, et :o st veepumbaratta, tiiviku ja kõige selle kola taga mis seal mootori eesotsas on. Miks küll inseneriärra selle sinna projekteeris vot aru ei saa. Nüüd veel vaja leida sobiv võti millega kõrgsurvepumpa saaks keerata.


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
A4TQ
klubiliige

Avatar


Registreerunud 24.07.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: SQ7, 911

postitati 29.08.06 17:51 Tsiteeri


Süüdet Sa koduste vahenditega täpselt paika ei saa.Selleks on vaja indikaatorit.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
villu157
huviline

Avatar


Registreerunud 08.02.03
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat 2.0 TDI DSG

postitati 29.08.06 17:57 Tsiteeri


Märk on siiski hooratta peal. Seal on mingi vaevu aimatav sälk. See peab olema selle servaga kohakuti mis on käigukasti augu sees. Ja siis peab see pumba rattal olev väike sälk kohakuti olema pumba korpusel oleva kriipsuga. Käima peaks ta sellisel juhul minema aga õige ta kindlasti ei ole. Selleks peab kõige pealt vaatama kas nukkvõll on õige ja peale seda kellaga pumba õigeks panema.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 30.08.06 11:27 Tsiteeri


Käima sain asja tõesti ja töötab nagu sutsuke pareminigi kui enne. Hea meelega laseks pritsehetke ka kusagil ära reguleerida, kuid kas üldse tallinna piirkonnas on kohta kus seda osatakse, suudetakse ja viitsitakse teha? Ja ärge nüüd mind joe's garagesse saatke:D


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
dan.d
postitusõiguseta huviline



Registreerunud 15.06.05
Asukoht: Tartumaa & Porolandia
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2,5 tdi a62,5tdi vw multivan

postitati 01.09.06 22:26 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ferdinand
Käima sain asja tõesti ja töötab nagu sutsuke pareminigi kui enne. Hea meelega laseks pritsehetke ka kusagil ära reguleerida, kuid kas üldse tallinna piirkonnas on kohta kus seda osatakse, suudetakse ja viitsitakse teha? Ja ärge nüüd mind joe's garagesse saatke:D
indikaator või arvutiga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 52.1% - SQL: 47.9%]