Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
forsin

 postitati 10.07.06 08:40
Tsitaat:
Algselt postitas: Rab
Tsitaat:
Algselt postitas: Rallymees
Kuna sul on automaat kast siis pead sellega ka midagi tegema. Muidu sa oma kiiret diislit ei saa kaua nautida.
Kas arvad, et ütleb üles? Sul võib täiesti õigus olla sest käigukast saab ka ümber moditud (vähemasti softi osas). On veel kellelgi toredaid mõtteid?

Ma arvan ka et kasti koonuspinnad ja kett saavad kähku/kiiremini otsa. Ja kasti soft tähendabgi seda et kontrollitakse eriti pingsalt seda 350 nm max piiri et ei läheks üle muidu läheb libisema (kett ) seega nullitakse sinu moto softi suurendatud turbo surve (NM)
arvan et osta samasugune manuaal auto. (on ka alternatiive) tutvu 2,0 TDI (103kw) +DSG +chip +turbo =210 heppa ja paar liitrit väiksem nafta kulu.
Ja teeb sinu aretisele igas olukorras ära.
Millegi pärast arvan et hetkel teeb su autole ära,(kuni 100 km) isegi mu naise disla mondeo (66kw) Võtab naerma !!!
aga 1,8 tdi ei ole aju mis piiraks turbo survet ja pump raiub mehaaniliselt ja keerab süüdet. tulemuseks ~8sek =100 km
Seati mehe teema et lased turbo pöördesse ja minek , tulemuseks ~10+ meetrit kummi vilin (205 papud)
Seda mõnu sinu auto ei hakka pakkuma.
diabolos

 postitati 23.06.06 11:18
http://www.msdignition.com/2005/2005_13.htm

oskab keegi sellist süsteemi kommenteerida, on kogemusi?
libleinik

 postitati 06.05.06 22:27
lennuväljal sa automaatkastiga ei tee mitte midagi, tean omast käest, nimelt vahest lüpsan linna vahel bensiini masinaid kel automaat kott, ning umbes sama palju jõudu, ning ma teen seda 110 kw seat diisliga, millel manuaal kast.
usu mind kui tahad kiirendada kuhgile, või kellegist mööda, vaheta oma käigukast välja!:)edu soovides
Rab

 postitati 05.05.06 17:38
Tsitaat:
Algselt postitas: veekaheksa
Tsitaat:
Algselt postitas: ACE16V
Ilmselt eksisin(350Nm). Leidsin Revali kodukalt "multitronicu" kohta järgmised read:

Multitronic on astmeteta automaatkäigukast. Tema tööpõhimõte on järgmine: jõuülekanne toimub lüliketi (tõmbeketi) abil, mis liigub õlivannis kahe paari koonusketaste vahel, millede vahekaugusi sünkroonselt muudetakse. Esmakordselt maailmas tagatakse kuni 310 Nm pöördemomendi ülekandmine. ...

Aga mine tea, areng toimub pidevalt.


Ütlesin korra, ja nüüd uuesti:
Ma pakun, et see Multitroonik ütleb sinu hea mototuuningu peale: " Adjööö!" :)
Point selles, et see saadav laks on ikka hoopis teine asi kui su kasti poolt väljakannatatav 310Nm. Kui seda kasti veel peedistada kah pidevalt - juhtubki nii:
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=27323#pid192786
Jõuad lihtsalt kiiremini selle vahetuseni-remondini(remot ei tehta nagu siin nad räägivad tegelt :P) Samas kui raha on, siis miks ka mitte.


Ei väida vastupidist, aga ilmselge on ka see, et igasugune tuuning, on see siis chip või mõni muu- kõik need on lisavõimsus, mis kulutab osi kiiremini kui stock seadistustes.

Aga kulutan aega selgusele jõudmisel:) Tänan hoiatamast:D

PS! Kui sa pead silmas nitrot, siis see plaan on maha maetud- see jääb ikka (kahjuks) bensiinilemburitele:)
veekaheksa

 postitati 04.05.06 22:43
Tsitaat:
Algselt postitas: ACE16V
Ilmselt eksisin(350Nm). Leidsin Revali kodukalt "multitronicu" kohta järgmised read:

Multitronic on astmeteta automaatkäigukast. Tema tööpõhimõte on järgmine: jõuülekanne toimub lüliketi (tõmbeketi) abil, mis liigub õlivannis kahe paari koonusketaste vahel, millede vahekaugusi sünkroonselt muudetakse. Esmakordselt maailmas tagatakse kuni 310 Nm pöördemomendi ülekandmine. ...

Aga mine tea, areng toimub pidevalt.


Ütlesin korra, ja nüüd uuesti:
Ma pakun, et see Multitroonik ütleb sinu hea mototuuningu peale: " Adjööö!" :)
Point selles, et see saadav laks on ikka hoopis teine asi kui su kasti poolt väljakannatatav 310Nm. Kui seda kasti veel peedistada kah pidevalt - juhtubki nii:
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=27323#pid192786
Jõuad lihtsalt kiiremini selle vahetuseni-remondini(remot ei tehta nagu siin nad räägivad tegelt :P) Samas kui raha on, siis miks ka mitte.
Rab

 postitati 04.05.06 22:13
Nii, kuna antud teema paistab kinni jooksvat, siis küsiksin hoopis:

Kui paljud teist on oma lemmiklooma chippinud ja
kui suur on olnud jõu juurdekasv ning
Kelle chippi soovitate?

Siin foorumis on küll räägitud erinevatest variantidest- mingi firma toodangust ja siis jälle teisi teid pidi saadud chippidest, kuid selge on see, et tulemused varieeruvad- olen arvamusel, et ka 5kw lisajõudu on igat senti väärt:)

Samas huvitavad mind ka lubatud numbrid ja tegelikkuses saavutatav- äkki keegi on dyno saanud "enne-pärast" võrdlemisvõimaluse? :D

Ja esimene helistaja on liinil...;)

"Oman kogemust ... chipiga ja .. ... .... ! "

Andke tuld! :cool:
ACE16V

 postitati 04.05.06 06:30
Ilmselt eksisin(350Nm). Leidsin Revali kodukalt "multitronicu" kohta järgmised read:

Multitronic on astmeteta automaatkäigukast. Tema tööpõhimõte on järgmine: jõuülekanne toimub lüliketi (tõmbeketi) abil, mis liigub õlivannis kahe paari koonusketaste vahel, millede vahekaugusi sünkroonselt muudetakse. Esmakordselt maailmas tagatakse kuni 310 Nm pöördemomendi ülekandmine. ...

Aga mine tea, areng toimub pidevalt.
Rab

 postitati 03.05.06 20:23
Tsitaat:
Algselt postitas: ACE16V
"Naised saunas" teadsid et multitronic kestab kuni 350 Nm.


Nii palju sain teada, et DSG käigukastidel on vääne piiratud 350Nm'ni. Teised kannatavad rohkem.. Kui palju- see veel selgub:)

:)
kaljukoll

 postitati 03.05.06 16:33
see veepritsimine annab raudselt positiivse tulemuse kuna olen tähele pannud et oma traktor astub külma ja niiske ilmaga palju paremini edasi kui sooja ja kuivaga(pestav paneel on vahel)
Black

 postitati 03.05.06 07:33
Tsitaat:
Algselt postitas: kaupz
ei ole keemias nii tugev, et oskaks seletada mis mida soodustab.

1. Jahutab gaasisegu, seega mahub seda silindrisse rohkem.
2. Vesi koosneb teatavasti kahest osast vesinikust ja ühest osast hapnikust (H2O).
kaupz

 postitati 03.05.06 07:03
mnjaa, midagi see õhu niisutamine annab, vanemad mehed on rääkinud kuidas siskile pandi vene ajal lisaks veel tsikli garbuss, mis siis vett tilgutas :cool:

kütte kulu oli hoobilt langend.

ei ole keemias nii tugev, et oskaks seletada mis mida soodustab.
Driver

 postitati 02.05.06 20:32
Tsitaat:
Algselt postitas: diabolos
üks mõeldavaid variante oleks ka mingi "aquamist" süsteem peale aretada


aquamist??? kas selle all mõelda´kse nagu õhu niisutamis sisteemi?
Rab

 postitati 02.05.06 17:52
Tsitaat:
Algselt postitas: Rallymees

Kuna sul on automaat kast siis pead sellega ka midagi tegema. Muidu sa oma kiiret diislit ei saa kaua nautida.


Kas arvad, et ütleb üles?
Sul võib täiesti õigus olla..:(
Uurin ühe rootsi spetialisti käest, milline on võimalik lagi:)
praegu tundub, et 400+Nm pole selle käigukasti jaoks küll probleem, sest käigukast saab ka ümber moditud (vähemasti softi osas).

On veel kellelgi toredaid mõtteid?

PS! NOSsu osas olen saanud nii palju teada, et see vist pigem ameeriklaste teema- siinamail pole seda diislitele peale pantud (ka mitte Rootsis).

Palun selgitada järgmist:
??üks mõeldavaid variante oleks ka mingi "aquamist" süsteem peale aretada??

ei ole asjaga kursis :o
ACE16V

 postitati 02.05.06 14:11
"Naised saunas" teadsid et multitronic kestab kuni 350 Nm.
Rallymees

 postitati 02.05.06 13:21
Kuna sul on automaat kast siis pead sellega ka midagi tegema. Muidu sa oma kiiret diislit ei saa kaua nautida.
diabolos

 postitati 02.05.06 12:40
üks mõeldavaid variante oleks ka mingi "aquamist" süsteem peale aretada
veekaheksa

 postitati 01.05.06 23:12
Ma pakun, et see Multitroonik ütleb sinu hea mototuuningu peale: " Adjööö!" :)
Rab

 postitati 01.05.06 22:23
Minu jaoks on asi lihtne.

Ma tahan nautida mõnusat kiirendust- seda nii maanteel kui ka lennuväljal liisku võtmas ja seda kõike diisli näol:D

Ma tahan, et mitte iga 2,5TDi mees minuga kiirendades ei peaks arvama, et tema lemmikloom liigub sama nobedalt;)

Ja veel tahan, et minu loom erineks nendest miljonitest teistest A4dest.
Minu jaoks on seda põhjust piisavalt:P

Siiski, on kellelgi kogemusi nitroga? Või mõni kasulik link:)
Driver

 postitati 01.05.06 21:17
Tsitaat:
Algselt postitas: diabolos
ei oska muus osas kommenteerida, aga küsiks et mis asja mõte on? Tahad kiirendusradadeö bemarivendadele diisli võlusid tutvustada?


mis on üleüldse autode tuunimise point Sinu jaoks?
mis vahet on kumba autot sa tuunid kas bensukat või dislat?
diisel tehnoloogia areneb järjest paremuse poole, tekib küsimus et milleks sõita bensukaga mille bensu tarbimine on kordades suurem kui diislil aga kiirendus ja jõud on sama? :)
uuri mida on öeldud ntx uue honda diisli kohta ;)
diabolos

 postitati 01.05.06 20:18
ei oska muus osas kommenteerida, aga küsiks et mis asja mõte on? Tahad kiirendusradadeö bemarivendadele diisli võlusid tutvustada?
Rab

 postitati 01.05.06 19:27
Tervitused!

Idee..
Autoks 2,5TDi 2002 A4
Tehase andmete järgi 114kw, Nm 310, 0-100 9,4sekki.
Antud hetkel pandud peale vaid perform. õhufilter (siiski paneel), hääl läks meeldivamaks ning tõmmet tuli ka juurde (IS 200 sai viimaks lõdvalt ära:))
Aga..
Soovin panna peale dahlbackracing chipi- 185 hp (137 kW) vid 4500 r/min (7,9sekki 100ni) Nm 405.
See kõik tundub väga tore, kuid nüüd tuleb põhiline point..
Nimelt pakub ZEX™ diislitele nitrot.. (ilmselt on ka teisi pakkujaid).
Kuid, kas see oleks üldse mõeldav, sest diiselmootoriltel rõhk nagu teine kui benadel. Ning kui eelnevalt on juba chipitud?! Või ei puutu see nitro puhul väga teemasse- seega, kas taoline plaan on väga arulage?


Parimat!

PS! Oodatud põhjendatud ja loogilised kommentaarid:)




http://www.powerandperformancenews.com/store/merchant.mvc?Screen=PROD&Product_Code=82028&Store_Code=ZX

http://www.dahlbackracing.se/english/main.asp

http://www.zex.com/

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 26.0% - SQL: 74.0%]