Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Valmistame püssi!:) (Vastuseid: 20 | Vaatamisi: 3795)
Rab
huviline

Avatar


Registreerunud 12.03.06
Asukoht: Tln
Kasutaja on eemal

Auto: '02 A4 Multitronic 2,5TDi

postitati 01.05.06 19:27 Tsiteeri
Valmistame püssi!:)



Tervitused!

Idee..
Autoks 2,5TDi 2002 A4
Tehase andmete järgi 114kw, Nm 310, 0-100 9,4sekki.
Antud hetkel pandud peale vaid perform. õhufilter (siiski paneel), hääl läks meeldivamaks ning tõmmet tuli ka juurde (IS 200 sai viimaks lõdvalt ära:))
Aga..
Soovin panna peale dahlbackracing chipi- 185 hp (137 kW) vid 4500 r/min (7,9sekki 100ni) Nm 405.
See kõik tundub väga tore, kuid nüüd tuleb põhiline point..
Nimelt pakub ZEX™ diislitele nitrot.. (ilmselt on ka teisi pakkujaid).
Kuid, kas see oleks üldse mõeldav, sest diiselmootoriltel rõhk nagu teine kui benadel. Ning kui eelnevalt on juba chipitud?! Või ei puutu see nitro puhul väga teemasse- seega, kas taoline plaan on väga arulage?


Parimat!

PS! Oodatud põhjendatud ja loogilised kommentaarid:)




http://www.powerandperformancenews.com/store/merchant.mvc?Screen=PROD&Product_Code=82028&Store_Code=ZX

http://www.dahlbackracing.se/english/main.asp

http://www.zex.com/


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
diabolos
huviline



Registreerunud 23.06.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4

postitati 01.05.06 20:18 Tsiteeri


ei oska muus osas kommenteerida, aga küsiks et mis asja mõte on? Tahad kiirendusradadeö bemarivendadele diisli võlusid tutvustada?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Driver
postitusõiguseta huviline



Registreerunud 04.01.04
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi B4 1,9 TDI

postitati 01.05.06 21:17 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: diabolos
ei oska muus osas kommenteerida, aga küsiks et mis asja mõte on? Tahad kiirendusradadeö bemarivendadele diisli võlusid tutvustada?


mis on üleüldse autode tuunimise point Sinu jaoks?
mis vahet on kumba autot sa tuunid kas bensukat või dislat?
diisel tehnoloogia areneb järjest paremuse poole, tekib küsimus et milleks sõita bensukaga mille bensu tarbimine on kordades suurem kui diislil aga kiirendus ja jõud on sama? :)
uuri mida on öeldud ntx uue honda diisli kohta ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Rab
huviline

Avatar


Registreerunud 12.03.06
Asukoht: Tln
Kasutaja on eemal

Auto: '02 A4 Multitronic 2,5TDi

postitati 01.05.06 22:23 Tsiteeri
:)



Minu jaoks on asi lihtne.

Ma tahan nautida mõnusat kiirendust- seda nii maanteel kui ka lennuväljal liisku võtmas ja seda kõike diisli näol:D

Ma tahan, et mitte iga 2,5TDi mees minuga kiirendades ei peaks arvama, et tema lemmikloom liigub sama nobedalt;)

Ja veel tahan, et minu loom erineks nendest miljonitest teistest A4dest.
Minu jaoks on seda põhjust piisavalt:P

Siiski, on kellelgi kogemusi nitroga? Või mõni kasulik link:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
veekaheksa
klubiliige

Avatar


Registreerunud 07.09.03
Asukoht: P-Jgp
Kasutaja on eemal

Auto: S6 PLUS 4.2, A4 TDI quattro

postitati 01.05.06 23:12 Tsiteeri


Ma pakun, et see Multitroonik ütleb sinu hea mototuuningu peale: " Adjööö!" :)


PLUS http://images.spritmonitor.de/247834_5.png TDI http://images.spritmonitor.de/1372411_5.pngDie Menschen sollten nicht schlafen, während sie unterwegs sind, aber sie tun es trotzdem.
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
diabolos
huviline



Registreerunud 23.06.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4

postitati 02.05.06 12:40 Tsiteeri


üks mõeldavaid variante oleks ka mingi "aquamist" süsteem peale aretada


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Rallymees
huviline

Avatar


Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 300 hobust :)

postitati 02.05.06 13:21 Tsiteeri


Kuna sul on automaat kast siis pead sellega ka midagi tegema. Muidu sa oma kiiret diislit ei saa kaua nautida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
ACE16V
huviline

Avatar


Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Järveküla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi80AvantQuattro / DUCATI_M900

postitati 02.05.06 14:11 Tsiteeri


"Naised saunas" teadsid et multitronic kestab kuni 350 Nm.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rab
huviline

Avatar


Registreerunud 12.03.06
Asukoht: Tln
Kasutaja on eemal

Auto: '02 A4 Multitronic 2,5TDi

postitati 02.05.06 17:52 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Rallymees

Kuna sul on automaat kast siis pead sellega ka midagi tegema. Muidu sa oma kiiret diislit ei saa kaua nautida.


Kas arvad, et ütleb üles?
Sul võib täiesti õigus olla..:(
Uurin ühe rootsi spetialisti käest, milline on võimalik lagi:)
praegu tundub, et 400+Nm pole selle käigukasti jaoks küll probleem, sest käigukast saab ka ümber moditud (vähemasti softi osas).

On veel kellelgi toredaid mõtteid?

PS! NOSsu osas olen saanud nii palju teada, et see vist pigem ameeriklaste teema- siinamail pole seda diislitele peale pantud (ka mitte Rootsis).

Palun selgitada järgmist:
??üks mõeldavaid variante oleks ka mingi "aquamist" süsteem peale aretada??

ei ole asjaga kursis :o


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Driver
postitusõiguseta huviline



Registreerunud 04.01.04
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi B4 1,9 TDI

postitati 02.05.06 20:32 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: diabolos
üks mõeldavaid variante oleks ka mingi "aquamist" süsteem peale aretada


aquamist??? kas selle all mõelda´kse nagu õhu niisutamis sisteemi?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kaupz
huviline



Registreerunud 01.12.04
Kasutaja on eemal

Auto: volvo v70/99/2,5tdi/vag R5, vw NewBeetle 99 1,9tdi 66kw

postitati 03.05.06 07:03 Tsiteeri


mnjaa, midagi see õhu niisutamine annab, vanemad mehed on rääkinud kuidas siskile pandi vene ajal lisaks veel tsikli garbuss, mis siis vett tilgutas :cool:

kütte kulu oli hoobilt langend.

ei ole keemias nii tugev, et oskaks seletada mis mida soodustab.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 03.05.06 07:33 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kaupz
ei ole keemias nii tugev, et oskaks seletada mis mida soodustab.

1. Jahutab gaasisegu, seega mahub seda silindrisse rohkem.
2. Vesi koosneb teatavasti kahest osast vesinikust ja ühest osast hapnikust (H2O).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kaljukoll
huviline



Registreerunud 26.04.03
Asukoht: jõgevamaal
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 Avant 2,5 TDi;Kawasaki kvf 4x4

postitati 03.05.06 16:33 Tsiteeri


see veepritsimine annab raudselt positiivse tulemuse kuna olen tähele pannud et oma traktor astub külma ja niiske ilmaga palju paremini edasi kui sooja ja kuivaga(pestav paneel on vahel)


Mülkad mulle meeldivad raisk ....
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Rab
huviline

Avatar


Registreerunud 12.03.06
Asukoht: Tln
Kasutaja on eemal

Auto: '02 A4 Multitronic 2,5TDi

postitati 03.05.06 20:23 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ACE16V
"Naised saunas" teadsid et multitronic kestab kuni 350 Nm.


Nii palju sain teada, et DSG käigukastidel on vääne piiratud 350Nm'ni. Teised kannatavad rohkem.. Kui palju- see veel selgub:)

:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ACE16V
huviline

Avatar


Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Järveküla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi80AvantQuattro / DUCATI_M900

postitati 04.05.06 06:30 Tsiteeri


Ilmselt eksisin(350Nm). Leidsin Revali kodukalt "multitronicu" kohta järgmised read:

Multitronic on astmeteta automaatkäigukast. Tema tööpõhimõte on järgmine: jõuülekanne toimub lüliketi (tõmbeketi) abil, mis liigub õlivannis kahe paari koonusketaste vahel, millede vahekaugusi sünkroonselt muudetakse. Esmakordselt maailmas tagatakse kuni 310 Nm pöördemomendi ülekandmine. ...

Aga mine tea, areng toimub pidevalt.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rab
huviline

Avatar


Registreerunud 12.03.06
Asukoht: Tln
Kasutaja on eemal

Auto: '02 A4 Multitronic 2,5TDi

postitati 04.05.06 22:13 Tsiteeri


Nii, kuna antud teema paistab kinni jooksvat, siis küsiksin hoopis:

Kui paljud teist on oma lemmiklooma chippinud ja
kui suur on olnud jõu juurdekasv ning
Kelle chippi soovitate?

Siin foorumis on küll räägitud erinevatest variantidest- mingi firma toodangust ja siis jälle teisi teid pidi saadud chippidest, kuid selge on see, et tulemused varieeruvad- olen arvamusel, et ka 5kw lisajõudu on igat senti väärt:)

Samas huvitavad mind ka lubatud numbrid ja tegelikkuses saavutatav- äkki keegi on dyno saanud "enne-pärast" võrdlemisvõimaluse? :D

Ja esimene helistaja on liinil...;)

"Oman kogemust ... chipiga ja .. ... .... ! "

Andke tuld! :cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
veekaheksa
klubiliige

Avatar


Registreerunud 07.09.03
Asukoht: P-Jgp
Kasutaja on eemal

Auto: S6 PLUS 4.2, A4 TDI quattro

postitati 04.05.06 22:43 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ACE16V
Ilmselt eksisin(350Nm). Leidsin Revali kodukalt "multitronicu" kohta järgmised read:

Multitronic on astmeteta automaatkäigukast. Tema tööpõhimõte on järgmine: jõuülekanne toimub lüliketi (tõmbeketi) abil, mis liigub õlivannis kahe paari koonusketaste vahel, millede vahekaugusi sünkroonselt muudetakse. Esmakordselt maailmas tagatakse kuni 310 Nm pöördemomendi ülekandmine. ...

Aga mine tea, areng toimub pidevalt.


Ütlesin korra, ja nüüd uuesti:
Ma pakun, et see Multitroonik ütleb sinu hea mototuuningu peale: " Adjööö!" :)
Point selles, et see saadav laks on ikka hoopis teine asi kui su kasti poolt väljakannatatav 310Nm. Kui seda kasti veel peedistada kah pidevalt - juhtubki nii:
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=27323#pid192786
Jõuad lihtsalt kiiremini selle vahetuseni-remondini(remot ei tehta nagu siin nad räägivad tegelt :P) Samas kui raha on, siis miks ka mitte.


PLUS http://images.spritmonitor.de/247834_5.png TDI http://images.spritmonitor.de/1372411_5.pngDie Menschen sollten nicht schlafen, während sie unterwegs sind, aber sie tun es trotzdem.
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Rab
huviline

Avatar


Registreerunud 12.03.06
Asukoht: Tln
Kasutaja on eemal

Auto: '02 A4 Multitronic 2,5TDi

postitati 05.05.06 17:38 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: veekaheksa
Tsitaat:
Algselt postitas: ACE16V
Ilmselt eksisin(350Nm). Leidsin Revali kodukalt "multitronicu" kohta järgmised read:

Multitronic on astmeteta automaatkäigukast. Tema tööpõhimõte on järgmine: jõuülekanne toimub lüliketi (tõmbeketi) abil, mis liigub õlivannis kahe paari koonusketaste vahel, millede vahekaugusi sünkroonselt muudetakse. Esmakordselt maailmas tagatakse kuni 310 Nm pöördemomendi ülekandmine. ...

Aga mine tea, areng toimub pidevalt.


Ütlesin korra, ja nüüd uuesti:
Ma pakun, et see Multitroonik ütleb sinu hea mototuuningu peale: " Adjööö!" :)
Point selles, et see saadav laks on ikka hoopis teine asi kui su kasti poolt väljakannatatav 310Nm. Kui seda kasti veel peedistada kah pidevalt - juhtubki nii:
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=27323#pid192786
Jõuad lihtsalt kiiremini selle vahetuseni-remondini(remot ei tehta nagu siin nad räägivad tegelt :P) Samas kui raha on, siis miks ka mitte.


Ei väida vastupidist, aga ilmselge on ka see, et igasugune tuuning, on see siis chip või mõni muu- kõik need on lisavõimsus, mis kulutab osi kiiremini kui stock seadistustes.

Aga kulutan aega selgusele jõudmisel:) Tänan hoiatamast:D

PS! Kui sa pead silmas nitrot, siis see plaan on maha maetud- see jääb ikka (kahjuks) bensiinilemburitele:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
libleinik
huviline



Registreerunud 02.04.05
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi a6 c4 2.5 tdi

postitati 06.05.06 22:27 Tsiteeri


lennuväljal sa automaatkastiga ei tee mitte midagi, tean omast käest, nimelt vahest lüpsan linna vahel bensiini masinaid kel automaat kott, ning umbes sama palju jõudu, ning ma teen seda 110 kw seat diisliga, millel manuaal kast.
usu mind kui tahad kiirendada kuhgile, või kellegist mööda, vaheta oma käigukast välja!:)edu soovides


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
diabolos
huviline



Registreerunud 23.06.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4

postitati 23.06.06 11:18 Tsiteeri


http://www.msdignition.com/2005/2005_13.htm

oskab keegi sellist süsteemi kommenteerida, on kogemusi?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
forsin
huviline

Avatar


Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan

postitati 10.07.06 08:40 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Rab
Tsitaat:
Algselt postitas: Rallymees
Kuna sul on automaat kast siis pead sellega ka midagi tegema. Muidu sa oma kiiret diislit ei saa kaua nautida.
Kas arvad, et ütleb üles? Sul võib täiesti õigus olla sest käigukast saab ka ümber moditud (vähemasti softi osas). On veel kellelgi toredaid mõtteid?

Ma arvan ka et kasti koonuspinnad ja kett saavad kähku/kiiremini otsa. Ja kasti soft tähendabgi seda et kontrollitakse eriti pingsalt seda 350 nm max piiri et ei läheks üle muidu läheb libisema (kett ) seega nullitakse sinu moto softi suurendatud turbo surve (NM)
arvan et osta samasugune manuaal auto. (on ka alternatiive) tutvu 2,0 TDI (103kw) +DSG +chip +turbo =210 heppa ja paar liitrit väiksem nafta kulu.
Ja teeb sinu aretisele igas olukorras ära.
Millegi pärast arvan et hetkel teeb su autole ära,(kuni 100 km) isegi mu naise disla mondeo (66kw) Võtab naerma !!!
aga 1,8 tdi ei ole aju mis piiraks turbo survet ja pump raiub mehaaniliselt ja keerab süüdet. tulemuseks ~8sek =100 km
Seati mehe teema et lased turbo pöördesse ja minek , tulemuseks ~10+ meetrit kummi vilin (205 papud)
Seda mõnu sinu auto ei hakka pakkuma.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 71.7% - SQL: 28.3%]