Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
lunatic

 postitati 25.06.06 07:49
Sa küsisid küll C4 kere kohta, kuid panen siia lingi ühe tubli mehe teemale, kus C3 avant quattro 2,3 ehitati diisliks.
Link...
Vähemalt ümberehitamise juriidilise poole kohta saab sealt ka natuke infot.
altz1

 postitati 24.06.06 22:30
Kasutaja Joel vist pani oma 3.6 v8 mootori otsa vana 5-se kasti mis oli algselt 7A mootori otsas...siit võiks midagi järeldada...samas pole hetkel veel audi erinevustega täiesti kursis. Mootori kinnitused kere külge tuleb nii-ehk-naa ringi teha eksole?
Silwer

 postitati 24.06.06 18:14
Rakveres liikleb üks C4 kerega Audi S4 millele on vahele tõstetud 2,5TDI mootor. Sellel autol peaks olema veel s4 kast all - vähemalt jäi peale mootori vahetust neliveoliseks...
samru

 postitati 24.06.06 18:08
Tsitaat:
Algselt postitas: altz1
Oskused/ võimalused olemas vaja ainult kindlaid fakte et mida teha vaja konkreetsel autol..siiani ehitanud igasugu MB-sid...
Kas kasti ja mootori vaheline "bolt pattern" on kõigil sama või on diisel , 2.2 20v ja 4.2 erinevad? Olen kuulnud et kellade blokil mingid erinevused? vastab tõele?

ette tänades,

Allar


Kõik Audi 4, 5, 6 ja 8 silindriliste mootorite käigukasti kinnitused on erinevad. Diislile nii või naa bensuka kasti ei pane, sest ülekandearvud ei sobi (loe: auto lõppkiirus jääb väikeseks).
altz1

 postitati 24.06.06 16:14
Oskused/ võimalused olemas vaja ainult kindlaid fakte et mida teha vaja konkreetsel autol..siiani ehitanud igasugu MB-sid...
Kas kasti ja mootori vaheline "bolt pattern" on kõigil sama või on diisel , 2.2 20v ja 4.2 erinevad? Olen kuulnud et kellade blokil mingid erinevused? vastab tõele?

ette tänades,

Allar
samru

 postitati 23.06.06 17:36
Üldiselt sellised ümberehitused ei tasu ära. Et seda korralikult teha peavad olema autoehitusest väga head teadmised, kui neid ei ole tuleb töö kellelgi teha lasta, mis kindlasti ei ole odav. Minumeelest tuleb ka ARK-st luba saada kuna muudetakse kütuse liiki. Pärast mahamüümisega on probleeme, sest kes seda sibulat tahab. Soovitan vana auto maha müüa ning vajadusel raha juurde panna ja osta selline auto mis meeldib. Ümberehitamine läheb kallimaks.
altz1

 postitati 23.06.06 16:31
tere,
Huvitab selline asi , et kui palju tuleb masinat ringi ehitada , kui tahan diisel mootorit vahele panna (2.5) autoks siis 93a C4 kerega audi.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 22.3% - SQL: 77.7%]