Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Diesel power
»
Kas mootor koos???? A6 1,9 TDi 1998
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: termiit[/i] Kuna ise teen ka remonditööd ja puutun kokku teiste sama ala inimestega,siis olen kuulnud lugusid töökodade kohta.Joe-ga oli selline konkreetne lugu,et inimene viis oma auto sinna ja kästi pump ära vahetada.Vahetati siis pump.Paari kuu pärast oli mingi muu probleemiga sama auto seal Joe-s.Auto oli vahepeal numbrid ja omaniku nime vahetanud.Aga autoga seotud inimesed olid samad.Joes öeldi jälle,et tuleb pump vahetada,et on juba vana ja kulunud ja pees.Siis näidati pabereid,kus kirjas,et seal sama asi tehti natuke aega tagasi,mille peale ei osatud enam ,,upski´´ öelda.Kusjuures kütus oli ostetud õigest kohast ja tshekid kõik alles.Ja filter oli uus,jne,st sealt ei saanud probleemi tulla. Loogika ütleb,et sellel pumba müügi ja vahetuse tegevusel on kõige suurem kasumi kate ja töö selge juba(kui just mõni polt ei unustada kinni keerata,aga üks polt ees või taga-mõni mõis).Ja pappi tuleb. Ma ei väida,et mina olen 100% oma remondis kõik õigesti teinud,aga kui minu vea tõttu on mingi häda tekkinud,siis tunnistan ma seda ja söön oma kaki ilma rahata ilusasti ära.Sülitasin nüüd kolm korda üle õla,sest õnneks sellist traagikat ei ole mul veel ette tunud,kui mootor kotti lasta. Pärast seda,kui mulle seal Joes mees rääkis,et Addinoli õli on vana õli jääkidest tehtud ei lähe ma kunagi sinna tööd pakkuma.Kes sellist juttu räägib on ju debiilik.Ja debiilikule ei tohi ju midagi kätte anda ,sest see lõhub ju terve asjagi ära. Odavam on osta hulgi naftaosiseid,kui koguda kuskil töökodadest vana õli jääke ja siis neid mingi aparatuuriga mustast läbipaistvaks ajada.Ja nii,et ta vastaks kehtestatud määrimisnormidele.Või on Addinol kõik maailma testijad-spestialistid kinni maksnud ja petavad kõiki tarbijaid nii,et keegi aru ei saa.Ainult mõni üksik helge pea(näiteks Joe Garaazist)saab aru olukorra tõsidusest,et kuidas meid lüpstakse. Muuseas on selle pingutusrulliku poldiga selline lugu,et see võib ka pooleks minna.Oma töös olen ühe pooleks keeranud.Kui seda liiga kõvasti keerati,siis võis seal metalli struktuuri muutus juba tekkida,kuigi veel pooleks ei olnud ja polt võis mingi aja pärast pooleks minna.Kui sa muidugi nägid,et polt oli terve ja seda viga ei olnud,siis oli nõrk keeramine.See polt tuleks kinni keerata ettenähtud jõuga dünamomeeter võtmega,mitte väiksema ega tugevamaga.Tegelikult on mootoris kõikidele mutritele ja poltidele antud ettenähtud jõumomendid kinni keeramiseks.Aga ega ma isegi kõiki ei vaata,mis ei ole nii olulise tähtsusega.Ainult saalede ja plokikaanekaane ja nuki jaoks ikka vaatan tarka raamatut.Mõni muu vigur veel ka vahest. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Diesel power
»
Kas mootor koos???? A6 1,9 TDi 1998
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
20.1%
- SQL:
79.9%
]