Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Kas mootor koos???? A6 1,9 TDi 1998 (Vastuseid: 25 | Vaatamisi: 6709)
S-line
huviline

Avatar


Registreerunud 17.02.04
Asukoht: Raplamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Jeep Grand Cherokee 2,7l ja Chrysler 300C

postitati 20.02.06 13:00 Tsiteeri
Kas mootor koos???? A6 1,9 TDi 1998



Juhtus selline asi!
Autoks siis 1998 a. Audi A6 1,9 TDi
Olin just koju sõitmas,kui järsku auto hakkas jõnksutama ja mootorisse lõi päris kõva klõbina sisse.Seisma jäädes ja mootorit vaadates jäi mulje nagu tahaks ta sealt vahelt välja hüpata,sest vibreeris seal vahel päris korralikult teine!
Kuna kodu oli 20 meetri kaugusel,siis riskisin koduni edasi sõita! Juhtus aga nii,et auto suri välja naabermaja ees,õnneks veeres enda hoovini vabaga ära!
Starterit andes ei vea enam mootorit ringi!
Kas äkki kellegil on ideid või on endal juhtunud sama asi!


S.M
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Driver
postitusõiguseta huviline



Registreerunud 04.01.04
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi B4 1,9 TDI

postitati 20.02.06 22:45 Tsiteeri


midagi seal nüüd juhtus jah aga ega sul pole mõtet seda mootroit seal käivitada võid veel rohkem häda teha talle :(
kunagi rikkusin oma BMW mootori niimoodi ära et lõi ka kolina sisse korra ja suri mootor välja ma muidugi targa peaga proovisin uuesti käima saada ja läkski aga kolises ikka ja suri jälle välja ning kui mootori lahti võtsin siis selgus et üks klapp oli ära murdunud ja ilmselt siis selle uuesti käima panemisega lõhkus kolvi ära , peksis klapi pesa sassi ja rikkus ploki kaane ära:( (liiga kallis lõbu oli see) ehk oleks tookord odavam see remont olnud kui poleks uuesti käivitanud!!!
võta mootor lahti ja saad targemaks mis juhtus :)
kui uut plokki või midagi mootorist vajad siis saan ehk aidata :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
spcvnd
huviline



Registreerunud 30.06.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6Q

postitati 20.02.06 23:26 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: S-line
Juhtus selline asi!
Autoks siis 1998 a. Audi A6 1,9 TDi
Olin just koju sõitmas,kui järsku auto hakkas jõnksutama ja mootorisse lõi päris kõva klõbina sisse.Seisma jäädes ja mootorit vaadates jäi mulje nagu tahaks ta sealt vahelt välja hüpata,sest vibreeris seal vahel päris korralikult teine!
Kuna kodu oli 20 meetri kaugusel,siis riskisin koduni edasi sõita! Juhtus aga nii,et auto suri välja naabermaja ees,õnneks veeres enda hoovini vabaga ära!
Starterit andes ei vea enam mootorit ringi!
Kas äkki kellegil on ideid või on endal juhtunud sama asi!

kõlab nagu oleks "klapid pähe käind" kuigi kolinat nagu ei tohiks sellele eelneda. millal viimati rihma vahetati?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 21.02.06 06:16 Tsiteeri


Proovi käsitsi ringi keerata,kui ei õnnestu siis rihmakatted maha.Koliseb kui rihma üle viskab 1-2 hammast.
Kui ringi ei käi,siis kindlasti kaan maha.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
S-line
huviline

Avatar


Registreerunud 17.02.04
Asukoht: Raplamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Jeep Grand Cherokee 2,7l ja Chrysler 300C

postitati 21.02.06 08:44 Tsiteeri


Rihm sai vahetatud sügisel Joe`garages ,nii umbes 15 000 km tagasi! Kuna auto sai siis just ostetud,otsustasin ka lasta vahetada rullikud ja teised rihmad,õlid ja veel vahetati mingeid juppe mis töö käigus avastati ,et vajavad vahetamist! Kuna töö teostati Joe garaazis,siis pidasin vajalikuks küsida,kuidas auto mootor ja kere on!
Mootor pidi kestma veel päris kaua(kestis kuni tänaseni)
Ei julge küll neid süüdistada esialgu,aga uurin kindlasti välja,mis võis põhjustada sellise vea.
Enne ei tahaks hakata selle remondikoha pealt seisukohta võtma!Kuigi kellega ma rääkinud olen juba, küsivad: kas autol on hiljuti midagi mootori juures tehtud!
Räägin siis mis tehtud ja millal! Enamuselt tuleb aga kahjuks vastuseks,et ju siis on midagi praaki tehtud nende juppide vahetamisel. Ei tea... kui see nii ongi... tõestada pole mul midagi ,sest Joes mulle mingit lehte ei antud,et seal teinud oleks midagi,Ka õlivahetuskleepsu ei pandud kusagile,öeldi lihtsalt ,et pea meeles!
Nüüd siis muud midagi ,kui mootor laiali ja vaadata mis seal otsad andis!


S.M
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
zillimees
huviline

Avatar


Registreerunud 30.08.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 22.02.06 21:02 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: spcvnd
Tsitaat:
Algselt postitas: S-line
Juhtus selline asi!
Autoks siis 1998 a. Audi A6 1,9 TDi
Olin just koju sõitmas,kui järsku auto hakkas jõnksutama ja mootorisse lõi päris kõva klõbina sisse.Seisma jäädes ja mootorit vaadates jäi mulje nagu tahaks ta sealt vahelt välja hüpata,sest vibreeris seal vahel päris korralikult teine!
Kuna kodu oli 20 meetri kaugusel,siis riskisin koduni edasi sõita! Juhtus aga nii,et auto suri välja naabermaja ees,õnneks veeres enda hoovini vabaga ära!
Starterit andes ei vea enam mootorit ringi!
Kas äkki kellegil on ideid või on endal juhtunud sama asi!

kõlab nagu oleks "klapid pähe käind" kuigi kolinat nagu ei tohiks sellele eelneda. millal viimati rihma vahetati?
esimene kord lõi ka mul klõbina sisse ja pärast ei käivitunud. viga oli hürdotõukurites. teine kord tuli ka hullem klõbin sisse oli võiga veepumbas,see jummala lääpas, ime et rihma maha ei visand :D


Õige auto nimi auto algab ikka A-tähega (AUDI)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
taritz
huviline

Avatar


Registreerunud 07.03.04
Asukoht: Tallinn, Kiisa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 2.0 S-Line 2005

postitati 23.02.06 09:22 Tsiteeri


Oma kogemus oli selline,et sõiduajal tegi koššš ja vaikus ,mootor suri välja lõi pahmaka valget veel tagant välja.Asja lähemalt vaadates selgus,et oli rihma üle löönud ja põhjuseks rihmapinguti koostöö lõpetamine.Autoga sai sõidetud 8 tuh. km pärast rihmade ja rullikute vahetamist mis teostati Joe garaazis.Asjapulkade sõnade kohaselt oli rihm liiga pingule tiritud,mistõttu ei pidanud pinguti vastu.No ei tea kas oli kokkusattumus või halb töö,aga mul tegi kah seda keegi a la õpipoiss kes napilt igat asja käis küsimas.
Garantiid muidugi polnud sest ma ei ostnud juppe neilt!
Aga minu õnneks jäi moto terveks ,uus pinguti peale ja töötas jälle :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
S-line
huviline

Avatar


Registreerunud 17.02.04
Asukoht: Raplamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Jeep Grand Cherokee 2,7l ja Chrysler 300C

postitati 23.02.06 11:40 Tsiteeri


Mootor nüüd lahti!

Kui rihma vahetati,keerati rihmapingutusvõllil polt liiga nõrgalt kinni, sellest jälle rihm viskas paar hammast edasi!
Lõhutud on :nukkvõll,plokikaas,klapp,tõukur! Kui vaadata kalppi paksust,siis tekkis kohe küsimus :kas on kolbi ja kepsu ka vigastanud. Kahjuks ei jõudnud veel plokikaant maha kiskuda ,et vaadata mida ta kolvile teinud oli!
Ei teagi mis on õigem teha,kas uus mootor romulast või juppe üksikult ostma hakata!


S.M
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
pepe
huviline

Avatar


Registreerunud 08.11.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C7 Avant Q S-Line FL

postitati 10.03.06 15:13 Tsiteeri


ot mis nüüd hakkad pea norus raha välja käima? Oleks nagu põhjust süüdlase poole pöörduda. Kui paberit pole, siis firmale loodatavasti tema maine ka maksab midagi.

Üldiselt hoia kursis toimuvaga ikka. 1.9 Tdi hingeelu pakub mullegi huvi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
S-line
huviline

Avatar


Registreerunud 17.02.04
Asukoht: Raplamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Jeep Grand Cherokee 2,7l ja Chrysler 300C

postitati 13.03.06 15:41 Tsiteeri


No ongi aeg käes!

Viisin auto tagasi Joe sse ,kus siis tehakse mootorile täielik remont. Seda jah ,et minu oma rahadega kahjuks!
Kahjuks ei oska nendega seal vaielda,sest ise suht võhik mootorite poolel. Tehti selgeks ,et nukkvõll oli saba andnud ja sellest tulid ka need probleemid. Vahetatakse siis: plokikaas,kolb,klapid,nukkvõll,rihmde ring,veepump ja veel mingeid vidinaid!Kui küsisin ,et miks rihma pinguti ratas nii kergelt lahti tuli ei osanud vennad midagi öelda,aga inimene kes mul Audil selle ratta lahti keeras oli küll hämmingus,et see nõnda kergelt lahti tuli! Niisiis jama kui palju,kellel on õigus ja kellel mitte! Ei teagi kas seda kunagi teada saab!
Praegu olen sellega arvestanud,et pean enda taskust selle remondi kinni taguma. Auto on vaja sõitma jälle saada ja kui nendega seal vaielda,siis vist jääkski see sinnapaika!
Remondi hind läheb kusagil 15 000-20 000 EEK
Kuna Audit usaldan palju,siis loodan,et peale seda remonti enam sellist asja ei juhtu! Lihtsalt kahju rahast ja ajast,sest 2005 a. septembris sai alles rihmad ja kõik vahetatud.
Ok ,mis siin viriseda:)))) Auto selle nädala lõpuks jalle teedel veeremas :)))))))))))


S.M
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
AN-72
huviline



Registreerunud 28.03.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 28.03.06 14:20 Tsiteeri
HOIDKE EEMALE



Hoidke Joe garagest eemale. Seal on parajad soss-seppad koos. Mul läks Passatil (1,9TD) sissepritse nurk paigast ära. Aga nemad väitsid et on väntvõlli hammikas lõtku sisse löönud. Noh eks ma siis vahetasingi hammasratta ise kodus välja, aga paremaks ei läinud midagi. Mootor käis ikka nagu vanal Transitil. Siis läksin Balmorali, Peterburi maantel, ja seal öeldi et sissepritse nurk paigast ära, ja tehti 600.- korda. Sõidab siiamaani, juba rohkem kui 1 a. Mulle on teisedki väga palju sitta Joes Garage kohta rääkinud. Tallinas on palju häid remondi kohti, kus diisleid tehakse, Nii et Joes on küll viimane koht kuhu minna!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
pampkuri
huviline

Avatar


Registreerunud 08.03.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 Typ85 20vT Ehitamisel. 2,5 TDIQ

postitati 28.03.06 15:03 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: S-line
Mootor nüüd lahti!

Kui rihma vahetati,keerati rihmapingutusvõllil polt liiga nõrgalt kinni, sellest jälle rihm viskas paar hammast edasi!
Lõhutud on :nukkvõll,plokikaas,klapp,tõukur! Kui vaadata kalppi paksust,siis tekkis kohe küsimus :kas on kolbi ja kepsu ka vigastanud. Kahjuks ei jõudnud veel plokikaant maha kiskuda ,et vaadata mida ta kolvile teinud oli!
Ei teagi mis on õigem teha,kas uus mootor romulast või juppe üksikult ostma hakata!


Imelikud inimesed siin tark pidi teiste vigadest õppima,loll omadest aga sull paistab et ei aita omad lollused ka ???


Käisin nädalavahetusel Pesas peol 12.12. 2009. Lapsed oksendasid ja kaklesid tore oli.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Simps
klubiliige



Registreerunud 29.01.05
Asukoht: muutuv
Kasutaja on eemal

Auto: erinevad

postitati 28.03.06 15:12 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: AN-72
Hoidke Joe garagest eemale. Seal on parajad soss-seppad koos. Mul läks Passatil (1,9TD) sissepritse nurk paigast ära. Aga nemad väitsid et on väntvõlli hammikas lõtku sisse löönud. Noh eks ma siis vahetasingi hammasratta ise kodus välja, aga paremaks ei läinud midagi. Mootor käis ikka nagu vanal Transitil. Siis läksin Balmorali, Peterburi maantel, ja seal öeldi et sissepritse nurk paigast ära, ja tehti 600.- korda. Sõidab siiamaani, juba rohkem kui 1 a. Mulle on teisedki väga palju sitta Joes Garage kohta rääkinud. Tallinas on palju häid remondi kohti, kus diisleid tehakse, Nii et Joes on küll viimane koht kuhu minna!



Samas tean mina paljusid inimesi, kellel on Joe Garage`ga väga positiivsed kogemused ja kiidavad taevani seda kohta.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
akselbant
huviline

Avatar


Registreerunud 08.12.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C4 2.5TDi Avant atm; Audi A3 1.8; Audi 80 Avant 1.9 TDi, BMW X3 E83 3.0D

postitati 28.03.06 19:33 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: AN-72
Hoidke Joe garagest eemale. Seal on parajad soss-seppad koos. Mul läks Passatil (1,9TD) sissepritse nurk paigast ära. Aga nemad väitsid et on väntvõlli hammikas lõtku sisse löönud. Noh eks ma siis vahetasingi hammasratta ise kodus välja, aga paremaks ei läinud midagi. Mootor käis ikka nagu vanal Transitil. Siis läksin Balmorali, Peterburi maantel, ja seal öeldi et sissepritse nurk paigast ära, ja tehti 600.- korda. Sõidab siiamaani, juba rohkem kui 1 a. Mulle on teisedki väga palju sitta Joes Garage kohta rääkinud. Tallinas on palju häid remondi kohti, kus diisleid tehakse, Nii et Joes on küll viimane koht kuhu minna!


Mul just Balmolariga kehvad kogemused- nimelt lekkis mul kusagilt pumbast kütust ning pöördusin Balmolari poole....vastuseks kuulsin 3000EEK kapotti lahti tegemata ja aega läheb kaks päeva...pöörasin selja sellisele suhtumisele. Järgmine hommik viisin auto Joe´si ning lõuna paiku oli asi valmis ning arve 400EEK.;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
S-line
huviline

Avatar


Registreerunud 17.02.04
Asukoht: Raplamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Jeep Grand Cherokee 2,7l ja Chrysler 300C

postitati 29.03.06 08:17 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: pampkuri
Tsitaat:
Algselt postitas: S-line
Mootor nüüd lahti!

Kui rihma vahetati,keerati rihmapingutusvõllil polt liiga nõrgalt kinni, sellest jälle rihm viskas paar hammast edasi!
Lõhutud on :nukkvõll,plokikaas,klapp,tõukur! Kui vaadata kalppi paksust,siis tekkis kohe küsimus :kas on kolbi ja kepsu ka vigastanud. Kahjuks ei jõudnud veel plokikaant maha kiskuda ,et vaadata mida ta kolvile teinud oli!
Ei teagi mis on õigem teha,kas uus mootor romulast või juppe üksikult ostma hakata!


Imelikud inimesed siin tark pidi teiste vigadest õppima,loll omadest aga sull paistab et ei aita omad lollused ka ???


Mis sa sellega öelda tahad,kui sa viid auto kusagile remonti ja pärast ära tood. Kas tood siis teadmisega ,et sul tehtud tööle garantiid ei anta? Mingi lootus oli,et ikka tunnistavad oma viga ja kuna ei olnud tänavapealt suvaline võõras,siis arvasin et võiks viia ja lasta vendadel üle vaadata!
Päris huvitav on ju lasta seal üle vaadata ja siis jälle treilapeal mujale tirida! Seegi tõsi ,et siiani auto seal! Ei tea miks aga vennad panevad kolmandat nädalat mootorit kokku! Kuna nad mul enne rihma vahetused ja muud tööd olid teinud siis oletasin ,et teavad mis võis põhjustada selle vea,aga eksisin!
Ei oskagi kohe mõelda kuhu auto viia ,kui veel peks midagi juhtuma! Algul mõtlesin Rain Aava juurde viia aga siis tekkis jälle küsimus kas ta diisleid ka teeb,Revalisse oleks vist kõige etem viia,kui on raha piisavalt! Kahjuks või õnneks uut mootorit vaja ei läinud piisas 1 kepsust,1 kolvist ja uuest plokikaanest koos vidinatega ja nukkvõlliga! Aga ikkagi 20 000- väljaminek! Lubati nädalalõpuks korda saada,loodan et ikka saab ,sest seda lubadust olen kuulnud juba kaks korda:)))


S.M
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
taritz
huviline

Avatar


Registreerunud 07.03.04
Asukoht: Tallinn, Kiisa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 2.0 S-Line 2005

postitati 29.03.06 08:53 Tsiteeri


Muidugi Joe´s ei tunnistata, et nende süü.
Minumeelest on see loll jutt et mootori laiali lendamise aluseks oli nukkvõll.Mehed tegid lihtsalt sitta tööd pingutusrull andis järgi viskas rihma üle ja klapid pähe nuka pooleks ....


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
S-line
huviline

Avatar


Registreerunud 17.02.04
Asukoht: Raplamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Jeep Grand Cherokee 2,7l ja Chrysler 300C

postitati 18.04.06 11:18 Tsiteeri


Nii auto käes lõpuks... Võttis aega mis võttis ja pikale pindakäimisele tehti lõpuks ära!
Ja nagu alati ei saanud autot sellisena kätte nagu sinna viidud! Seest polstrid õlised,stange nurgad lahti jne!
Haaaa haaaa haaaa JOE GARAAGE!:mad:


S.M
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jvc
huviline

Avatar


Registreerunud 10.04.06
Asukoht: vääna
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2,3E´92

postitati 18.04.06 13:28 Tsiteeri


seekord arve ka anti??? või mingi garantii asjale??


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
termiit
huviline

Avatar


Registreerunud 05.11.04
Asukoht: harju
Kasutaja on eemal


postitati 18.04.06 23:06 Tsiteeri


Kuna ise teen ka remonditööd ja puutun kokku teiste sama ala inimestega,siis olen kuulnud lugusid töökodade kohta.Joe-ga oli selline konkreetne lugu,et inimene viis oma auto sinna ja kästi pump ära vahetada.Vahetati siis pump.Paari kuu pärast oli mingi muu probleemiga sama auto seal Joe-s.Auto oli vahepeal numbrid ja omaniku nime vahetanud.Aga autoga seotud inimesed olid samad.Joes öeldi jälle,et tuleb pump vahetada,et on juba vana ja kulunud ja pees.Siis näidati pabereid,kus kirjas,et seal sama asi tehti natuke aega tagasi,mille peale ei osatud enam ,,upski´´ öelda.Kusjuures kütus oli ostetud õigest kohast ja tshekid kõik alles.Ja filter oli uus,jne,st sealt ei saanud probleemi tulla.
Loogika ütleb,et sellel pumba müügi ja vahetuse tegevusel on kõige suurem kasumi kate ja töö selge juba(kui just mõni polt ei unustada kinni keerata,aga üks polt ees või taga-mõni mõis).Ja pappi tuleb.
Ma ei väida,et mina olen 100% oma remondis kõik õigesti teinud,aga kui minu vea tõttu on mingi häda tekkinud,siis tunnistan ma seda ja söön oma kaki ilma rahata ilusasti ära.Sülitasin nüüd kolm korda üle õla,sest õnneks sellist traagikat ei ole mul veel ette tunud,kui mootor kotti lasta.
Pärast seda,kui mulle seal Joes mees rääkis,et Addinoli õli on vana õli jääkidest tehtud ei lähe ma kunagi sinna tööd pakkuma.Kes sellist juttu räägib on ju debiilik.Ja debiilikule ei tohi ju midagi kätte anda ,sest see lõhub ju terve asjagi ära.
Odavam on osta hulgi naftaosiseid,kui koguda kuskil töökodadest vana õli jääke ja siis neid mingi aparatuuriga mustast läbipaistvaks ajada.Ja nii,et ta vastaks kehtestatud määrimisnormidele.Või on Addinol kõik maailma testijad-spestialistid kinni maksnud ja petavad kõiki tarbijaid nii,et keegi aru ei saa.Ainult mõni üksik helge pea(näiteks Joe Garaazist)saab aru olukorra tõsidusest,et kuidas meid lüpstakse.
Muuseas on selle pingutusrulliku poldiga selline lugu,et see võib ka pooleks minna.Oma töös olen ühe pooleks keeranud.Kui seda liiga kõvasti keerati,siis võis seal metalli struktuuri muutus juba tekkida,kuigi veel pooleks ei olnud ja polt võis mingi aja pärast pooleks minna.Kui sa muidugi nägid,et polt oli terve ja seda viga ei olnud,siis oli nõrk keeramine.See polt tuleks kinni keerata ettenähtud jõuga dünamomeeter võtmega,mitte väiksema ega tugevamaga.Tegelikult on mootoris kõikidele mutritele ja poltidele antud ettenähtud jõumomendid kinni keeramiseks.Aga ega ma isegi kõiki ei vaata,mis ei ole nii olulise tähtsusega.Ainult saalede ja plokikaanekaane ja nuki jaoks ikka vaatan tarka raamatut.Mõni muu vigur veel ka vahest.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
libleinik
huviline



Registreerunud 02.04.05
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi a6 c4 2.5 tdi

postitati 06.05.06 22:16 Tsiteeri


nojah, eks igaüks vaatab oma mätta otsast, kuid kui juba paar inimest räägivad oma kurbadest kogemustest selle kohaga, siis päevselge ju et sinna enam minna ei ole mõtet kui siis ainult valuraha küsima.ja samas kohas auto uuesti remontimine on lollus, kuid eks igaüks tea ise paremini.olen ise ka päris palju juba tegelenud asjaga, ning elusees ei usu et nukkvõll niisama lambist katki ise läheb, tavaliselt on ikka mingid muud faktorid mängus, põhiprobleemiks oleksi rihm, ning sellega juhtuvad õnnetused.no nüüd selline ebameeldiv kogemus seljataga, loodetavasti õpid sellest vähemalt ja enam joe garagesse oma autot ei vii:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Black Rabbit
huviline

Avatar


Registreerunud 12.08.04
Asukoht: Tallinn, Saku, Kärdla
Kasutaja on eemal

Auto: Forester XT

postitati 08.05.06 08:43 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: AN-72
Hoidke Joe garagest eemale. Seal on parajad soss-seppad koos. Mul läks Passatil (1,9TD) sissepritse nurk paigast ära. Aga nemad väitsid et on väntvõlli hammikas lõtku sisse löönud. Noh eks ma siis vahetasingi hammasratta ise kodus välja, aga paremaks ei läinud midagi. Mootor käis ikka nagu vanal Transitil. Siis läksin Balmorali, Peterburi maantel, ja seal öeldi et sissepritse nurk paigast ära, ja tehti 600.- korda. Sõidab siiamaani, juba rohkem kui 1 a. Mulle on teisedki väga palju sitta Joes Garage kohta rääkinud. Tallinas on palju häid remondi kohti, kus diisleid tehakse, Nii et Joes on küll viimane koht kuhu minna!

See töökoja valik kuulub üldse teise teema alla ja nende kohtadega on nii, et sitasti võib igal pool minna- iseasi kas see sinu autoga juhtub.
Minul on Joega olnud positiivsed kogemused kuni ühe korrani kus üks suvaline mehaanik, sissepritse järjestuse ära vahetas ja seepeale mootoriremonti soovitati.
Viga õnneks tunnistati ja arvet ei saanud, aga kehv maik ikka juures. Puhtusega on seal ka kehvasti, aga hinnad on üldiselt sõbralikumad kui mujal.
Ons kellegil häid alternatiive?
Selle võiks suures osas nüüd "Diislite remondikohti" alla liigitada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
S-line
huviline

Avatar


Registreerunud 17.02.04
Asukoht: Raplamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Jeep Grand Cherokee 2,7l ja Chrysler 300C

postitati 17.05.06 07:48 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Black Rabbit
Tsitaat:
Algselt postitas: AN-72
Hoidke Joe garagest eemale. Seal on parajad soss-seppad koos. Mul läks Passatil (1,9TD) sissepritse nurk paigast ära. Aga nemad väitsid et on väntvõlli hammikas lõtku sisse löönud. Noh eks ma siis vahetasingi hammasratta ise kodus välja, aga paremaks ei läinud midagi. Mootor käis ikka nagu vanal Transitil. Siis läksin Balmorali, Peterburi maantel, ja seal öeldi et sissepritse nurk paigast ära, ja tehti 600.- korda. Sõidab siiamaani, juba rohkem kui 1 a. Mulle on teisedki väga palju sitta Joes Garage kohta rääkinud. Tallinas on palju häid remondi kohti, kus diisleid tehakse, Nii et Joes on küll viimane koht kuhu minna!

See töökoja valik kuulub üldse teise teema alla ja nende kohtadega on nii, et sitasti võib igal pool minna- iseasi kas see sinu autoga juhtub.
Minul on Joega olnud positiivsed kogemused kuni ühe korrani kus üks suvaline mehaanik, sissepritse järjestuse ära vahetas ja seepeale mootoriremonti soovitati.
Viga õnneks tunnistati ja arvet ei saanud, aga kehv maik ikka juures. Puhtusega on seal ka kehvasti, aga hinnad on üldiselt sõbralikumad kui mujal.
Ons kellegil häid alternatiive?
Selle võiks suures osas nüüd "Diislite remondikohti" alla liigitada.



Hinnad võivad seal tsipa soodsamad ju olla kui mujal,kuid vaadates autot kättesaades siis räägid teist juttu!
Auto vajab seest suurt keemilist puhastust,sest isegi laepolster on õline,teistest kohtadest ei räägigi mitte!
Pärast kuulsin veel tuttava käest sellist lugu,et oli ka auto sinna viinud! Öeldi kiiresti ära ,et kütusepump vaja vahetada.
Vahetatigi pump ära,vend müüs paari kuu möödudes auto maha, veel oma tuttavale ja soovitas ka Joe Garage!
Uus omanik ka sinna siis õli vahetama ja hooldust tegema,
Joe vennad jälle kütusepump on läbi! Auto omanik ütles ,et nalja teete,see sai alles mõni kuu tagasi siin vahetatud!
Seda loomulikult ei usutud,et ei ole võimalik.Kui tsekid lauale löödi oli vendadel suu kinni! See oli lihtsalt kiire ülevaade tuttava ajujahist seal! Muidu see jutt on palju pikem ja hõlmab veel igasugu võlasissenõudmiseid ja värke aga see selleks! Loomulikult on ka inimesi kes on väga rahul Joe`ga
aga minu silmis on nad küll suur 0. Lihtsalt loodan,et auto nüüd sõidab,peakski sõitma kui kap.remont tehtud, ning kui peaks juhtuma midagi siis kindlasti lasen parandada mõnes teises kohas! Paar näidet teile: parklas sõideti autole sisse,esistange remont. Valisin TarmoAuto remondikohaks,tehti nädalaga korda. Kui auto kätte sain ei olnud auto mitte ainult väljast puhas vaid ka seest ära puhastatud! See näitab,et firma hoolib oma edasisest tulevikust ja uutest klientidest! Teine näide: oli randiga valuveg,enamus soovitasid Vihurisse viia,käisin seal ära.
:)))))) Öeldi esmalt ,et pole võimalik korda enam teha,kui ütlesin et ma ei saa sellist velge kusagilt. Vend mõtles natuke ja ütles,et palju tööd kusagil nädal.Küsisin hinda:
ühe velje parandus 8000.- 17`randiga velg ,millel on rant väändunud mitte puruks! Uurisin netist ja leidsin tulika tänaval www.valuvelg.com on üks koht,käisin seal vaatas natuke ja ütles 3000.- ja saab ilusti korda!
Sellised kogemused ainult õpetavad :))))))))


S.M
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
S-line
huviline

Avatar


Registreerunud 17.02.04
Asukoht: Raplamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Jeep Grand Cherokee 2,7l ja Chrysler 300C

postitati 21.08.06 09:01 Tsiteeri


Veel JOE GARAAZIST!

Nüüd siis probleem,et olen selle ajajooksul kui auto sealt kätte sain 4 liitrit õli juurde kallanud +3 liitrit jahutusvedelikku! Eile sai veermiku üle vaadatud kuna rool hakkas imelikult vibama! Nüüd tuleb siis see nalja koht:
Auto läks JOE Garaazi töökäsuga kontrollida veermik,mootori
KAPITAAL remont teha. Eile avastus Peale JOE väidetavat veermiku kontrolli ja mootori KAP.remonti et :
1) plokikaanele oli jäetud tihend panemata ja oldi silikooni pandud või oli vana tihend +silikoon pandud ,see oli üks koht kust oli eile vaadates väga õline.
2)Kambrikaane poltidel olid tihendid puudu,kust jällega tuli õli vahelt läbi!
3)Ei vahetatud õlirõngaid ära,kuna öeldi et need on korras.
10000 km +4L õli juurde -kas see on normaalne kap.remonditud auto kohta.Eks järeldage ise ,kui mootori plastik kate pealt ära keerata ja sealt leida üleni õline mootor vastu vahtimas!
4) Jahutusvedeliku kolmik,ühe otsaga mootorisse teised otsad lõdvikutes oli üle keeratud ja pragu sees,kust ka immitses vedelikku + tihendid puudu jällegi !
5)Väideti et veermik on korras,kuid eile roolivarda otsa vahetama hakkates selgus ,et mõlemad õõtsad puksidest väljas ja seda olid nad siis juba olnud ,kui auto ostsin.
Seda väideti mulle pädevamas kohas kui seda on JOE !

Järeldus :kui oma autot armastate siis vältige JOE GARAAZI!

Peale mootori kap.remonti saate tagasi veel sitemas seisus mootori!

Nüüd küll hakkan sügavalt kaaluma kohtusse andmist !


S.M
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
termiit
huviline

Avatar


Registreerunud 05.11.04
Asukoht: harju
Kasutaja on eemal


postitati 24.08.06 07:44 Tsiteeri


Viimane kommentaar on ehtne näide sellest, kui tööd tehakse nii, et tulemus ei ole oluline, vaid oluline on võimalikult palju pappi ise saada ja võimalikult vähe ise kulutada.Ja kirja pannakse võimalikult palju tehtud töid.
Selle plokikaane tihendi jutu all vist oli mõeldud vist ikka klapikambri kaane tihendit.Ma ei ei julge seda uskuda, et ka kõige rõvedam remondikaabakas jätaks nüüd ploki ja kaane vahelise tihendi vana.Klapikambrikaane tihend on sellele mootorile üsna kallis (mõnisada,kui enamikel ei ulatu sajani)ja tõenäoliselt teeniti nii jälle need mõnisada.Aga isegi siis on vaja see korralikult teha.Kui tihend on terve, st aukudeta, siis panen mina ta silikooniga nii kokku,et ei tule õli läbi.Aga selleks tuleb kõik pinnad eelnevalt lahustiga(vms-ga) ära puhastada.See osa jäeti seal tegemata.Sest see võtab aega.Ja kui õlisele asjale panna silikoon peale .hakkab kindlasti läbi ajama.
Jahutusvedliku kolmik ongi selle 4-pütise VAG-i mootori jama koht.Olen tutika koos uue tihendiga pannud ja puhastanud korralikult alt ära ja ikka ajab raibe läbi.Lõhki keeramine seal Dzõus oliks pidanud lõppema uue jupi panemisega.See jupp maksab ainult saja eegi kanti.
Õlirõnga kohta on võimatu öelda, et see on korras.Tähendab seda, et need peaks alati ära vahetama, kui öeldakse.Samas tekib mul küsimus, et kuidas Sa tead, et need vahetamata on.Võib-olla lahmib seda õli läbi tihendite ja võib-olla ka läbi turbo nii palju minema.Muuseas on õlivanni tihend üsna kallis asi.Ja kui see on vahetamata(või kehvasti vana tihendatud), siis tuleb sealt ka palju läbi.Ja Sul on põhjakate mootori all ja ei näegi seda pilti.
PS-iks ka midagi.Ma olen salliv ja valmis aitama ja ka tagantjärgi tänitamine on inetu.Aga ma ju pakkusin Sulle lahendusi,kui probleem päevakorral oli.Ilmselt sai mõjutajaks see,et suured sildid tänava ääres olid suurema jõuga, kui kellegi anonüümse väide, et saab ka abi.Ma arvan, et Sind hirmutasid ka need 66 ja 81kw.Et äkki saab lahjema.Muuseas on tähised nii kaanel, kui ka plokil mõlemal samad.Oli mingeid erinevusi ka, aga ilma kindlat teavet omamata, ei liiguta mina enne midagi.Ma tahan oma tegevust ka homme ja kuu ja ka aasta pärast jätkata ja mulle ei ole sellest a-la DZÕU kasu.Kunde peaks rahule jääma ja tahaks ise ka rahul olla.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
S-line
huviline

Avatar


Registreerunud 17.02.04
Asukoht: Raplamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Jeep Grand Cherokee 2,7l ja Chrysler 300C

postitati 24.08.06 09:19 Tsiteeri


to termiit:
mootoriploki ja plokikaane vahele läheb ju plokikaanetihend.
See sama tihend,kas oli pandud vana silikooniga või ainult silikooni,sest käisin eile seal ja töölehel ei olnud seda tihendit kirjas ,kuigi sõber oli viinud selle sinna ja sellel samal lehel ei olnud ka õlirõngaind ja kollektori tihendit .
See sama jahutusvedeliku kolmik maksab jah kõiges 64 EEKi
aga miks ma pean sellepärast oma pead hakkama vaevama ,kui ma olen mootori kap .remondi eest maksnud üle 20k. Eile lahenes see olukord ära ja ainuke kes tunnistas ,et nad võisid eksida oli ülemus seal.Töömehed nagu lambad raiuvad,et ei saa, ei ole võimalik jne.


S.M
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 84.4% - SQL: 15.6%]