Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Üldine
»
Reval Auto Tallinn OÜ ja muud teenindusettevõtted. Nendega suhtlemine ning kogemused.
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: aadukesekene[/i] Kirjutan nüüd siis ka kogemuse Flameko töökojaga. Sai siin mõned ajad tagasi auto maha müüdud sõbrale, muidu titimiti, ainult spidomeeter ei näidanud kiirust. Spidomeetri anduri vahetasin, see ei aidanud. Olin kindel, et viga magnetrõngas. Sõber siis uuris, kus selline hea koht, kus asi üle lasta vaadata. Suunasin Flamekosse. Kuna tekkinud oli ka kõrin, sai lastud ka seda kontrollida. Peale mõningast ootamist tuli vastus: Nukkvõlli kett ja selle pinguti vahetada vaja (kõrin kapoti all) Spidomeetri peale tuli vastuseks, et keskmine torsen otsas omadega ja seepärast ei tööta. Ei tahtnud minu loogika seda kuidagi vastu võtta, kuidas mittetoimiv torsen spidomeetrit mõjutab. Kui esimene ratas ringi käib(ei pea selleks see ratas isegi ju vedama), peaks ju rõngas ka liikuma ja signaal tuleb. Olgu, omanik neelas selle jutt alla ja lasi jubinad ära vahetada, arve 1300EUR. Sai auto kätte ja samal õhtul helistas omanik mulle, et kuule, auto ei käi edasi üldse (teine auto tal Passat b5.5 74kw), et Passat liigub paremini. Okei, järgmine päev saime kokku, proovisin. Ei liikunudki. Selge, kõne Flamekosse ja diagnostiaeg. Viisime auto sinna, karterituulutus laiali, vahetati kolmik, mingi tihend. Tehti diagnostika, turborõhk madal. Samal päeval vaadata ei jõutud. Rahustasin omaniku maha, et küllap vaakumiga jama. Järgmine päev siis tuli vastus. Turbo otsas omadega. Wastegate'i taldrik vigane. Eelnevalt oli räägitud, et tuleb omanik sinna. Kui sinna jõudis, oli auto kokku pandud. Küsimuse peale, kas turbo käis maha ka auto küljest, öeldi, et ei käinud. Kindel oldi , et turbo vahetada vaja ja 360EUR taastatud turbo. Küsisin, et kustkohast see taastatud turbo pärineb, seda ei osatud öelda. Enne Flamekosse viimist liikus auto väga hästi ja rõhuga mingeid probleeme ei olnud. Tekkis küsimus, et mismoodi see wastegate'i taldrik seistes vigaseks läks? Ehk on keegi pädevam, kes selle mulle ära seletab. Mina seda vastust välja nuputada ei suuda. Samuti ei osatud vastata küsimusele, mis torsenil viga oli. Miks kast alt ära pulkadeks võeti üldse? Ehk oskab juks mulle juhmardile seletada seda, mida minu aju lahti ei jaga. Hetkel sai diagnostika ja turbo kontrolli eest veel korralik summa välja käidud ja auto sealt ära toodud. Ilmselt tagasi sinna enam asja ei ole. Kui see rõhusaaga läbi saab, siis saab ka siia kenasti kirja, mis seal karul kõhus tegelikult oli. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Üldine
»
Reval Auto Tallinn OÜ ja muud teenindusettevõtted. Nendega suhtlemine ning kogemused.
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
42.3%
- SQL:
57.7%
]