Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Üldine
»
Reval Auto Tallinn OÜ ja muud teenindusettevõtted. Nendega suhtlemine ning kogemused.
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: JanariA4[/i] Kellelegi varbale ei taha astuda, eriti sinule Sergei, aga panen omad kogemused kirja. Sõidan ka kaarikuga, mis ei ole just kõige lollikindlam aparaat aga meeldib sellele vaatamatta, et pidevalt on probleemid. Probleemid siis selles mõttes, et tegelikult on ABI saada remonditöökodades väga raske. Küsimusele miks ma vastata siinkohal ei oska. On see hoolimatus, teadmatus, kogenematus- mina sellele vastata ei oska. Allroad omab teatavasti samuti õhkvedrustust ja palju muud head ja keerukat, nagu näiteks pidurisüsteem. Viimase häired tekitasid mulle nii mõnegi halli juuksekarva juurde. Sai käidud Tartus enda arust kõik pädevamad VAG grupi esindused läbi ja kõikidest remondikohtadest veeres see tagasi minu kätte lausega "testi ja vaatame kas sai korda" . Nii pool aastat. Mitte, et auteromndis ta pidevalt tõstukil seisaks vaid elu ei lase iga jumala nädal probleemiga tegeleda ja uut remonikohta leida. Lõpuks leidsin esindusega kokkuleppe, et hakkame siis pidurisüsteemis kõiki osasid ühe kaupa ümber vahetama (olin juba lootusetus seisus, veale jälile ei saadud ja sellest selline otsus). Nagu elus ikka, oli õige jupp see kõige viimane, mis külge läks. Põhimõtteliselt on mul nüüd uus pidurisüsteem: peasilinder, võimendi, abs plokk, esp plokk :D Saan aru, et süsteem on keeruline aga kurat ise ka tagasi mõeldes ei usu, et nii kaua sai jebitud selle asjaga. Autol oli veel üks mure. Olgugi, et kõikides nendes kohtatdes küsisin ka sellele murele lahendust, seda ei leitud ja kõik oleks justkui korras. Täielikud diagnostikad VAG´i esindustes ei tuvastanud midagi. Ei hälbeid ega midagi. Olingi valmis minema käigukastiga füüsilisse remonti või siis valmis "uut kasti" soetama. Igaks juhuks valisin endale selle kõige kuradi ebamugavama variandi ja toimetasin auto autohooldusesse. No nagu viimaseks kinnituseks, kuna varemgi sealt häda korral rohtu saanud. Kerge diagnoos arvutiga näitas varajast süüdet, ehk valesti peale pandud rihmasüsteemi.See omakorda ajab ka kasti segadusse (täpsemalt sellel teemal sõna eivõta, kuna ma pole selleks pädev). Olgu siinkohal mainitud, et auto uuena Eestist ostetud ja ainult esinduses hooldatud. See omakorda viitab tõsiasjale, et Eestis on pädevaid inimesi vähe. Eks see on loto, kas esindusse auto hooldusesse viies saad pädeva mehe auto kallale või selle mitte nii väga pädeva mehe. Samuti on vastikult õige suund võetud firmadel, et me mitte otseselt ei remondi vaid vahetame detaili välja. Nii on lihtsam. Kunde rahakott on kunde probleem. Õhvedrustusest ei viitsi siin pikalt rääkida, aga olen võtnud teadmiseks, et see lagunebki lambist. Mängib külmaga "lolli" jne. Vanad head kallid kaarikud, millega igav ei hakka, aga ometi ise oleme need endale valinud. ;) [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Üldine
»
Reval Auto Tallinn OÜ ja muud teenindusettevõtted. Nendega suhtlemine ning kogemused.
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
34.5%
- SQL:
65.5%
]