Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Üldine
»
Reval Auto Tallinn OÜ ja muud teenindusettevõtted. Nendega suhtlemine ning kogemused.
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Eero[/i] [quote][i]Algselt postitas: juks11[/i] Kaante remondiga on tõesti nii, et meie ise kaani lahti ei kitku, neid teeb alltöövõtja kes tegelebki päevast päeva nende asjadega. Viivitus võib tekkida tavaliselt juppidega mis vaja tellida ning seega võivad asjad nati kauem minna kui lubatud... Kui auto käima ei lähe siis alati helistame omanikule, äkki on mingi salalukk. Rohkem ma antud teemat hetkel kommenteerida ei oska sest ei viibinud sellel ajal Eestis kuid midagi meenub, et taoline jama oli... Vabandan! Suvel oli meil ka üks töötaja kelle töökvaliteet andis soovida ning tänu sellele sai ta ka vabstatud õige pea, kahju aga mis teha. Korvasime oma kuludega vägagi palju tema tehtud praaki... Vabandan veelkord aga ega siis kõik korrad nii ei lähe! [/quote] Need esmased viivitused seoses kaaneremondi aja saamisega olid täiesti õigustatud, alltöövõttu kasutades ei saa kunagi milleski 100% kindel olla. Pigem oli see ebameeldiv viivitus auto kokkuladumisel, täpselt ei mäleta palju mulle arvele tunde kirjutati selle eest, ajaliselt läks kokku 2-3 päeva. Peaks arve üles otsima et konkreetselt kulunud tundide arvu üle vaadata, aga minumeelest oli see oluliselt rohkem kui võiks minna. Kunagi kui arvuteid sai lapitud, käis arveldus ikka tulemustundide järgi, enda lollusest või oskamatusest tulnud lisatundide eest klient ei pea maksma. Üldiselt, oleks ma teilt kätte saanud korras auto, ei heidaks mitte midagi ette, aga paraku see nii ei läinud. Aga jah, eks tegijatel ikka juhtub, aga mina ei ole kahjuks nii rikas et võiks 20k eest loteriipileteid osta. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Üldine
»
Reval Auto Tallinn OÜ ja muud teenindusettevõtted. Nendega suhtlemine ning kogemused.
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
44.3%
- SQL:
55.7%
]